Премини към съдържание

Добавки ПроТек-Личен опит


Препоръчано мнение

По принцип гледах скептично към всякакъв вид добавки, подобрители на гориво, масло и т.н. Не че не съм слагал, главно Redex в горивото, но някак си не можех да усетя някакъв осезаем ефект.

 

След като Марин си поигра доста с Каризмата ми (1.9TD; F8QT двигател), 1997 г., карам все едно нова кола :)

 

Дойде обаче време да сменям маслото и по съвет на приятел реших да сложа добавка ПРО-ТЕК ДОБАВКА ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА КАРТЕРА И МАСЛЕНАТА СИСТЕМА 37 .

Нещото се излива в маслото преди смяната му и двигателят се оставя да поработи около 20 мин. със старото масло и добавката, след което маслото се сменя с ново. Идеята е, че отмива замърсявания, налепи и т.н. и т.н.

 

Аз понеже реших да съм "марков" :) сложих масло на същата фирма, изхождайки от предположението, че оптимален ефект би се получил в комбинация на продукти от една марка. Също така, цената от 58 лв. за 5 l полусинтетично масло 10W-40 ми се стори много добра.

 

След като си тръгнах от смяната на маслото, се вслушвах непрекъснато в шума на двигателя, очаквайки някакво чудо :), или липсата му. За моя изненада (признавам си), след като двигателят загря до нормалната температура установих, че шумът на двигателя се е променил коренно, т.е. стана някак си по-мек, по- мъркащ (чак странно за дизел), както и че се чува много по-слабо в купето.

Ефектът беше толкова осезаем, че при първа възможност се снабдих и с два флакона ДОБАВКА ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ДИЗЕЛОВИ СИСТЕМИ. Едната вече е в резервоара, а другата чака реда си.

Онзи ден ходих до Златните мостове и мнението ми е, че колата има повече мощност от преди няколко дена по същия маршрут. Наклони, които преди взимах на 2-ра (малко не достигаше мощност за 3-та), сега спокойно изкачвах на 3-та. За шума вече стана дума.

 

Като заключение мога да кажа, че съм изключително доволен от работата на тези добавки и възнамерявам да ги ползвам и по-нататък.

В сайта има още много неща на същата фирма както за дизелови, така и за бензинови автомобили и силно се надявам, че останалите са също толкова добри.

Ето и общия сайт за поръчки с всички продукти: http://www.adonis.bg/bg/catalog/4056.html

 

Надявам се, че тази информация ще е от полза.

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип гледах скептично към всякакъв вид добавки, подобрители на гориво, масло и т.н. Не че не съм слагал, главно Redex в горивото, но някак си не можех да усетя някакъв осезаем ефект.

 

След като Марин си поигра доста с Каризмата ми (1.9TD; F8QT двигател), 1997 г., карам все едно нова кола :)

 

По отношение на добавките, аз също съм фен или поне съм ползвал много пъти и то най вече от тези сипващи се в нафтата.

Тишо трябва да пишеш какво точно ти е правил Марин по двигателя, че той е стар дизелжия и сигурно е приложил нещо ефикасно.

А това за добавката дето си я сипал в маслото. Тия химикали по принцип са доста агресивни /все пак разграждат всички нагари и наклепи по системата за краткото време от 15-20 минути/. После обаче като се източи старото масло с цялата мръсотия в него, в самата маслена система все остава някаква минимална част. Там в тия остатъци имаме и от тая агресивната добавка, а тя освен че разтваря и разрежда. Това като се примеси после с новото масло, не би трябвало да е много здравословно за двигателя.

Това го пиша, щото веднъж също исках да си я правя тая процедура и в сервиза приемчика ме отказа. Щото не било много добре за двигателя. Освен ако преди да сипеш новото масло не се направи друга промивка с нормално масло. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам ефекта, но искам да обърна внимание, че след всяка смяна на масло, като правило, шумът от двигателя намалява. Или поне такова е първоначалното усещане за няколко хиляди км. Иначи сигурно добавките си струват.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел отваря картер и сменя маслена помпа след такива експерименти...Също така...промивното масло е вредно за турбо моторите и турбините им ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз, само личен опит.

В началото на демокрацията пазара се напълни с разни присадки и добавки, секретни технологии, НАСА, руски ядрени подводници и т.н. Действат на кристалната решетка, действат на атомно ниво, тефлони, керамики... Лъскави опаковки, подробно описание, диаграми, сравнения. И ние какво...

Кръстника взе един Талбот на тънки пари. Гори масло, пуши и даже хвърля капчици масло по стъклото на петата врата. Ужас.

Сипахме му руското секретно Ри Мет.Подейства!! Пушенето и маслото по задното стъкло изчезнаха, разхода намаля осезателно.

Аз карах тогава ФауВе Сантана. Сипах и аз. Ефект - нула. След това на първия и втория Галант сипвах Ри Мет и някакво швейцарско "Лубрифилм метал" или нещо такова. Ефект - нула.

Извод /мой/: На нормален двигател "в параметрите си" е безмислено да се сипва, нов няма да стане. На заминал двигател къ

дето всичко е позволено и "така и така", дава ефект и удължава малко ресурса. Може и нищо да не стане - според случая.

Добавките за горивото, само когато знаеш какво има в тях и си убеден. Аз сипах една добавка на първия ми Галант инжекция,

на Валволин, за чистене на инжекции и дюзи - затиснаха ми се дюзите. Мизерии, разправии, първо не знаех че са дюзите и майсторите в областта като видят, че е "японско" викат "трябва да го оставиш, тва са електроники, няма гаранция".

Накрая си го оправих сам и смених и филтъра. Сега на дизела сипвам само по половин процент двутактово масло размесено с ммалко бензин или гас за горене. По-меко и по-тихо работи. Не е много но се усеща.

Вярно е, че непрекъснато излизат нови продукти, но който се е парил...

Та който как иска, въпрос на личен избор.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък въобще не съм доволен от Протекта, но аз ползвах само промивните им изделия, като карб. клиинър и т.н. ..............като че ли най ми допадат Абро , но не ги хваля и тях ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същото мнение за добавките, в смисъл че се усещат най-добре при "умиращ" двигател. Силно се надявам, че това не е моят случай :)

Не съм видял какво е изтекло от картера, защото безметежно пиех кафета през цялото време...

Знам, как намалява шумът след смяна на маслото, но това беше коренно различно.

С две думи съм изключително доволен, радвам се, че си "поглезих" колата.

Така, или иначе всеки си знае колата и проблемите, целта ми беше са споделя резултатите.

Аз лично съм extremely happy :), Днес се катерих до Ястребец (Боровец) и 2-ра не съм включвал :icon_doh:

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същото мнение за добавките, в смисъл че се усещат най-добре при "умиращ" двигател. Силно се надявам, че това не е моят случай :)

 

 

 

Днес се катерих до Ястребец (Боровец) и 2-ра не съм включвал :icon_doh:

.............ама тя дали ще стигне до Шипково ??? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък, не си ли спомняше ка не можа да ме стигнеш по пътя за Ракитово със стария Галант шестак, та трябваше да ми звъниш по телефона, за да те изчакам :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък, не си ли спомняше ка не можа да ме стигнеш по пътя за Ракитово със стария Галант шестак, та трябваше да ми звъниш по телефона, за да те изчакам :):):)

Хахааа, аз мислех за 60 коли в колоната ,докато ти тръгна все едно си сам на паша тръгнал............ :icon_dance: И не беше проблем да карам с 240 ,и да мина покрй теб така че да се завъртиш на 360 градуса, :lol: проблема беше всички да сме в колона...........и аз бях този, който затваряше лявата лента, за да могат всички отпреде да минават спокойно ,а не да се накъсва колоната :icon_tongue: :icon_tongue:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам бе, майтап да става :) аз също се опитвах да се грижа за колоната доста време и така и не разбрах как и кога съм вдигнал 160, докато ти не ми звънна по ГСМ :):):) Ееех младост, преди 6 години беше... или бъркам?

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Moже да не си включвал втора, защото бай-Марин ти е сменил горивния и въздушния филтър...Ако с добавки в маслото се увеличаваше динамиката... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Moже да не си включвал втора, защото бай-Марин ти е сменил горивния и въздушния филтър...Ако с добавки в маслото се увеличаваше динамиката... :icon_hmm:

Аз говоря за осезателно подобрение след като Марин я беше направил вече самолет. :) Сега е свръхзвуков самолет :)

Иначе това, което аз ползвах не е добавка към маслото. Сложиха го в старото масло, поработи 20 мин. колата с него и смениха маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за "Бардал" някакви наблюдения някой има ли ?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за осезателно подобрение след като Марин я беше направил вече самолет. :) Сега е свръхзвуков самолет :)

Иначе това, което аз ползвах не е добавка към маслото. Сложиха го в старото масло, поработи 20 мин. колата с него и смениха маслото.

Промивка на мотора е това ,което са ти сложили, и маллко са доста 20 мин. работа на мотора с нея, до сега съм ползвал такивеа до 5-6 мин. работа на пр. ход ,но 20..........тази добавка помага да отмие отлаганията по масл. магистрали и масления радиатор ,и всичко вътре .........по този начин на мотора му е " по добре"........но чак пък да е осезаема разликата, нещо не е така..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така пишеше на инструкцията- 15-20 мин. да работи двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По мои скромни наблюдения един дизел като "тръгне", обикновено му е за последно...или малко преди края :D или някой му е изчистил нагара по турбото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за осезателно подобрение след като Марин я беше направил вече самолет. :) Сега е свръхзвуков самолет :)

 

 

Ти направо ги изкара това масло и добавката за почистване, по- вълшебни от магнитните наколенки на доктор Ливайн бре ..:lol:

 

 

Не прекалявай с радостта, да не се окаже кратка ..:P

Нали съм ти казвал вече, че един кон преди да умре, най много бяга ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...