Премини към съдържание

Водороден генератор


Препоръчано мнение

Идеята наистина е много добра. В БМВ форума имаше тема за работеща кола с водороден генератор и резултатите наистина бяха описаните на този сайт. Никъде не се споменава обаче, че водородния генератор съвсем не е достатъчен за постигане на икономия на гориво. Все пак водорода трябва да влезе в цилиндрите, а това означава ГИ и програмируема електроника. Освен това не споменават нищо за корозиращите в следствие на непрекъснатото образуване на водни пари елементи на двигателя... Но идеята е добра, трябва да се мисли в тази насока! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mоже да хвърлите един поглед и тук: http://www.bgzeitgeist.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=1190

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Mоже да хвърлите един поглед и тук: http://www.bgzeitgeist.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=1190

 

Най-същественото в цялата статия, при това добре казано:

 

ВИНАГИ ще ви трябва повече енергия за разграждане на водата до водород отколкото после ще добиете от него.Така че,ако видите клипче на някакъв пич,който налива вода в колата си, за да я захранва,това са пълни глупости.Нужен е напълно отделен агрегат, който да извлича водорода от водата преди да го използвате като гориво.

 

Не е зле малоумниците, преди да пуснат $$$ в касичката на EhybridCar да го прочетат поне 150 пъти това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

 

Егати смешниците! Направили са си труда да направят цял сайт и са изписали сумати неща, а в същото време нищо съществено и реално не са казали! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Водородни клетки-някой може ли да сподели ефекта от тяхната работа,цена,експлатиция и монтаж.Предполагам има знаещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Водородни клетки-някой може ли да сподели ефекта от тяхната работа,цена,експлатиция и монтаж.Предполагам има знаещи.

Разбира се :) : http://www.google.bg/#hl=bg&source=hp&biw=1503&bih=644&q=hydrogen+cells&btnG=Google+%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5&aq=f&aqi=&aql=&oq=hydrogen+cells&fp=53c332e2bceb5341

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Корейците ("смешниците") от 10 години произвеждат, продават и печелят от това: http://browngas.en.ec21.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като прочета подобни и....

 

Най-общо, методът се заключава в получаване на окси-водород чрез електролиза на питейна вода ПРИ ОПРЕДЕЛЕНИ УСЛОВИЯ, с 1,2 (едно цяло и две десети) Вата електроенергия на литър получен газ. Ако вземем за сравнение енергията на изгаряне на водорода, която е около 2,98 Вата на литър при надморска височина на София и средно атм. налягане, и извадим вложената за добива му енергия от 1,2 Вата, се получава 1,7 (едно цяло и седем десети) Вата ЕФЕКТИВЕН ДОБИВ на енергия. Част от тази енергия ще се изгуби при преобразуването й от топлинна в електрическа, но все пак по предварителни изчисления ни остава около 1,2 Вата. И това е ако сравняваме с водорода. Окси-водорода е с много по-висока енргия на нагряване.

 

В учебниците по физика пише, че водата не може да се разложи на водород и кислород с по-малко от 2,34 Вата на литър - това е константата на Фарадей за ефективност на електролизата. Никой не иска да опровергава гениалният Фарадей - опазил Бог, но при него става дума за обикновена ортодоксална електролиза, без добавка на никакви високотехнологични "трикове" като катализатори в електролита, импулсно-резонансни и вихрови високочестотни захранвания, акустично, магнитно, плазмено и фотонно-лъчево третиране на водата, без специално обработени електроди от специални материали, специални изолационни покрития и т.н. - всичко това с едничката цел - да отслаби здравите химически връзки във водната молекула и да позволи разпадането й с минимална приложена енергия.

 

или пък такива

 

Един български физик - Илия Вълков, избягал навремето в Австралия и се прекръстил на Юл Браун, има US патент от 1974 година и български от 1980г. за сериен електролизен генератор за разлагане на водата и получаване на смес от водород и кислород в стихиометрично съоотношение, наречена браунгаз в чест на Юл Браун. На базата на този генератор Юл Браун преустройва своята Мазда да работи на браунгаз и в присъствието на журналисти изминава 1600 км с резервоар пълен само с вода. Днес основаната от него фирма B.E.S.T. Korea (www.browngas.com) e най-големият производител на браунгаз-генератори.

 

И същевременно проверяваш аджеба кой има връзки към тях - http://www.google.bg/search?q=link%3Abrowngas.com

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...