Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

амортисьори


ivailototti

Препоръчано мнение

В Бургас ми обявиха цена 300-350 лева.Направо ме разбиват тия сервизи.Тук имаме много сняг и ще изчакам другата седмица за да закарам колата във Влас при друг майстор.Дано не ме убие с цена като тази.

Ми не знам колега, при мен са такива цените , двата амортесьора са към 50-60 лв. смяната им,двата носача да са към 30 лж. смяната им, и ремъка е и той към 60-70 лв. и смятай.........е, може цената да се вдигне леко ,ако се закучат нещата като примерно да се скъса болт на тампона на носача ,или нещо друго , тогава ще трябва с фекса и оксижена да се играе ,но горе долу толкова е........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги голям зор видях с амортисьорите.KAYABATA които купих не стават на колата.Единствените които пасват са MONROE.Не исках такива но нямам избор.А майстора във Влас ми даде цена 120-150лева за ремонта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не исках такива но нямам избор.

 

Ако няма да ги взимаш от твоя майстор, какво ти пречи да ги купиш от другаде?

Единствените които пасват са MONROE.

 

Да ама MONROE обикновено имат по няколко вида, най-евтините може да не ти харесат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А майстора във Влас ми даде цена 120-150лева за ремонта.

Толкова колега е,не търси друго по евтино ,защото можеш да си изпатиш........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да ги взимаш от твоя майстор, какво ти пречи да ги купиш от другаде?

 

 

Да ама MONROE обикновено имат по няколко вида, най-евтините може да не ти харесат.

 

Вчера майстора ми е купил амортисьорите от Бургас за 138лева броя.Но поне имат 2 години гаранция.А и вече ми писна от ремонти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са? Газови двойнодействащи или от най-обикновените? Гаранцията май трябва да е 3 години (вероятно зависи от модела). Добре е да споделиш, какво си сложил и какви са отзивите ти после, че няма много еднозначна информация във форума по тази тема. Аз лично се затрудних с избора, когато ми се наложи и търсих информация по другите форуми.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са,в понеделник трябва да е готова колата и ще разбера.Само знам,че са MONROE.После ще пиша да ви кажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това е една от най добрите комбинации на нашият пазар, стига ролката да е истински SKF ..:icon_thumbup:

 

Извинявам се че се намесвам но не съм съгласен с написното по-горе...

 

CONTINENTAL-CONTITECH да ме извиняват ама ако изкарат 100 000 км. ще им дигна паметник... същото е валидно и за SKF...

 

Ремъците използвани от MITSUBISHI за първоначално вграждане при сглобяването на автомобилите и 100 000 км. гарантиран пробег са:

- MITSUBOSHI

- TSUBAKIMOTO

- BANDO

- SUN

 

Обтягащите ролки използвани от MITSUBISHI за първоначално вграждане при сглобяването на автомобилите и 100 000 км. гарантиран пробег са:

- NTN

- KOYO

- NSK

- MRK

 

Относно най-добрата комбинация на нашия пазар... смятам че ремък и ролка на горепосочените от мен фирми с гарантиран произход и потвърден и гарантиран от магазина пробег от 100 000 км. е далеч по-добър вариант от ремък CONTINENTAL-CONTITECH и ролка SKF...

 

Извинявам се още веднъж на колегата останал доволен от CONTINENTAL-CONTITECH и SKF... дано да няма проблеми ако е ползвал тази комбинация но да има едно на ум че след максмум 50 000 км. проверката на ремъка и ролката са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам но не съм съгласен с написното по-горе...

 

CONTINENTAL-CONTITECH да ме извиняват ама ако изкарат 100 000 км. ще им дигна паметник... същото е валидно и за SKF...

 

 

 

Извинявам се още веднъж на колегата останал доволен от CONTINENTAL-CONTITECH и SKF... дано да няма проблеми ако е ползвал тази комбинация но да има едно на ум че след максмум 50 000 км. проверката на ремъка и ролката са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!!!

И аз се извинявам, но започвай да купуваш материалите за паметника ..:icon_thumbup:

Първият ми дизелов голф му навъртях 320 к без смяна на ремъка- познай какъв беше ..:D

"колегата" не само е доволен, а от 20 г. насам, на повечето си клиенти с дизелови коли, ползвам само тази марка - няма до сега клиент със скъсан ремък ..:)

Отделно си изброил само тези марки, които ти предлагаш и сигурно умишлено си пропуснал Унита (Унибелт) които също са с 100к. пробег и са ОЕМ ремъците на повечето Мицубишита ..

Отделно пък, повечето Японски дизели са с ОЕМ ремъци Гейтс- защо ли :icon_hmm: та те също не са Японска марка ..

Изобщо Монка, дай да не се вживяваме толкова в нещата, че ще се почне един спор, който е воден вече много пъти ..:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз изобщо нямам намерение да споря...

 

Има си начин да се проверят нещата...

 

За UNITA си прав ВЯРНО 100 000 км. пробег но... ДО НЯКЪДЕ... защото в случая говорим за MITSUBISHI а не за TOYOTA НАЛИ???

 

Съгласен съм че TOYOTA основно ползват UNITA... НО НЕ И MITSUBISHI... те са по скоро фенове на MITSUBOSHI... :icon_rock:

 

В случая не е интересно какво предлагам Аз и какво не...

 

Най-лесно нещата могат да се проверят от всеки който желае, като отиде в БАЛКАНСТАР и помли да му почажат няколко различни ОРИГИНАЛНИ - GENUINE PARTS - ремъци и ролки за различни двигатели и тогава всичко ше си дойдде на мястото...

 

Отделно пък, повечето Японски дизели са с ОЕМ ремъци Гейтс- защо ли :icon_hmm: та те също не са Японска марка ..

 

Интересно твърдение... може ли конкретно да посочиш за кои японски дизели така стоят нещата защото аз за никаквите последни 15 години като вносител и търговец и преди това още достатъчно в канала като механик... нито съм виждал... нито се сещам за такива... :icon_hmm: ...овсвен осакатеното копие на 4D55 доразработено и имплантирано в HYUNDAI H100, H1 и GALOPER... :D :D :D

 

Аз... тва дето корейците са го плагиатствали и наакали... не го смятам за ЯПОНСКИ ДИЗЕЛ...

 

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ:

 

За да не оспамваме темата на колегата... нека спрем до тук.

 

Нямам нищо против да обменим мнения и да продължим обсъждането на въпроса...но не и тук... защото оплескваме темата на колегата...

 

"Който търси - намира"... нужната му информация.

 

Нека не се караме а да си бъдем полезни един на друг.

 

Това поне е моята идея пишейки в този форум!!!

 

С най-добри чувства и с пожелания за милиони безаварийни километри на всички в този форум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, извинявай че се намесвам и Аз, ама не си ли наясно че за първично вграждане частите са в пъти по различни от тези за последващите смени? Аз не съм чул до сега в скромният си опит като шофьор, ролка на SKF да се скапе за 50-60 та дори и за 70 000км. :icon_n_king:

Незмам ти на какви си попадал, но май си объркал мястото за пазаруване и си се натресъл на "чайна майна" и то от турския квартал в Шанхай! :icon_doh:

Както Марио ти вметна, започвай да копуваш матеряли за паметник! :icon_thumbup:

 

А да си купиш амортесьори MONROE, все едно е да си скъсаш парите, та дори и да са от най върховият им модел! :icon_rock:

И 10г гаранция може да им дадът на тея дървета. Те просто НЕ функционират. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Споделям за марката от личен опит. :icon_rock:

Няма как да няма BILSTEIN за твоята кола. :icon_rock:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги най-после имам кола.Днес я взех и само знам,че амортисьорите са двойно действащи.Може да се лъжа но сега ми се струва,че е по твърда от преди.Дано скоро да не виждам майстори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо но от както взех колата след ремонта волана ми се върти трудно.Все едно нямам хидравлика.Вчера регулирах предницата но като карам на пред волана ми седи леко на криво и много ме дразни.Как да го изправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...