DJ Tymbi Публикувано 26 януари 2011 Сподели Публикувано 26 януари 2011 В Бургас ми обявиха цена 300-350 лева.Направо ме разбиват тия сервизи.Тук имаме много сняг и ще изчакам другата седмица за да закарам колата във Влас при друг майстор.Дано не ме убие с цена като тази.Ми не знам колега, при мен са такива цените , двата амортесьора са към 50-60 лв. смяната им,двата носача да са към 30 лж. смяната им, и ремъка е и той към 60-70 лв. и смятай.........е, може цената да се вдигне леко ,ако се закучат нещата като примерно да се скъса болт на тампона на носача ,или нещо друго , тогава ще трябва с фекса и оксижена да се играе ,но горе долу толкова е........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 28 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2011 Колеги голям зор видях с амортисьорите.KAYABATA които купих не стават на колата.Единствените които пасват са MONROE.Не исках такива но нямам избор.А майстора във Влас ми даде цена 120-150лева за ремонта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 януари 2011 Сподели Публикувано 28 януари 2011 Не исках такива но нямам избор. Ако няма да ги взимаш от твоя майстор, какво ти пречи да ги купиш от другаде? Единствените които пасват са MONROE. Да ама MONROE обикновено имат по няколко вида, най-евтините може да не ти харесат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2011 Сподели Публикувано 28 януари 2011 А майстора във Влас ми даде цена 120-150лева за ремонта.Толкова колега е,не търси друго по евтино ,защото можеш да си изпатиш........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 29 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2011 Ако няма да ги взимаш от твоя майстор, какво ти пречи да ги купиш от другаде? Да ама MONROE обикновено имат по няколко вида, най-евтините може да не ти харесат. Вчера майстора ми е купил амортисьорите от Бургас за 138лева броя.Но поне имат 2 години гаранция.А и вече ми писна от ремонти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 януари 2011 Сподели Публикувано 29 януари 2011 (редакция) Какви са? Газови двойнодействащи или от най-обикновените? Гаранцията май трябва да е 3 години (вероятно зависи от модела). Добре е да споделиш, какво си сложил и какви са отзивите ти после, че няма много еднозначна информация във форума по тази тема. Аз лично се затрудних с избора, когато ми се наложи и търсих информация по другите форуми. Редактирано 29 януари 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 29 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2011 Не знам какви са,в понеделник трябва да е готова колата и ще разбера.Само знам,че са MONROE.После ще пиша да ви кажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ms_auto Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 То това е една от най добрите комбинации на нашият пазар, стига ролката да е истински SKF ..:icon_thumbup: Извинявам се че се намесвам но не съм съгласен с написното по-горе... CONTINENTAL-CONTITECH да ме извиняват ама ако изкарат 100 000 км. ще им дигна паметник... същото е валидно и за SKF... Ремъците използвани от MITSUBISHI за първоначално вграждане при сглобяването на автомобилите и 100 000 км. гарантиран пробег са: - MITSUBOSHI - TSUBAKIMOTO - BANDO - SUN Обтягащите ролки използвани от MITSUBISHI за първоначално вграждане при сглобяването на автомобилите и 100 000 км. гарантиран пробег са: - NTN - KOYO - NSK - MRK Относно най-добрата комбинация на нашия пазар... смятам че ремък и ролка на горепосочените от мен фирми с гарантиран произход и потвърден и гарантиран от магазина пробег от 100 000 км. е далеч по-добър вариант от ремък CONTINENTAL-CONTITECH и ролка SKF... Извинявам се още веднъж на колегата останал доволен от CONTINENTAL-CONTITECH и SKF... дано да няма проблеми ако е ползвал тази комбинация но да има едно на ум че след максмум 50 000 км. проверката на ремъка и ролката са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 Извинявам се че се намесвам но не съм съгласен с написното по-горе... CONTINENTAL-CONTITECH да ме извиняват ама ако изкарат 100 000 км. ще им дигна паметник... същото е валидно и за SKF... Извинявам се още веднъж на колегата останал доволен от CONTINENTAL-CONTITECH и SKF... дано да няма проблеми ако е ползвал тази комбинация но да има едно на ум че след максмум 50 000 км. проверката на ремъка и ролката са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!!!И аз се извинявам, но започвай да купуваш материалите за паметника ..:icon_thumbup:Първият ми дизелов голф му навъртях 320 к без смяна на ремъка- познай какъв беше ..:D"колегата" не само е доволен, а от 20 г. насам, на повечето си клиенти с дизелови коли, ползвам само тази марка - няма до сега клиент със скъсан ремък ..Отделно си изброил само тези марки, които ти предлагаш и сигурно умишлено си пропуснал Унита (Унибелт) които също са с 100к. пробег и са ОЕМ ремъците на повечето Мицубишита ..Отделно пък, повечето Японски дизели са с ОЕМ ремъци Гейтс- защо ли :icon_hmm: та те също не са Японска марка ..Изобщо Монка, дай да не се вживяваме толкова в нещата, че ще се почне един спор, който е воден вече много пъти ..:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ms_auto Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 Аз изобщо нямам намерение да споря... Има си начин да се проверят нещата... За UNITA си прав ВЯРНО 100 000 км. пробег но... ДО НЯКЪДЕ... защото в случая говорим за MITSUBISHI а не за TOYOTA НАЛИ??? Съгласен съм че TOYOTA основно ползват UNITA... НО НЕ И MITSUBISHI... те са по скоро фенове на MITSUBOSHI... :icon_rock: В случая не е интересно какво предлагам Аз и какво не... Най-лесно нещата могат да се проверят от всеки който желае, като отиде в БАЛКАНСТАР и помли да му почажат няколко различни ОРИГИНАЛНИ - GENUINE PARTS - ремъци и ролки за различни двигатели и тогава всичко ше си дойдде на мястото... Отделно пък, повечето Японски дизели са с ОЕМ ремъци Гейтс- защо ли :icon_hmm: та те също не са Японска марка .. Интересно твърдение... може ли конкретно да посочиш за кои японски дизели така стоят нещата защото аз за никаквите последни 15 години като вносител и търговец и преди това още достатъчно в канала като механик... нито съм виждал... нито се сещам за такива... :icon_hmm: ...овсвен осакатеното копие на 4D55 доразработено и имплантирано в HYUNDAI H100, H1 и GALOPER... :D :D :D Аз... тва дето корейците са го плагиатствали и наакали... не го смятам за ЯПОНСКИ ДИЗЕЛ... В ЗАКЛЮЧЕНИЕ: За да не оспамваме темата на колегата... нека спрем до тук. Нямам нищо против да обменим мнения и да продължим обсъждането на въпроса...но не и тук... защото оплескваме темата на колегата... "Който търси - намира"... нужната му информация. Нека не се караме а да си бъдем полезни един на друг. Това поне е моята идея пишейки в този форум!!! С най-добри чувства и с пожелания за милиони безаварийни километри на всички в този форум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 (редакция) Абе колега, извинявай че се намесвам и Аз, ама не си ли наясно че за първично вграждане частите са в пъти по различни от тези за последващите смени? Аз не съм чул до сега в скромният си опит като шофьор, ролка на SKF да се скапе за 50-60 та дори и за 70 000км. :icon_n_king: Незмам ти на какви си попадал, но май си объркал мястото за пазаруване и си се натресъл на "чайна майна" и то от турския квартал в Шанхай! :icon_doh: Както Марио ти вметна, започвай да копуваш матеряли за паметник! :icon_thumbup: А да си купиш амортесьори MONROE, все едно е да си скъсаш парите, та дори и да са от най върховият им модел! :icon_rock: И 10г гаранция може да им дадът на тея дървета. Те просто НЕ функционират. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Споделям за марката от личен опит. :icon_rock: Няма как да няма BILSTEIN за твоята кола. :icon_rock: Редактирано 31 януари 2011 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 31 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2011 Колеги най-после имам кола.Днес я взех и само знам,че амортисьорите са двойно действащи.Може да се лъжа но сега ми се струва,че е по твърда от преди.Дано скоро да не виждам майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 2 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2011 Не знам защо но от както взех колата след ремонта волана ми се върти трудно.Все едно нямам хидравлика.Вчера регулирах предницата но като карам на пред волана ми седи леко на криво и много ме дразни.Как да го изправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.