SpeedFox Публикувано 25 декември 2010 Сподели Публикувано 25 декември 2010 (редакция) Колеги, вчера гледахме с жената ето този Галант http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11291624483857528&f1=details с надеждата за коледен подарък. Изненадата под красивата и запазена външност беше трагична.... искам само потвърждение на моите виждания. Разгледахме го почти отвсякъде, чува се тропане под пласмасите на таблото някаде от дясно под стъклото идва, задната щора я няма - човека каза, че някаде я е сложил и неможе да я намери, като затворя задния капак се чува яко изтрещяване. Без да искам погледнах светлините на задния номер едната беше не на място а някъде вийната навътре. дребни и леки проблемчета, като цяло външно колата е много запазена 138 000 е което не ми се вярва но по седалките може би ги потвърждават. Наистина запазена без ражда по веждите. И до тук. Запалихме я и викам казанчето е празно май - отсреща "незнам така я докараха нищо не сме пипали. Ако искате сервизи канали гледане отвсякъде, гарантираме че колата е екстра." . Отварям аз капачката на радятора и изненада. Водичката както си седеше изведнъж лека полека започна да изкача на вънка. Викам Я дай газ малко. Човека влиза в колата и леееекичко подава газ може би по слух отчетох не повече от 2000 об. ТАРИКАТ си викам аз. От там на жената - скачай зад Волана и оборотите в лютеницата. И от там това което очаквах, към близо литър се изсипа от радятора. Викам на Човека - Пушка е а? Той седи безмълвен и продължава - гледайте я кадето искате. Хващам аз яко дясната гума и като и одарих едно рамо и се чу едно изпукване. Викам си накрайник. Та така.... мисля положението е ясно. Спукана Глава. Аре другото иди-яла ама това да ме гледа в очите и да ми казват, че колата е "пушка" а пред очите му изхвърля вода - Голяма наглост. Ако някой друг се е навил да я гледа положението е такова. Редактирано 25 декември 2010 от SpeedFox Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 декември 2010 Сподели Публикувано 25 декември 2010 (редакция) Нормално е да излиза антифриз при отворена капачка ако колата е загряла - системата все пак работи под налягане. За главата проверката е мехурчета в разширителния съд| пресечено масло | пушеци отзад, а не дали излиза през капачката. Все пак това че е било празно казанчето е подозрение че губи антифриз, една от възможните причинi е че го гори.. но не и 100% задължително. А дизел на 11г, с теглич и по косвени признаци които си описал яко ползван багажник да е на 138к км - клони към научна фантастика. Добави си мислено поне 200 отгоре... Редактирано 25 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 25 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2010 Със сигурност е глава, забравих да спомена че при отворена капачка на разширителниа съд се чуваше къркорене явно водата едвам е влизала там от маркуча и се получава къркорене от мехурчета. Един въпрос , тракане каточе ли от пластмаса от дясно в таблото отпред какво ли може да е при работа на място на двигателя с пуснато парно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 декември 2010 Сподели Публикувано 25 декември 2010 (редакция) Перката на парното е точно там - зад жабката.. абсурд къркоренето което си чул да е от мехурчета .. най-добре вземи един лакмус от тези дето ги продават за проверка и с него ще стане ясно дали има контакт с изгорелите газове антифриза. Това което си направил е несериозно за мен и нищо не показва. Редактирано 25 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bleid 2 Публикувано 25 декември 2010 Сподели Публикувано 25 декември 2010 Абе то да те пита човек - за какво ти е кола с теглич ? , ама ти си знаеш. На запад никой не си /слага/ или купува автомобил с теглич , просто ей така :Да закара гроздето до казана за ракия. Дори и на реални км. да е , състоянието на ДВГ ще е като за 500К Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 25 декември 2010 Сподели Публикувано 25 декември 2010 И на мен ми се струва че са малко недостатъчни фактите който изтъкваш за спукана глава възможно е и да се заблуждаваш а колкото до останалите "забележки" мисля че са незначителни. В крайна сметка не купуваш нова кола. А и като гледам външно добре изглежда единствено ми се струва че на волана е имало обшивка която явно е махната, което предполага много киломентри. Иначе моят съвет е погледни я пак, ако трябва с някой майстор но е възможно и колата да е читава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkangel Публикувано 26 декември 2010 Сподели Публикувано 26 декември 2010 Най-лесният начин за проверка е следния: запалваш автомобила(трябва да е студен),стискаш с ръка маркуча на радиатора,ако има проблем главата той започва моментално да се напмпва,като гума на велосипед,даже и на ниски обороти на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 26 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2010 Честита Коледа на Всички... ОК, на всеки дизел ли от капачката на радятора излиза водата под налягане, защото и други дизели съм гледал като махна капачката се вижда само потока който върви но не и да излиза водата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 26 декември 2010 Сподели Публикувано 26 декември 2010 Честита Коледа на Всички... ОК, на всеки дизел ли от капачката на радятора излиза водата под налягане, защото и други дизели съм гледал като махна капачката се вижда само потока който върви но не и да излиза водата? Честита и на теб. Не, въпроса е как е направена охладителната система, откъде се обезвъздушава. Не си прави експерименти да отвориш капачката, когато колата е напълно загряла, защото сериозно можеш да пострадаш.Иначе от това което си изредил не бих сложил диагноза "спукана глава", а и ти въобще не си наясно дали си видял или чул за мехурчета във водата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 декември 2010 Сподели Публикувано 26 декември 2010 Въобще не е задължително условие да надува в казанчето, за да е спукана главата. А и по този начин не може да се разбере. Може да е спукана зад изпускателен клапан и охладителната течност да отива в ауспуха лека -полека. Зависи и колко е пукната, може и да не се усети изобщо кога изчезва течността...Може да е само във високи обороти извънградско...Но това ,че е нямало течност в казанчето и така е дошла, не е добър признак, каквото и да е...Най-малкото е теч, най-лошото глава...Според мен не се занимавай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.