Ilia Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Колеги, днес като ми смениха една ролка на Галанта 2,5 1998, майстора ме претисни доста.Каза ми че може да имам много голям проблем по колата.Като запаля колата, след 1-2 мин маркуча по който се движи антифриза към радиатора става много твърд.Според него налягането в тази система не чак толкова високо за да стане като камък. Според него може даже да има пукната глава и много ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ ЗА МЕН! Аз колата я имам от скоро и не ми е направило впечатление понеже съм технически ниско грамотен, но съм навартял около 2000км вече и не е имало проблем. В понеделник пак ще я карам да започне да проверява къде е проблема. Според него трябва да се започне от радиатора и така по цялата система. Но нито имам изхвърляне на антифриз през преливника, нито колата загрява или каквито и да било аномалии по температурата. Моля нега някой технически грамотен да ми даде съвет, защото я имам от 3 месеца колата и вече съм прекалено привързан и искам да я карам. Продажбата не е опция за мен!Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Здравей колега..отвори казанчето за антифриза и виж дали излизат мехурчета от там,ако има проблем ще излизат,другото което можеш да направиш е:по магазините продават едни тестерчета,с които се проверява дали вкарва изгорели газове в охладителната система,иначе антифриза губи ли се....провери също и маслото-виж да нее си е променило цветът :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2010 Докато е запалена колата ли да отворя казанчето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Докато е запалена колата ли да отворя казанчето? Да, докато е запалена. Гледай за бълбукане. Има голяма вероятност да се е скъсала гарнитурата на главата, в резултат от което част от изгорелите газове да попадат в охладителната система, което "втвърдява" маркучите. Другата опция е, ако скъсаната гарнитура съедини маслена и водна магистрала- тогава маслото се пресича от попадналия в него антифриз. Трета опция е да има пукнатина в главата, но тогава по-често охладителната течност попада в цилиндрите и изгаря, като в зависимост от мястото и размера на пукнатината, пушии повече или по-малко отзад през ауспуха. Но все пак иди при майстора и гледай старателно с него. Пък като установите със сигурност причината, тогава ще даваме акъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Да, докато е запалена. Гледай за бълбукане. Има голяма вероятност да се е скъсала гарнитурата на главата, в резултат от което част от изгорелите газове да попадат в охладителната система, което "втвърдява" маркучите. Другата опция е, ако скъсаната гарнитура съедини маслена и водна магистрала- тогава маслото се пресича от попадналия в него антифриз. Трета опция е да има пукнатина в главата, но тогава по-често охладителната течност попада в цилиндрите и изгаря, като в зависимост от мястото и размера на пукнатината, пушии повече или по-малко отзад през ауспуха. Но все пак иди при майстора и гледай старателно с него. Пък като установите със сигурност причината, тогава ще даваме акъл. Баси случая, за пръв път чувам 2.5 с пукната глава. :icon_hammering: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Но нито имам изхвърляне на антифриз през преливника, нито колата загрява или каквито и да било аномалии по температурата. Абе аз не ти ли казах в другата тема, да си смениш майстора ? ..:icon_hmm: Ако съм забравил, пак те подсещам ..Накрая ще останеш без кола, от ходене по такива майстори .. Колата не загрява, не изхвърля антифриз, ама за всеки случай дай да почнем от радиатора, пък после и главите ще свалим (ей тъй за спорта), за да разберем че нищо и няма на колата ..:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2010 Действително маркуча е доста твърд ама и внушението и голяма работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Действително маркуча е доста твърд ама и внушението и голяма работа.Кога ти е твърд, след като загрее колата и отвори термостата твърд ли е- не ..:DТази капачка на радиатора за какво е сложена според твоят майстор ? Нали точно тя изпуска създаденото налягане в системата и пропуска течността към разширителният съд, когато загрее колата и течността се разшири ..Точно тя омекотява маркучите ..Водата като се нагрява не е като пържолите :lol: тя се разширява, за това е твърд маркуча ..Отделно на този галант маркучите са си твърдички по рождение, дори и като няма течност в тях..Руснаците са казали: "не закачай техниката когато си върви и тя няма да те подведе"- послушай ги и няма да сбъркаш ....:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2010 Така да обобщя:Да си проверя маслото и антифриза поотделно дали няма следи от смесване помежду им и ако няма проблем да си настъпвам возилото! МНОГО МИ СЕ КАРА ТАЯ КОЛА!Имам чисто нова Тойота служебна без лимит и т.н. обаче само Галанта ми е в главата и сърцето 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Колега на кой майстор я караш в стара загора,че ми стана интересно...ако нее тайна дее :rolleyes: ..на колкото по-малко майстори я караш по добре..идеш за едно 10 други неща ше ти намерят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2010 ами майстора е в с. КириловоТи да не да можеш да ми препоръчаш някой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Така да обобщя:Да си проверя маслото и антифриза поотделно дали няма следи от смесване помежду им и ако няма проблем да си настъпвам возилото! Вече започна да схващаш ..:icon_thumbup:Тук във форума има доста колеги с 2.5 Галанти, доколкото ми е известно, до сега никой не е успял да го прегрее, камо ли глави да пука и да смесва води и масла .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 23 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2010 Ами така е и справедливо ама нали знаеш че когато нещо ти е ново и му тръпнеш всяка дреболия те притеснява.Това е по-силно от мене! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 23 декември 2010 Сподели Публикувано 23 декември 2010 Ами да ти кажа моята по майстори неиска да ходи ,защото е срамежлива,само на мен ми дава да я пипам...иначе,до Бисер олива има едни майсторчета добре работят,обаче тука всички колеги във форума ти казаха да провериш 2-3 неща и ако всичко ти е наред-ходиш само до бензиностанцията,хайде успех и стига с тия коли дайте тема за някое куцичко прасенце да управим на трапъ :D :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 28 декември 2010 Сподели Публикувано 28 декември 2010 Ами така е и справедливо ама нали знаеш че когато нещо ти е ново и му тръпнеш всяка дреболия те притеснява.Това е по-силно от мене!Колега,здравей и от мен.Ако не ти е проблем звънни един тел. 0899512345-светлан,да се видим да те упътя към сервиза дето ходя аз.Вече около 10-ина години съм при него,с какви ли не марки съм ходил,а от почти 3 години и с галанта.Знаят какво правят,и как да го направят,и то за малко парички.Верно,че се познавам със собственика,но цените не за това са малки.Карам 2.5 типтроник,никакви проблеми за 3 годинки насам,само консумативи навреме.Обади се да се видим,ще говорим по надълго за нашите :plane: .Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 28 декември 2010 Сподели Публикувано 28 декември 2010 А от сервиза в Кирилово,бягай докато е време.Там ходят предимно със селския мерцедес(голфаджиите).И никой не е повторил май :icon_doh: ,защо ли?!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.