Премини към съдържание

Проблем ли е или пак ми внушават!


Ilia Dimitrov

Препоръчано мнение

Колеги, днес като ми смениха една ролка на Галанта 2,5 1998, майстора ме претисни доста.

Каза ми че може да имам много голям проблем по колата.

Като запаля колата, след 1-2 мин маркуча по който се движи антифриза към радиатора става много твърд.

Според него налягането в тази система не чак толкова високо за да стане като камък. Според него може даже да има пукната глава и много ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ ЗА МЕН! Аз колата я имам от скоро и не ми е направило впечатление понеже съм технически ниско грамотен, но съм навартял около 2000км вече и не е имало проблем.

В понеделник пак ще я карам да започне да проверява къде е проблема. Според него трябва да се започне от радиатора и така по цялата система. Но нито имам изхвърляне на антифриз през преливника, нито колата загрява или каквито и да било аномалии по температурата.

 

Моля нега някой технически грамотен да ми даде съвет, защото я имам от 3 месеца колата и вече съм прекалено привързан и искам да я карам. Продажбата не е опция за мен!

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега..отвори казанчето за антифриза и виж дали излизат мехурчета от там,ако има проблем ще излизат,другото което можеш да направиш е:по магазините продават едни тестерчета,с които се проверява дали вкарва изгорели газове в охладителната система,иначе антифриза губи ли се....провери също и маслото-виж да нее си е променило цветът :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато е запалена колата ли да отворя казанчето?

 

Да, докато е запалена. Гледай за бълбукане. Има голяма вероятност да се е скъсала гарнитурата на главата, в резултат от което част от изгорелите газове да попадат в охладителната система, което "втвърдява" маркучите. Другата опция е, ако скъсаната гарнитура съедини маслена и водна магистрала- тогава маслото се пресича от попадналия в него антифриз. Трета опция е да има пукнатина в главата, но тогава по-често охладителната течност попада в цилиндрите и изгаря, като в зависимост от мястото и размера на пукнатината, пушии повече или по-малко отзад през ауспуха. Но все пак иди при майстора и гледай старателно с него. Пък като установите със сигурност причината, тогава ще даваме акъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, докато е запалена. Гледай за бълбукане. Има голяма вероятност да се е скъсала гарнитурата на главата, в резултат от което част от изгорелите газове да попадат в охладителната система, което "втвърдява" маркучите. Другата опция е, ако скъсаната гарнитура съедини маслена и водна магистрала- тогава маслото се пресича от попадналия в него антифриз. Трета опция е да има пукнатина в главата, но тогава по-често охладителната течност попада в цилиндрите и изгаря, като в зависимост от мястото и размера на пукнатината, пушии повече или по-малко отзад през ауспуха. Но все пак иди при майстора и гледай старателно с него. Пък като установите със сигурност причината, тогава ще даваме акъл.

 

Баси случая, за пръв път чувам 2.5 с пукната глава. :icon_hammering:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но нито имам изхвърляне на антифриз през преливника, нито колата загрява или каквито и да било аномалии по температурата.

 

 

Абе аз не ти ли казах в другата тема, да си смениш майстора ? ..:icon_hmm: Ако съм забравил, пак те подсещам ..

Накрая ще останеш без кола, от ходене по такива майстори .. Колата не загрява, не изхвърля антифриз, ама за всеки случай дай да почнем от радиатора, пък после и главите ще свалим (ей тъй за спорта), за да разберем че нищо и няма на колата ..:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Действително маркуча е доста твърд ама и внушението и голяма работа.

Кога ти е твърд, след като загрее колата и отвори термостата твърд ли е- не ..:D

Тази капачка на радиатора за какво е сложена според твоят майстор ? Нали точно тя изпуска създаденото налягане в системата и пропуска течността към разширителният съд, когато загрее колата и течността се разшири ..Точно тя омекотява маркучите ..:yes3:

Водата като се нагрява не е като пържолите :lol: тя се разширява, за това е твърд маркуча ..

Отделно на този галант маркучите са си твърдички по рождение, дори и като няма течност в тях..

Руснаците са казали: "не закачай техниката когато си върви и тя няма да те подведе"- послушай ги и няма да сбъркаш ....:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така да обобщя:

Да си проверя маслото и антифриза поотделно дали няма следи от смесване помежду им и ако няма проблем да си настъпвам возилото! :)

МНОГО МИ СЕ КАРА ТАЯ КОЛА!

Имам чисто нова Тойота служебна без лимит и т.н. обаче само Галанта ми е в главата и сърцето :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега на кой майстор я караш в стара загора,че ми стана интересно...ако нее тайна дее :rolleyes: ..на колкото по-малко майстори я караш по добре..идеш за едно 10 други неща ше ти намерят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така да обобщя:

Да си проверя маслото и антифриза поотделно дали няма следи от смесване помежду им и ако няма проблем да си настъпвам возилото! :)

 

Вече започна да схващаш ..:icon_thumbup:

Тук във форума има доста колеги с 2.5 Галанти, доколкото ми е известно, до сега никой не е успял да го прегрее, камо ли глави да пука и да смесва води и масла ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е и справедливо ама нали знаеш че когато нещо ти е ново и му тръпнеш всяка дреболия те притеснява.

Това е по-силно от мене!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа моята по майстори неиска да ходи ,защото е срамежлива,само на мен ми дава да я пипам...иначе,до Бисер олива има едни майсторчета добре работят,обаче тука всички колеги във форума ти казаха да провериш 2-3 неща и ако всичко ти е наред-ходиш само до бензиностанцията,хайде успех и стига с тия коли дайте тема за някое куцичко прасенце да управим на трапъ :D :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е и справедливо ама нали знаеш че когато нещо ти е ново и му тръпнеш всяка дреболия те притеснява.

Това е по-силно от мене!

Колега,здравей и от мен.Ако не ти е проблем звънни един тел. 0899512345-светлан,да се видим да те упътя към сервиза дето ходя аз.Вече около 10-ина години съм при него,с какви ли не марки съм ходил,а от почти 3 години и с галанта.Знаят какво правят,и как да го направят,и то за малко парички.Верно,че се познавам със собственика,но цените не за това са малки.Карам 2.5 типтроник,никакви проблеми за 3 годинки насам,само консумативи навреме.Обади се да се видим,ще говорим по надълго за нашите :plane: .Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А от сервиза в Кирилово,бягай докато е време.Там ходят предимно със селския мерцедес(голфаджиите).И никой не е повторил май :icon_doh: ,защо ли?!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...