TITAN RACING Публикувано 27 юни 2006 Сподели Публикувано 27 юни 2006 Имам едно леко прекъсване на много ниски обороти, около 1500 .Чувства се на всяка предавка при по рязко подаване на газ.Много дразни!!! Лансера е 93 год.1.6 16 кл.Карам я от 6 мес.Била е с катализатор , но е свален .Сменил съм възд. филтър , гор. филтър, палец на разпр. и понеже неискам да я пипат случайни майстори се двоумя. Не съм сменял дистр.капачка. Ще съм благодарен , ако ме насочите с компетентно мнение.Когато я купувах я закачихме на стенд и всичко си отговаряше... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 юни 2006 Сподели Публикувано 27 юни 2006 Свещите проверил ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 27 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2006 Свещите проверил ли си?Забравих, и тях смених по каталог.Ако не е дистр. капачка следва да е нещо с липсата на катализатора .Къде е вързана сондата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 юни 2006 Сподели Публикувано 27 юни 2006 Имам едно леко прекъсване на много ниски обороти, около 1500 .Чувства се на всяка предавка при по рязко подаване на газ.Много дразни!!! Лансера е 93 год.1.6 16 кл.Карам я от 6 мес.Била е с катализатор , но е свален .Сменил съм възд. филтър , гор. филтър, палец на разпр. и понеже неискам да я пипат случайни майстори се двоумя. Не съм сменял дистр.капачка. Ще съм благодарен , ако ме насочите с компетентно мнение.Когато я купувах я закачихме на стенд и всичко си отговаряше...по скоро е бубина.........имаш пробив някаде по изолацията и затова се получава така, още нещо.............ако е тя , не винаги ще се хване на осциоскопа, трябва да си майстор и да знаеш как точно ще реагира лъча, следящ тока на бубината, лек пик да има , това е пробив , обикновенно пика е 1-2 милисекунди........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IASHO Публикувано 27 юни 2006 Сподели Публикувано 27 юни 2006 Имам едно леко прекъсване на много ниски обороти, около 1500 .Чувства се на всяка предавка при по рязко подаване на газ.Много дразни!!! Лансера е 93 год.1.6 16 кл.Карам я от 6 мес.Била е с катализатор , но е свален .Сменил съм възд. филтър , гор. филтър, палец на разпр. и понеже неискам да я пипат случайни майстори се двоумя. Не съм сменял дистр.капачка. Ще съм благодарен , ако ме насочите с компетентно мнение.Когато я купувах я закачихме на стенд и всичко си отговаряше...Би ли пояснил на газ или бензин прекъсва , щтото ако е на газ мисля , че знам от какво е - влиза повече въздух отколкото и трябва и сместа става бедна и за това прекъсва , даже може и да понагърмява леко(ако имаш плочка за газта си провери гумения О-пръстен около нея и въобще прихода на въздуха), ако ти прекъсва на бензин - съжалявам , но не мога да ти помогна. :drinks: и леко разрешаване на неодобството ти :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 28 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2006 Колата работи само на бензин.Искам да работи с оригиналната японска електроника без разни симулатори за газ и да има оптимален разход.Впечатляващо нисък и е разхода на гориво,ако се изчисти това прекъсване предполагам че ще се подобри още. Никой не вярва като кажа колко гори с 113 к. с.Ама те хората не са чували ,и при положение че в града има едно такова Митс...??? Има и още .На капачката няма централен кабел за бубина??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IASHO Публикувано 28 юни 2006 Сподели Публикувано 28 юни 2006 В такъв случай - не мога да ти помогна. :sorry: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юни 2006 Сподели Публикувано 28 юни 2006 Колата работи само на бензин.Искам да работи с оригиналната японска електроника без разни симулатори за газ и да има оптимален разход.Впечатляващо нисък и е разхода на гориво,ако се изчисти това прекъсване предполагам че ще се подобри още. Никой не вярва като кажа колко гори с 113 к. с.Ама те хората не са чували ,и при положение че в града има едно такова Митс...??? Има и още .На капачката няма централен кабел за бубина???Няма, защото бубината е вътре в самото делко ,или т.н. делко-бубина......... :D бубината ти представлява малка намотка отстрани на делкото , но вътре в същия корпус и се извежда до централния пин на палеца посредством метална шина ,която е вградена в дистр. капачка.........т.е. на дистр.. капачка има отстрани шина........това е за бубината ти,а капачката ти не е с 5 гнезда а с 4 ..........имай напредвид ,че тоова нещо е нежно и често дава дефекти ако правиш компромиси , така че установи каде е причината, и смени дефектиралата част...............вътре в делкото освен бубината се намират и комутатора , който е на плочка и тези 5 пина които ги виждаш като куплунг е именно това ( другия куплунг е 2 пина и той е за бубината.......) освен комутатора ,имаш и дадчика на положението на кол. вал, нищо че се намира на разпределителния вал..........дадчика е комбиниран и са два ............ :D Това е причината ти най вероятно за прекъсването ако си сменил всичко друго ,като кабели и свещи.............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 30 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2006 Купих дистриб. капачка и наистина е такава с вграден мост към вътрешната бобина. В събота се надявам да я сменя и ще видя резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 1 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2006 Смених я!Прекъсването не се оправи,обаче разликата в ускорението е голяма.Сега разбрах как върви колата.Имам чувство че съм и сложил чип с 10 к. с. отгоре.Сега какво бубина ли да сменям??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 юли 2006 Сподели Публикувано 1 юли 2006 Гледай от много сменяне да не стане 500 коня :icon_thumbup: По въпроса - смяната е трудна...мисля че само заедно с делкото се сменя...виж както е писал DJ да провериш да е сигурно че там е проблема първо или говори с него дали ще може той да го види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanaliev Публикувано 27 юли 2006 Сподели Публикувано 27 юли 2006 провери си кабелите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 28 юли 2006 Сподели Публикувано 28 юли 2006 :mitsu-smiley: В тази връзка искам да попитам ако има проблем с кабелите, може ли да се установи чрез замерване с мултицет и как точно? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 юли 2006 Сподели Публикувано 28 юли 2006 Обикновено проблема е пробив в изолацията...няма как да се измери...На Елкон мисля че може да се диагностицира :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.