Премини към съдържание

Проблем със Спейс Вагон на студен старт?


deejay

Препоръчано мнение

Колеги, като паля сутрин колата се държи зле при първо палене, паля трудно и ако подам газ рязко оборотите тръгват на долу и колата гасне, трябва много плавно да подавам газ и да я изфорсирам 2-3 пъти до 3000 оборота и колата си заработва, иначе като позагрее малко няма подобен проблем, някой имал ли е същите ядове? Стъпковия мотор е проверен и си работи нормално, дросела е почистен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като паля сутрин колата се държи зле при първо палене, паля трудно и ако подам газ рязко оборотите тръгват на долу и колата гасне, трябва много плавно да подавам газ и да я изфорсирам 2-3 пъти до 3000 оборота и колата си заработва, иначе като позагрее малко няма подобен проблем, някой имал ли е същите ядове? Стъпковия мотор е проверен и си работи нормално, дросела е почистен.

Колата има ли АГУ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и моя е така, от мома. Проблема - позапушени инжектори заради АГУ-то както подозря DJ-я :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли АГУ?

има газов инжекцион, в момента съм сипал добавка по съвет на един познат, но ако не свърши работа - какво може да се направи по въпроса? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се свалят инжекторите и да се чистят с ултразвук..... Ако не се оправи (може вече да е късно) - да се търсят втора употреба и пак така..... И моята ги прави същите номера напоследък....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след като си сложил добавка за почистване на системата винаги когато вечер гарираш и няма да караш превключвай на бензин и да поработи двигателя малко.Идеята е добавката да си действа цяля вечер. И аз съм с ГИ и вече за втори път ми прави въпросните проблеми при студеното палене и засега така си оправям нещата.Знам,че е временно разрешение, но спасява положението.Колко ли струва почистване на инжектори?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след като си сложил добавка за почистване на системата винаги когато вечер гарираш и няма да караш превключвай на бензин и да поработи двигателя малко.Идеята е добавката да си действа цяля вечер. И аз съм с ГИ и вече за втори път ми прави въпросните проблеми при студеното палене и засега така си оправям нещата.Знам,че е временно разрешение, но спасява положението.Колко ли струва почистване на инжектори?

мерси за съвета, не се бях сетил :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко ли струва почистване на инжектори?

В Търново вземат по 10 лева на бройка... Тук в Сф не съм проверявал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

инжекторите са почистени проблема не е от тях, може би дроселовата клапа не функционира както трябва, защото и при студен мотор нямам автоматичен смукач и колата си работи на ниски обороти, също така на включен климатик не си връща оборотите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свали дросела, почисти и огледай всички маркучи от и към него, също всички дупчици. Възможно е да има мръсотия и да е запушен байпасния канал.

Също така виж и TPS-a, възможно е да е мръднал и да не отчита че ти е отпуснат педедала на газта и да не работи в режим на празен ход (Idle Switch).

Ако и това не помогне - степ мотора или по скоро диагностика за да се види дали работи правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свали дросела, почисти и огледай всички маркучи от и към него, също всички дупчици. Възможно е да има мръсотия и да е запушен байпасния канал.

Също така виж и TPS-a, възможно е да е мръднал и да не отчита че ти е отпуснат педедала на газта и да не работи в режим на празен ход (Idle Switch).

Ако и това не помогне - степ мотора или по скоро диагностика за да се види дали работи правилно.

мерси колега, някой ако препоръча къде да ми направят качествена диагностика в София ще съм благодарен много :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е само при студен двигател, провери и датчика за температура на двигателя и по-точно куплунга му дали не дава утечка. Ако двигателя е студен и стойността на съпротивлението на датчика е ниска=>пали много трудно. Аз в момента съм с набор резистори и ЦК ключета докато ми дойде датчика :icon_blush: и ако забравя да имитирам студен двигател като паля само припалва леко и гасне.

Параметрите на датчика са:

>3000 Ом при 10 гр.С

2400 Ом при 20С

300 Ом при 80С

това са средни стойности.

При утечка, ако няма късо ECU-то няма да отчете грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има развитие колеги, след почистването на инжекторите се усети разлика, но чак като минаха няколко дни, вече не глъхне толкова много като преди, даже почти не глъхне, но не пали от раз, когато имам време ще я закарам на диагностика при колегата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак е било от инжекторите. Все си мисля че няма начин да станат като нови...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак е било от инжекторите. Все си мисля че няма начин да станат като нови...

Ултразвука не ремонтира инжекторите, само ги чисти,а колкото повече карате със запушени инжектори, толкова по голям е риска да ги прецакате, я да задерат ,я да блокират, я да изгорят........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след като си сложил добавка за почистване на системата винаги когато вечер гарираш и няма да караш превключвай на бензин и да поработи двигателя малко.Идеята е добавката да си действа цяля вечер. И аз съм с ГИ и вече за втори път ми прави въпросните проблеми при студеното палене и засега така си оправям нещата.Знам,че е временно разрешение, но спасява положението.Колко ли струва почистване на инжектори?

Моя въпрос е, на колко изминати километри или време трябва се сипва профилактично добавка за почистване дюзите ?Или е по-добре да се носят направо за ултразвуково почистване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя въпрос е, на колко изминати километри или време трябва се сипва профилактично добавка за почистване дюзите ?Или е по-добре да се носят направо за ултразвуково почистване?

На всеки 3-5 резервоара по един път........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сипах му 100 октана бензин и вече и паленето се оправи, в момента бачка перфектно колата, ще и сипвам добавки през известно време и това е, препоръчайте някоя добра добавка за дюзи, до сега само на Desolite съм ползвал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

имам проблем с лансера ми 90г инжекцион .пали трудно нямам автоматичен смукач и над 3000оборота гасне.смених дистрибутор ланда сонда компа му и немога да накарам чека да изгасне.помогнете

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...