deejay Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 Колеги, като паля сутрин колата се държи зле при първо палене, паля трудно и ако подам газ рязко оборотите тръгват на долу и колата гасне, трябва много плавно да подавам газ и да я изфорсирам 2-3 пъти до 3000 оборота и колата си заработва, иначе като позагрее малко няма подобен проблем, някой имал ли е същите ядове? Стъпковия мотор е проверен и си работи нормално, дросела е почистен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 Колеги, като паля сутрин колата се държи зле при първо палене, паля трудно и ако подам газ рязко оборотите тръгват на долу и колата гасне, трябва много плавно да подавам газ и да я изфорсирам 2-3 пъти до 3000 оборота и колата си заработва, иначе като позагрее малко няма подобен проблем, някой имал ли е същите ядове? Стъпковия мотор е проверен и си работи нормално, дросела е почистен.Колата има ли АГУ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 и моя е така, от мома. Проблема - позапушени инжектори заради АГУ-то както подозря DJ-я Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 25 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2010 Колата има ли АГУ?има газов инжекцион, в момента съм сипал добавка по съвет на един познат, но ако не свърши работа - какво може да се направи по въпроса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 ноември 2010 Сподели Публикувано 26 ноември 2010 Да се свалят инжекторите и да се чистят с ултразвук..... Ако не се оправи (може вече да е късно) - да се търсят втора употреба и пак така..... И моята ги прави същите номера напоследък.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 26 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2010 мерси много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 27 ноември 2010 Сподели Публикувано 27 ноември 2010 Колега, след като си сложил добавка за почистване на системата винаги когато вечер гарираш и няма да караш превключвай на бензин и да поработи двигателя малко.Идеята е добавката да си действа цяля вечер. И аз съм с ГИ и вече за втори път ми прави въпросните проблеми при студеното палене и засега така си оправям нещата.Знам,че е временно разрешение, но спасява положението.Колко ли струва почистване на инжектори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 28 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2010 Колега, след като си сложил добавка за почистване на системата винаги когато вечер гарираш и няма да караш превключвай на бензин и да поработи двигателя малко.Идеята е добавката да си действа цяля вечер. И аз съм с ГИ и вече за втори път ми прави въпросните проблеми при студеното палене и засега така си оправям нещата.Знам,че е временно разрешение, но спасява положението.Колко ли струва почистване на инжектори?мерси за съвета, не се бях сетил :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 ноември 2010 Сподели Публикувано 28 ноември 2010 Колко ли струва почистване на инжектори?В Търново вземат по 10 лева на бройка... Тук в Сф не съм проверявал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 ноември 2010 Сподели Публикувано 28 ноември 2010 В Търново вземат по 10 лева на бройка... Тук в Сф не съм проверявал.Тук са по 20-30 лв. /бр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 15 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2010 инжекторите са почистени проблема не е от тях, може би дроселовата клапа не функционира както трябва, защото и при студен мотор нямам автоматичен смукач и колата си работи на ниски обороти, също така на включен климатик не си връща оборотите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 декември 2010 Сподели Публикувано 15 декември 2010 Свали дросела, почисти и огледай всички маркучи от и към него, също всички дупчици. Възможно е да има мръсотия и да е запушен байпасния канал.Също така виж и TPS-a, възможно е да е мръднал и да не отчита че ти е отпуснат педедала на газта и да не работи в режим на празен ход (Idle Switch).Ако и това не помогне - степ мотора или по скоро диагностика за да се види дали работи правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 15 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2010 Свали дросела, почисти и огледай всички маркучи от и към него, също всички дупчици. Възможно е да има мръсотия и да е запушен байпасния канал.Също така виж и TPS-a, възможно е да е мръднал и да не отчита че ти е отпуснат педедала на газта и да не работи в режим на празен ход (Idle Switch).Ако и това не помогне - степ мотора или по скоро диагностика за да се види дали работи правилно.мерси колега, някой ако препоръча къде да ми направят качествена диагностика в София ще съм благодарен много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 При другия DJ ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Ако проблема е само при студен двигател, провери и датчика за температура на двигателя и по-точно куплунга му дали не дава утечка. Ако двигателя е студен и стойността на съпротивлението на датчика е ниска=>пали много трудно. Аз в момента съм с набор резистори и ЦК ключета докато ми дойде датчика :icon_blush: и ако забравя да имитирам студен двигател като паля само припалва леко и гасне.Параметрите на датчика са:>3000 Ом при 10 гр.С2400 Ом при 20С300 Ом при 80Стова са средни стойности.При утечка, ако няма късо ECU-то няма да отчете грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 28 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2010 има развитие колеги, след почистването на инжекторите се усети разлика, но чак като минаха няколко дни, вече не глъхне толкова много като преди, даже почти не глъхне, но не пали от раз, когато имам време ще я закарам на диагностика при колегата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 декември 2010 Сподели Публикувано 29 декември 2010 Значи все пак е било от инжекторите. Все си мисля че няма начин да станат като нови... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 декември 2010 Сподели Публикувано 29 декември 2010 Значи все пак е било от инжекторите. Все си мисля че няма начин да станат като нови...Ултразвука не ремонтира инжекторите, само ги чисти,а колкото повече карате със запушени инжектори, толкова по голям е риска да ги прецакате, я да задерат ,я да блокират, я да изгорят........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komm Публикувано 29 декември 2010 Сподели Публикувано 29 декември 2010 Колега, след като си сложил добавка за почистване на системата винаги когато вечер гарираш и няма да караш превключвай на бензин и да поработи двигателя малко.Идеята е добавката да си действа цяля вечер. И аз съм с ГИ и вече за втори път ми прави въпросните проблеми при студеното палене и засега така си оправям нещата.Знам,че е временно разрешение, но спасява положението.Колко ли струва почистване на инжектори?Моя въпрос е, на колко изминати километри или време трябва се сипва профилактично добавка за почистване дюзите ?Или е по-добре да се носят направо за ултразвуково почистване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 декември 2010 Сподели Публикувано 29 декември 2010 Моя въпрос е, на колко изминати километри или време трябва се сипва профилактично добавка за почистване дюзите ?Или е по-добре да се носят направо за ултразвуково почистване?На всеки 3-5 резервоара по един път........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deejay Публикувано 1 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 1 януари 2011 сипах му 100 октана бензин и вече и паленето се оправи, в момента бачка перфектно колата, ще и сипвам добавки през известно време и това е, препоръчайте някоя добра добавка за дюзи, до сега само на Desolite съм ползвал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola71 Публикувано 4 април 2012 Сподели Публикувано 4 април 2012 имам проблем с лансера ми 90г инжекцион .пали трудно нямам автоматичен смукач и над 3000оборота гасне.смених дистрибутор ланда сонда компа му и немога да накарам чека да изгасне.помогнете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.