Премини към съдържание

Проблеми с оборотите на (Carisma GDI 1.8) 1999г.


XP SOLAR

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

моята (Carisma GDI 1.8) 1999г. има следния проблем:

 

Когато я запаля не може да поддържа обороти и веднага гасне, няма значение дали е загряла или не

също така не ми светят двата стопа. Всичко това се случи по едно и също време - сутринта ,

когато се качих в нея.

 

Благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз имам подобен проблем.

Когато моята каризма работи на място (и вече е загряла)вига и сваля оборотите и оборотомера мърда нагоре надолу.Ходих на диагностика във фирмения сервиз на Миицубиши в Стара Загора и ми казаха че проблема е в някакъв регулатор на въздуха на дроселовата клапа.Този регулатор се износвал с времето и за сега не ми прави проблеми,но след време можело да почне да гасне.Казаха ми някаква ненормална цена от сорта на 1200лв.!?! за нова част.

Някой има ли идея от къде може да се намери втора ръка на по-нормална цена.

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма подобна глупост. Освен ако не са имали предвид моторчето за празния ход......Но то е доста по евтино, а и дори да го няма колата пак ще си работи нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем.

Когато моята каризма работи на място (и вече е загряла)вига и сваля оборотите и оборотомера мърда нагоре надолу.Ходих на диагностика във фирмения сервиз на Миицубиши в Стара Загора и ми казаха че проблема е в някакъв регулатор на въздуха на дроселовата клапа.Този регулатор се износвал с времето и за сега не ми прави проблеми,но след време можело да почне да гасне.Казаха ми някаква ненормална цена от сорта на 1200лв.!?! за нова част.

Някой има ли идея от къде може да се намери втора ръка на по-нормална цена.

 

Благодаря предварително.

Най вероятно имаш проблем в ГН помпата ,най вероятно не държи постоянно високо налягане ..........Гледам че си от Казанлък, отиди до Пловдив при Милен ( тоз отгоре :D ) да ти види колата ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за информацията.

 

Ще помисля по въпроса за посещение в Пловдив :))

Каризма имам само от 1месец и освен този проблем колата се държи страхотно,много съм доволен.Те първа свиквам с нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз също имам проблем моята Каризма е GDI 1.8 2001г на място оборотите са наред , но като изключа от скорст по време на движение оборотите падат до нула,но мотора работи и се мъчи. Моля помогнете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • преди 2 седмици ...

Колеги,май не сте много добре запознати с GDI моторите и принципа им на работа.Четете повече за принципа на работа на тези двигатели,и по подробно за смяната на оборотите,преди да ходите по сервизи. :rtfm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,май не сте много добре запознати с GDI моторите и принципа им на работа.Четете повече за принципа на работа на тези двигатели,и по подробно за смяната на оборотите,преди да ходите по сервизи. :rtfm:

Хайде де, чакаме да ни разясниш... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

От няколко дни насам мога вече да ви наричам колеги - нов собственик съм на Carisma 1.8 gdi 1999г. Имам същия проблем с оборотите - и топла и студена колата не може да поддържа ниски обороти, падат до към 100 и понякога ги задържа известно време и се мъчи, а понякога директно гасне. Ходих по диагностики и майстори и никой не ми казва нещо конкретно. Може би било до стъпковото моторче, ама не било сигурно. Намирам се в плевен и искам съвет къде да отида при човек който да разбира от тези двигатели. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни насам мога вече да ви наричам колеги - нов собственик съм на Carisma 1.8 gdi 1999г. Имам същия проблем с оборотите - и топла и студена колата не може да поддържа ниски обороти, падат до към 100 и понякога ги задържа известно време и се мъчи, а понякога директно гасне. Ходих по диагностики и майстори и никой не ми казва нещо конкретно. Може би било до стъпковото моторче, ама не било сигурно. Намирам се в плевен и искам съвет къде да отида при човек който да разбира от тези двигатели. Благодаря предварително.

Човека се намира в Пловдив и се казва Milen_z. В профила му има телефон, свържи се с него и се разберете. По-добре да отидеш сега до Пловдив отколкото по-късно след намесата на разни "разбирачи".

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни насам мога вече да ви наричам колеги - нов собственик съм на Carisma 1.8 gdi 1999г. Имам същия проблем с оборотите - и топла и студена колата не може да поддържа ниски обороти, падат до към 100 и понякога ги задържа известно време и се мъчи, а понякога директно гасне. Ходих по диагностики и майстори и никой не ми казва нещо конкретно. Може би било до стъпковото моторче, ама не било сигурно. Намирам се в плевен и искам съвет къде да отида при човек който да разбира от тези двигатели. Благодаря предварително.

 

Диагностика в Плевен, на ГДИ, може да ти направи само Емил, от "ПитСтопа" на Българска авиация.... Но само диагностика.

После префръкваш до Пловдив....

Тел. ми е 0886263813, можеш да ми звъннеш за инфо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1во пробвайте с почистване за на дросел и/или моторче празен ход ако има. последвана от адаптация на оборотите. 2ро ако не помогне лошо :( колегата който направо му гасне и не може да вдигне оборотите може да пропусне "1во"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1во пробвайте ........

 

 

Забелязвам че не правите разлика между Спеис Стар и Каризма. Има и голяма разлика от ниски обороти (и понякога високи) до играещи обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

незнам точно в подробности каква е разликата ,но знам от къде се започва .Това се явява нещо като смяна на масло и филтър. трябва да се прави на определени километри. Това се отнася не само за гди моторите но и за всички мотори които имат моторче празен ход или моторизиран дросел

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

незнам точно в подробности каква е разликата ,но знам от къде се започва .Това се явява нещо като смяна на масло и филтър. трябва да се прави на определени километри. Това се отнася не само за гди моторите но и за всички мотори които имат моторче празен ход или моторизиран дросел

Това пък откъде го измислихте?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това пък откъде го измислихте?

От практиката ! Има не един и два случая когато тази манипулация помага при загуба на празния ход и нестабилни обороти на празен ход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помага понякога при вас (т.е. при Спеис Стар), при Каризма почти никога изброените от вас процедури не помагат. Това исках да кажа и с предишния си пост, автомобилите са различни, системите им също......Чистенето на дросел на Каризма си е чиста загуба на време, което не означава че нетрябва да се прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помага понякога при вас (т.е. при Спеис Стар), при Каризма почти никога изброените от вас процедури не помагат. Това исках да кажа и с предишния си пост, автомобилите са различни, системите им също......Чистенето на дросел на Каризма си е чиста загуба на време, което не означава че нетрябва да се прави.

 

Незнам дали помага ,но гледам че хората преди да свалят моторчето за празния ход пръскат в байпасните отвори преди дросела с някакви химикали при някои помага при други не. Все пак аз изхождам от това .... щом човека пита къде може да е проблема с празения ход значи ,че има мерак да си чопли сам по колата ,а тази манипулация едва ли ще навреди ! Най-много да не помогне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

щом човека пита къде може да е проблема с празения ход значи ,че има мерак да си чопли сам по колата ,а тази манипулация едва ли ще навреди ! Най-много да не помогне :)

.......по скоро да осере още повече нещата............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:-) Колеги, много съм доволен от форума и от всичко, което научих в него. Благодаря за съвета ви да отида до Пловдив при Милен, защото чак там на място разбрах защо си заслужава пътя от Плевен - Милен знае всичко за тези двигатели и е подготвен за всякакви спънки породени от предходни майстори или допълнителни усложнения. На мен ми отдели целия си ден и довърши работата си до край, а можеше да я претупа. Аз съветвам всички които имат проблеми с двигател GDI да се съветват с него - няма да съжаляват.

Колата ми в момента работи перфектно и се радвам, че се доверих на форума и отидох при правилния човек.

Благодаря на майстора.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........... Благодаря за съвета ви да отида до Пловдив при Милен, защото чак там на място разбрах защо си заслужава пътя от Плевен - Милен знае всичко за тези двигатели и е подготвен за всякакви спънки породени от предходни майстори или допълнителни усложнения......... Аз съветвам всички които имат проблеми с двигател GDI да се съветват с него - няма да съжаляват.

Колата ми в момента работи перфектно и се радвам, че се доверих на форума и отидох при правилния човек. ......

 

Нали ти казах, разходката до Пловдив си заслужава всеки лев.:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...