XP SOLAR Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 Здравейте, моята (Carisma GDI 1.8) 1999г. има следния проблем: Когато я запаля не може да поддържа обороти и веднага гасне, няма значение дали е загряла или несъщо така не ми светят двата стопа. Всичко това се случи по едно и също време - сутринта ,когато се качих в нея. Благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitak117 Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Аз имам подобен проблем.Когато моята каризма работи на място (и вече е загряла)вига и сваля оборотите и оборотомера мърда нагоре надолу.Ходих на диагностика във фирмения сервиз на Миицубиши в Стара Загора и ми казаха че проблема е в някакъв регулатор на въздуха на дроселовата клапа.Този регулатор се износвал с времето и за сега не ми прави проблеми,но след време можело да почне да гасне.Казаха ми някаква ненормална цена от сорта на 1200лв.!?! за нова част.Някой има ли идея от къде може да се намери втора ръка на по-нормална цена. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Няма подобна глупост. Освен ако не са имали предвид моторчето за празния ход......Но то е доста по евтино, а и дори да го няма колата пак ще си работи нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Аз имам подобен проблем.Когато моята каризма работи на място (и вече е загряла)вига и сваля оборотите и оборотомера мърда нагоре надолу.Ходих на диагностика във фирмения сервиз на Миицубиши в Стара Загора и ми казаха че проблема е в някакъв регулатор на въздуха на дроселовата клапа.Този регулатор се износвал с времето и за сега не ми прави проблеми,но след време можело да почне да гасне.Казаха ми някаква ненормална цена от сорта на 1200лв.!?! за нова част.Някой има ли идея от къде може да се намери втора ръка на по-нормална цена. Благодаря предварително.Най вероятно имаш проблем в ГН помпата ,най вероятно не държи постоянно високо налягане ..........Гледам че си от Казанлък, отиди до Пловдив при Милен ( тоз отгоре :D ) да ти види колата .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitak117 Публикувано 3 декември 2010 Сподели Публикувано 3 декември 2010 Благодаря Ви за информацията. Ще помисля по въпроса за посещение в Пловдив )Каризма имам само от 1месец и освен този проблем колата се държи страхотно,много съм доволен.Те първа свиквам с нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curi200 Публикувано 19 декември 2010 Сподели Публикувано 19 декември 2010 Аз също имам проблем моята Каризма е GDI 1.8 2001г на място оборотите са наред , но като изключа от скорст по време на движение оборотите падат до нула,но мотора работи и се мъчи. Моля помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georin Публикувано 15 март 2011 Сподели Публикувано 15 март 2011 Колеги обяснете ми по подробно за тази ГН помпа каде се намира и мога ли да си я сменя сам????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vernam Публикувано 26 март 2011 Сподели Публикувано 26 март 2011 Колеги,май не сте много добре запознати с GDI моторите и принципа им на работа.Четете повече за принципа на работа на тези двигатели,и по подробно за смяната на оборотите,преди да ходите по сервизи. :rtfm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 26 март 2011 Сподели Публикувано 26 март 2011 Колеги,май не сте много добре запознати с GDI моторите и принципа им на работа.Четете повече за принципа на работа на тези двигатели,и по подробно за смяната на оборотите,преди да ходите по сервизи. :rtfm:Хайде де, чакаме да ни разясниш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai ima Carisma Публикувано 28 Май 2011 Сподели Публикувано 28 Май 2011 От няколко дни насам мога вече да ви наричам колеги - нов собственик съм на Carisma 1.8 gdi 1999г. Имам същия проблем с оборотите - и топла и студена колата не може да поддържа ниски обороти, падат до към 100 и понякога ги задържа известно време и се мъчи, а понякога директно гасне. Ходих по диагностики и майстори и никой не ми казва нещо конкретно. Може би било до стъпковото моторче, ама не било сигурно. Намирам се в плевен и искам съвет къде да отида при човек който да разбира от тези двигатели. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 28 Май 2011 Сподели Публикувано 28 Май 2011 От няколко дни насам мога вече да ви наричам колеги - нов собственик съм на Carisma 1.8 gdi 1999г. Имам същия проблем с оборотите - и топла и студена колата не може да поддържа ниски обороти, падат до към 100 и понякога ги задържа известно време и се мъчи, а понякога директно гасне. Ходих по диагностики и майстори и никой не ми казва нещо конкретно. Може би било до стъпковото моторче, ама не било сигурно. Намирам се в плевен и искам съвет къде да отида при човек който да разбира от тези двигатели. Благодаря предварително.Човека се намира в Пловдив и се казва Milen_z. В профила му има телефон, свържи се с него и се разберете. По-добре да отидеш сега до Пловдив отколкото по-късно след намесата на разни "разбирачи". :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 От няколко дни насам мога вече да ви наричам колеги - нов собственик съм на Carisma 1.8 gdi 1999г. Имам същия проблем с оборотите - и топла и студена колата не може да поддържа ниски обороти, падат до към 100 и понякога ги задържа известно време и се мъчи, а понякога директно гасне. Ходих по диагностики и майстори и никой не ми казва нещо конкретно. Може би било до стъпковото моторче, ама не било сигурно. Намирам се в плевен и искам съвет къде да отида при човек който да разбира от тези двигатели. Благодаря предварително. Диагностика в Плевен, на ГДИ, може да ти направи само Емил, от "ПитСтопа" на Българска авиация.... Но само диагностика.После префръкваш до Пловдив....Тел. ми е 0886263813, можеш да ми звъннеш за инфо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandonow Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 1во пробвайте с почистване за на дросел и/или моторче празен ход ако има. последвана от адаптация на оборотите. 2ро ако не помогне лошо :( колегата който направо му гасне и не може да вдигне оборотите може да пропусне "1во" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 1во пробвайте ........ Забелязвам че не правите разлика между Спеис Стар и Каризма. Има и голяма разлика от ниски обороти (и понякога високи) до играещи обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandonow Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 незнам точно в подробности каква е разликата ,но знам от къде се започва .Това се явява нещо като смяна на масло и филтър. трябва да се прави на определени километри. Това се отнася не само за гди моторите но и за всички мотори които имат моторче празен ход или моторизиран дросел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 незнам точно в подробности каква е разликата ,но знам от къде се започва .Това се явява нещо като смяна на масло и филтър. трябва да се прави на определени километри. Това се отнася не само за гди моторите но и за всички мотори които имат моторче празен ход или моторизиран дроселТова пък откъде го измислихте? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandonow Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Това пък откъде го измислихте?От практиката ! Има не един и два случая когато тази манипулация помага при загуба на празния ход и нестабилни обороти на празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Помага понякога при вас (т.е. при Спеис Стар), при Каризма почти никога изброените от вас процедури не помагат. Това исках да кажа и с предишния си пост, автомобилите са различни, системите им също......Чистенето на дросел на Каризма си е чиста загуба на време, което не означава че нетрябва да се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandonow Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Помага понякога при вас (т.е. при Спеис Стар), при Каризма почти никога изброените от вас процедури не помагат. Това исках да кажа и с предишния си пост, автомобилите са различни, системите им също......Чистенето на дросел на Каризма си е чиста загуба на време, което не означава че нетрябва да се прави. Незнам дали помага ,но гледам че хората преди да свалят моторчето за празния ход пръскат в байпасните отвори преди дросела с някакви химикали при някои помага при други не. Все пак аз изхождам от това .... щом човека пита къде може да е проблема с празения ход значи ,че има мерак да си чопли сам по колата ,а тази манипулация едва ли ще навреди ! Най-много да не помогне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 щом човека пита къде може да е проблема с празения ход значи ,че има мерак да си чопли сам по колата ,а тази манипулация едва ли ще навреди ! Най-много да не помогне .......по скоро да осере още повече нещата............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai ima Carisma Публикувано 3 юни 2011 Сподели Публикувано 3 юни 2011 (редакция) Колеги, много съм доволен от форума и от всичко, което научих в него. Благодаря за съвета ви да отида до Пловдив при Милен, защото чак там на място разбрах защо си заслужава пътя от Плевен - Милен знае всичко за тези двигатели и е подготвен за всякакви спънки породени от предходни майстори или допълнителни усложнения. На мен ми отдели целия си ден и довърши работата си до край, а можеше да я претупа. Аз съветвам всички които имат проблеми с двигател GDI да се съветват с него - няма да съжаляват. Колата ми в момента работи перфектно и се радвам, че се доверих на форума и отидох при правилния човек. Благодаря на майстора. Редактирано 7 юни 2011 от valboss 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 ........... Благодаря за съвета ви да отида до Пловдив при Милен, защото чак там на място разбрах защо си заслужава пътя от Плевен - Милен знае всичко за тези двигатели и е подготвен за всякакви спънки породени от предходни майстори или допълнителни усложнения......... Аз съветвам всички които имат проблеми с двигател GDI да се съветват с него - няма да съжаляват. Колата ми в момента работи перфектно и се радвам, че се доверих на форума и отидох при правилния човек. ...... Нали ти казах, разходката до Пловдив си заслужава всеки лев.:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 здрасти,а ще напишеш ли как я оправихте Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.