tcarev Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 (редакция) Здравейте, искам да питам някой знае ли, дали ако сложа маховик от Лантра 1.6 на Мицубиши Еклипс 2.0 92" ще е безопасно и дали ще издържи, защото изглежда по слаб? Другия въпрос ми е - като я запаля на газ ми държи много високи обороти, като е студена, но като загрее се оправя, това нормално ли е? Също някой знае ли какъв цвят дюза какво означава и дали са едни и същи, ако е различен цвета и са от едни и същи коли? Втория вентилатор срещу колекторите за какво служи, защото при мен не се е случвало да се върти? Редактирано 26 октомври 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 За съединителя - не знам. Докато е студена е нормално да е на високи обороти, особено, ако си махал маркучите за вода към дросела, вакууми и т.н. Втората перка е за климатика. Не помня как беше схемата при 1г и кога се пускат радиаторите на каква скорост...Ако имаш книжка на еклипс - там има една табличка, в която ги пише Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 Маховика от 1.6 няма да стане според мен. Не е същият като на 2.0.Втората перка за климатика се включва когато пуснеш климатика съответно. Командват се от едни релета под капака, шофъорската страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 26 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2010 (редакция) Аз мисля да сменя маховика с претискателя, съединителя и скоростната... Аз и друг път сам карал така, ама ако някой може да каже дали ще издържи маховика, защото изглежда по слаб и лек? А за високите обороти - като е студена държи 3 000 оборота Редактирано 26 октомври 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 27 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2010 А някой може ли да каже поне съединителя от colt 3 1.6 турбо мотора дали е еднакъв с 1.6 без турбо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 27 октомври 2010 Сподели Публикувано 27 октомври 2010 Съединителя на колт3 1.6 турбо няма нищо общо с колт3 1.6 без турбо(единия феродоф диск е 225мм а другия е 215мм),има и разлика в маховиците.Феродовия диск на лантра 1.6 комби е 225мм,но трябва да видиш дали ще ти пасне маховика-спрямо стартера.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 (редакция) Съединителя на колт3 1.6 турбо няма нищо общо с колт3 1.6 без турбо(единия феродоф диск е 225мм а другия е 215мм),има и разлика в маховиците.Феродовия диск на лантра 1.6 комби е 225мм,но трябва да видиш дали ще ти пасне маховика-спрямо стартера.. Аз говоря за Лантра 1.6 92', те нямат комби, а на този мотор съединителя е 215мм, но маховика е слаб. Аз бях карал половин година така, ама не знам дали не е опасно, иначе е по лек, а пък и скоростната е с малко по-къси скорости. Редактирано 28 октомври 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Какво му е слабото на маховика,да не е направен от халва или от дървен матерял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 (редакция) Какво му е слабото на маховика,да не е направен от халва или от дървен матерял. Абе, има разлика бая с на еклипса - бая по лек е. Не знам, има хора, където ме плашат, че можело да се скъса...Имало случаи такива Редактирано 28 октомври 2010 от somalietsa Колега, ползвай препинателни знаци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.