BAlexandrov Публикувано 21 Май 2006 Сподели Публикувано 21 Май 2006 Здравейте! При моя модел Галант няма филтър на купето, обаче напоследък явно от едни дървета под които стои много боклуци влизат - като пусна вентилатора и почват разни шушулки и доста прах да излиза... Четох за решение на проблема - да се сложи ситна мрежа отпред при въздуховодите, за да не влизат по-едрите боклуци - някой правил ли е нещо подобно да сподели опит :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 21 Май 2006 Сподели Публикувано 21 Май 2006 :mitsu-smiley: Преди два дни и аз се бях замислил върху нещо подобно, защото и при мен влизат мого буклуци по този начин. Но не съм срещал друго решение освен прахосмукачка в купето . Ако се сложи някаква мрежичка трябва и да се почиства често, защото ще се запушва. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2006 Не съм разгледал точно как е отпред и затова питам дали някой има опит в това... Представям си го отпред на дупките на купето да се сложи мрежа и така няма да има как да влезат боклуците, а ще се задържат в отводнителния канал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2006 А сега се сетих нещо друго... тези модели, които са с климатик би трябвало да имат филтър - при тях къде е филтъра /някаква кутия?/ и може ли да се присади такава на моя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 Май 2006 Admin Сподели Публикувано 26 Май 2006 Имат и поленов филтър за климатика в купето за пречистване на въздуха и се намира под жабката. Практически за да се присади трябва да се намери целия кожух заедно с кутията. В общи линии не е необходимо, защото ефекта е нулев. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2006 Защо смяташ, че ефекта е нулев? Нали през него ще минава влизащия въздух?В момента влиза много прах и натрошени клечки и листа - нали ще минат през филтъра и няма да ги духа в мен :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 Май 2006 Admin Сподели Публикувано 26 Май 2006 Имам в предвид, че кой знае от къде може да намериш тази част и евентуално да се монтира, защото тя има отношение към климатика. Може да се монтира ситна мрежичка за по-големите листа точно преди въздуховодите, които се свалят за секунди, защото са само на щипки. Няколко минути отнема само централната конзола. Там се развива първо топката на скоростния лост и след това големите "звезди на панела над пепелника". След това имаш две "контра щипки" под бутоните за аварийните светлини и нагревателите за задното стъкло и стр.огледала.Така бързо, евтинко и качествено ще си разрешиш проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2006 Отворих днес отпред решетката под стъклото и ми дойде друга идея. Под стъклото решетката се държи на няколко рапидки, преди това се свалят и рамената на чистачките. Под нея е канал за отичане на водата. В лявата част /дясна на колата/ има една вертикална тръба висока 4-5 см, отгоре с 1 см подвид настрани ръб. Това мисля че е от където влиза въздуха за купето. Първоначално ми дадоха идея да преработя самата пластмасова решетка с допълнителна метална мрежа /има такава в Практикер с отвори около 1х1.5 мм/, но на практика под нея канала е доста чист, затова взех един здрав къс чорап на жена ми и успях да го нахлузя на тази къса тръба - доста е трудно достижима защото е под ламарината, но става :D Доста здраво се опъва чорапа от самия негов ластик и се захваща от подгънатия ръб, но се презастраховах като го стегнах допълнително с пластмасова скоба. Така смятам че и праха ще се филтрира в голяма степен :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 Май 2006 Сподели Публикувано 27 Май 2006 Отворих днес отпред решетката под стъклото и ми дойде друга идея. Под стъклото решетката се държи на няколко рапидки, преди това се свалят и рамената на чистачките. Под нея е канал за отичане на водата. В лявата част /дясна на колата/ има една вертикална тръба висока 4-5 см, отгоре с 1 см подвид настрани ръб. Това мисля че е от където влиза въздуха за купето. Първоначално ми дадоха идея да преработя самата пластмасова решетка с допълнителна метална мрежа /има такава в Практикер с отвори около 1х1.5 мм/, но на практика под нея канала е доста чист, затова взех един здрав къс чорап на жена ми и успях да го нахлузя на тази къса тръба - доста е трудно достижима защото е под ламарината, но става :D Доста здраво се опъва чорапа от самия негов ластик и се захваща от подгънатия ръб, но се презастраховах като го стегнах допълнително с пластмасова скоба. Така смятам че и праха ще се филтрира в голяма степен :good: Явно женските чорапи са неотменен атрибут на автомобилистите. :D Аз под ваше влияние си отворих филтъра за въздуха (при жабката) за проверка и дори го поднових. След изтупване реших да го поизпера, но памука му нещо изпада, а понеже е събота и Мицубиши са затворени, та купих от Практикер филтърна вата за абсорбери с два слоя - въглен за прочистване и бяла спиране на частици - напъхах го в старата рамка, и стана супер. :D По-добре от оригиналната, с въглен, и само за 2 евро. :D Обаче ми направи впечатление, че самата конструкция на филтъра е малко лоша защото дупката на вентилатора не обхваща филтъра по цялата площ, освен това май голяма част от потока заобикаля филтъра защото намерих листенца върху "хладилника". Май е добре там да се сложи голямо парче вата... Друго интересно за мен е, че Галант е направен за повече от едно разглобяване на пластмасите с надеждни винтови съединения, за разлика от Каризма където скоби падата завинаги, уши се чупят и пластмасови резби се превъртат :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2006 Явно женските чорапи са неотменен атрибут на автомобилистите. :D Разбира се :D Легендите гласят че става и за ремък, става и за филтриране на бензин и т.н. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 27 Май 2006 Сподели Публикувано 27 Май 2006 Отворих днес отпред решетката под стъклото и ми дойде друга идея. Под стъклото решетката се държи на няколко рапидки, преди това се свалят и рамената на чистачките. Под нея е канал за отичане на водата. В лявата част /дясна на колата/ има една вертикална тръба висока 4-5 см, отгоре с 1 см подвид настрани ръб. Това мисля че е от където влиза въздуха за купето. Първоначално ми дадоха идея да преработя самата пластмасова решетка с допълнителна метална мрежа /има такава в Практикер с отвори около 1х1.5 мм/, но на практика под нея канала е доста чист, затова взех един здрав къс чорап на жена ми и успях да го нахлузя на тази къса тръба - доста е трудно достижима защото е под ламарината, но става :D Доста здраво се опъва чорапа от самия негов ластик и се захваща от подгънатия ръб, но се презастраховах като го стегнах допълнително с пластмасова скоба. Така смятам че и праха ще се филтрира в голяма степен :good: Това добре, ама ако те хванат ?!? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 Май 2006 Admin Сподели Публикувано 27 Май 2006 Освен ако не започне да се запотява купето, защото може да спре притока на въздуха отвън, който пак е изчисляван. Особено при влажно време или дъжд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 Май 2006 Сподели Публикувано 27 Май 2006 Разбира се :D Легендите гласят че става и за ремък, става и за филтриране на бензин и т.н. :icon_angel: Други легенди гласят, че по-подходящи са чорапогащите на по-красива жена. Така стават тия работи... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2006 Това добре, ама ако те хванат ?!? :D :icon_n_whistling: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Аз така и не можах да открия този поленов филтър. Залягах днес под жабката, свалих една пластмасова кора, но това което се вижда, е само системата за ABS (поне така пишеше), никъде не видях филтър. Как да разбера как изглежда този филтър и къде точно се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Яя каква тема имало... За информация чорапа беше на два ката май.... и още си е там и си работи безпроблемно :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Аз така и неможах да открия тоз поленов филтър. Залягах днес под жабката, свалих една пластмасова кора, но това което се вижда е само ситемата за ABS(поне така пишеше), никаде не видях филтър. Как да разбера как изглежда този филтър и къде точно се намира?Поленовия филтър на твоята кола се намира зад жабката, но за да стигнеш до там трябва да се свали, свалят се и други неща и се вижда......... на три болта е.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.M. Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Ди Джей моята нямаше филтър към купето. Всички ли са така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Ди Джей моята нямаше филтър към купето.Всички ли са така?Я...... Митака се включил :icon_clap: Отдавна не те бях засичал............Ми по принцип всички Галанти ЕАхА имат поленов филтър, при теб не си спомням, но май си имаше.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.