Премини към съдържание

Изчезна ми турбото в движение.


Препоръчано мнение

Здравейте !При натоварена кола /4 човека с багаж/при скорост 145км/ч с велосипеди на покрива - 3 бр.изчезна турбото .Прибрах се при около 2700 об.и скорост 85-90 км/ч.Погледна я приятел , но външно не намери нещо.Реши да я подкара и проблема беше изчезнал.Карам вече 1000 км и нищо.Да се тревожа ли?Имал ли е някой подобен проблем?Не е дал индикация за нередности на таблото.Пиша и във връзка на това , че Тойота изтегля модели заради електронен проблем с турбото в движение - падане на мощност до спиране.Благодаря Ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли уточнил за кой модел на Митсубиши става дума, както и година на производство?

Mitsubishi Outlander 2007

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра че е "изчезнало" турбото?

Рязко падна скоросттта и не се възстанови нито на 3 нито на 4 предавка и оборотите не се вдигаха над 2000 - 2500 при скорост между 70 - 90 км /ч

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен от самото начало ми стана интересно - какъв е бил моментния разход на гориво при такава скорост с 3 велосипеда на тавана, а сега се запитах, дали няма някаква защита при такъв продължителен огромен, предполагам, разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен от самото начало ми стана интересно - какъв е бил моментния разход на гориво при такава скорост с 3 велосипеда на тавана, а сега се запитах, дали няма някаква защита при такъв продължителен огромен, предполагам, разход.

С климатик и така описаното натоварване около 11-12 .Не светеха индикатори по таблото и температурата беше ОК.При същите условия от години съм пътувал същото разстояние с Тойота Карина 1.6 бензин 1997 г. при същата скорост , но не е имало нищо.Единствено което ми каза приятеля ако се случи пак да изгася двигателя и пак да тръгна.Всъщност до София продължих 70 км със 70-90 км/ч без да съм спирал.Спрях едва когато той я огледа и като тръгна всичко беше ОК.Незнам какво да мисля

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С климатик и така описаното натоварване около 11-12 .Не светеха индикатори по таблото и температурата беше ОК.При същите условия от години съм пътувал същото разстояние с Тойота Карина 1.6 бензин 1997 г. при същата скорост , но не е имало нищо.Единствено което ми каза приятеля ако се случи пак да изгася двигателя и пак да тръгна.Всъщност до София продължих 70 км със 70-90 км/ч без да съм спирал.Спрях едва когато той я огледа и като тръгна всичко беше ОК.Незнам какво да мисля

Мисли, че е възможно да се е задръстил филтъра на горивната помпа и затова да не можеш да вдигнеш повече от 90 км/час. Аз имах подобен случай с Паджерото и се оказа, че резервоара беше пълен с бронзови стружки... Описания от теб проблем едва ли е от турбото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , колата ти е влезнала в сервизен режим , с кои мотор е 2.0 дид ваговия мотор е капризен към бг нафтата , ако ти се случи отново НО НЕ ВДВИЖЕНИЕ загаси колата и запали след около 5 10 секунди компа се рестартира и би трябвало да се оправи ,закачете я на комп ще даде грешка(vag com e която ще ти свърши работа) , и ще си каже всичко , ако колата я караш повечето време в града стават такива работи , примерно зацапана геометрия на турбото , изка от време на време малко цедки извън града , а за филтъра (горивния) на 20 30 хкм вън , въздушен на всеки 5 ако можеш или на 10хкм ,казвам го от опит с вагов мотор фв г4.........

ПС на голфа като стане това пълня резервоара до горе , слагам 2 литра газ за горене(осветление) , Пловдив - Пазарджик и обратно на магистралата колкото може (повече 196 не ще )и е 6 , жената го търкаля основно в града и те така , 50 литра нафта 2 литра газ , и ще се учудиш като сипеш газта колко пъргава става колата , газта е основна съставка на всички добавки за гориво , в случея повишаваш цитиленовото число на навтата , почистваш нагара от колектори турбо итн изгаряш всичко в резервоара , при мен има ефект , тази процедуря ми се налаг да я правя веднъж годишно успех! :mitsu-smiley:

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , колата ти е влезнала в сервизен режим , с кои мотор е 2.0 дид ваговия мотор е капризен към бг нафтата , ако ти се случи отново НО НЕ ВДВИЖЕНИЕ загаси колата и запали след около 5 10 секунди компа се рестартира и би трябвало да се оправи ,закачете я на комп ще даде грешка(vag com e която ще ти свърши работа) , и ще си каже всичко , ако колата я караш повечето време в града стават такива работи , примерно зацапана геометрия на турбото , изка от време на време малко цедки извън града , а за филтъра (горивния) на 20 30 хкм вън , въздушен на всеки 5 ако можеш или на 10хкм ,казвам го от опит с вагов мотор фв г4.........

ПС на голфа като стане това пълня резервоара до горе , слагам 2 литра газ за горене(осветление) , Пловдив - Пазарджик и обратно на магистралата колкото може (повече 196 не ще )и е 6 , жената го търкаля основно в града и те така , 50 литра нафта 2 литра газ , и ще се учудиш като сипеш газта колко пъргава става колата , газта е основна съставка на всички добавки за гориво , в случея повишаваш цитиленовото число на навтата , почистваш нагара от колектори турбо итн изгаряш всичко в резервоара , при мен има ефект , тази процедуря ми се налаг да я правя веднъж годишно успех! :mitsu-smiley:

 

 

Много благодаря за бързите Ви отговори.Карах по магистралата ,но явно и там е могло да се случи това.Ще се възползвам от съвета Ви.Какъв дизел и от кои бензиностанции да наливам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, откакто ми се случи проблема със стружките в резервоара, зареждам само на Лукойл и вече няколко години нямам ядове с горивото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем със кутия на покрива.Преинсталираха софтуера в сервиза с новата версия и от тогава нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, аз имам същия Аутлендър и имах същия проблем. Колата я карам м-ду другото доста извън града. При натоварена с 4 или 5 човека и изкачване на дълъг наклон без завои на 6-та и яко газ ми се случи 4 пъти за 1 месец. В Балкан Стар искаха да правят профилактика на турбото /срещу над 300 лв./ без гаранция да го оправят. Междувременно ходих в Бош сервиза на Милчо в Пловдив и там ми казаха , че е или от зацапвания по лопатките на турбото, което е с променлива геометрия и когато се местят и нещо ги блокира , системата влиза в авариен режим и губиш мощност. Апропо - и при мен се оправяше след 2-3 минути и рестартирване. Вторият вариант за повредата е бил в електронното управление на турбото. Оставих колата 1 ден при тях , те отворили турбото и казаха , че лопатките се движели без проблеми. След това щяха да поръчват модул за управление и да сменят временно моя за проба. Обаче като я подкарах след това от тогава не ми е правила същия проблем - вече повече от месец.

Засега не предприемам нищо -само я карам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги , на другата ми кола (голф 4 ) , имах този проблем почистих турбото и при първото забиване след това , слагам 2 литра газ за осветление пълня резервоара 50 литра нафта , Пловдив - Пазарджик по магистралата колкото може да върви и се оправя правил съм го няколко пъти , колата изка да се поизреже от време на време да се задържи 10 15 мин на около 3000-3500 ако ви стиска и повече оборота и е 6 успех на всички !

ПС модул за управление , мисля че в твоя мотор такова животно няма(дано не са имали предвид компютъра на колата) , лопатките се уравляват от клапъни с вакум които получават данни откомпа на колата итн

Препоръчвам ти форума на колегите VW или audi ,има много теми

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...