Премини към съдържание

Какво ще кажете за този Галант?


Препоръчано мнение

Мотора е V6, трилитров. Колата е в Атина, Гърция. Продава се за 5500 евро. Бих си я купил ако не беше автоматик.

http://thelufthansacargo.com/transactions/...ishigalant.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша цената, ама нещо не ми харесва отвътре /тапицерята на вратите например/ малко ми е суховат!? Мисля че си заслужава!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е V6, трилитров. Колата е в Атина, Гърция. Продава се за 5500 евро. Бих си я купил ако не беше автоматик.

http://thelufthansacargo.com/transactions/...ishigalant.html

 

 

Охо, и аз така си мислех докато не седнах в Галант с типтроник. Не бих го сменил с ръчни никога. Впрочем мога да сменям скоростите както с крак, така и с ръка, така че...

 

Този от обявата е с малко "пластмасов" интериор, но за сметка на това с приятен мотор... И интересна цена... Само че тази ниска цена ме подсеща че нещо със сигурност не му е в ред, защото нов струва около 30 000 евро. Такава обезценка не е случайна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: И аз мисля като aga, че цената за този Галант е подозрително ниска. Най-добре ще е ако можеш да разбереш какви са причините за това. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем, този няма типтроник и е обикновен автоматик. Освен това май е американски, а тези се славят че са лимонки, като повечето американски коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

автомовила е хубав :good: но сравни цените с чуждите пазари в германия започват от 6000 първият и той е ударен :icon_hmm: www.autoscout24.de

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената и по мое мнение е наистина съмнително ниска. За не много по малко, аз продаох ударения си Галант, който беше направо размазан. При това предварително свалих от него целия салон и уредите, които са вътре. Тъпото е, че въпреки ниската цена, на която се предлага въпросният автомобил в Атина, за него все пак ще се дадат не малко пари. Ще се окаже, че митото, ДДС-то и акцизът ще бъдат повече, отколкото са дадени за него в Гърция. Няма как 3 литров двигател да не е над 163 к.с. Всъщност, знае ли се какава е мощността на тези двигатели? За мен е любопитно? Колкото до типтроника....няма как да не се съглася с мнението, че това е страхотно удобство. И аз бях слушал разни легенди за това, че автоматикът бил идиотщина, която те лишавала от истинската романтика на шофирането и от реалното усещане за единно цяло с автомобила. Веднага забравих за всички тези думи, когато се качих на предният си автомобил - той беше първият ми автоматик. Сегашният ми е същият и вероятно от тук нататък само такива ще карам :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до типтроника....няма как да не се съглася с мнението, че това е страхотно удобство. И аз бях слушал разни легенди за това, че автоматикът бил идиотщина, която те лишавала от истинската романтика на шофирането и от реалното усещане за единно цяло с автомобила. Веднага забравих за всички тези думи, когато се качих на предният си автомобил - той беше първият ми автоматик. Сегашният ми е същият и вероятно от тук нататък само такива ще карам :D

 

 

Няма човек, карал Галант автоматик, който да не се съгласи с това.

 

Вероятно някога така са казвали при навлизането на двигателите с вътрешно горене: Без дим от пара и въглища, без пуф-паф... няма романтика :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представям си щом го е карал грък- как е юркан. Но какво пък ако има мераклия- нека си го купува аз ако си купя такав ще му сменя задължително купето отвътре ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта вече го няма, явно са го продали вече. На мен също ми заприлича на американско изпълнение, много странен изглежда, освен това доколкото зная, в Европа не се внасят Галанти след 2002 година. Пък може и да има нещо гнило в документите му.

Да му е честит на новия собственик!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма човек, карал Галант автоматик, който да не се съгласи с това.

 

Вероятно някога така са казвали при навлизането на двигателите с вътрешно горене: Без дим от пара и въглища, без пуф-паф... няма романтика :D :D

Единственото нещо, което не ми харесва на този типтроник е че е 4-степенен. Ако предавките бяха 5, щеше да е върхът :good:

 

Впрочем, този няма типтроник и е обикновен автоматик. Освен това май е американски, а тези се славят че са лимонки, като повечето американски коли.

Признавам невежеството си.....какъв смисъл се влага в определението "лимонки"?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представям си щом го е карал грък- как е юркан. Но какво пък ако има мераклия- нека си го купува аз ако си купя такав ще му сменя задължително купето отвътре ;)

 

Той и без това изглежда опушен на опората за ръката... Като гледам как е одраскан навсякъде...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо, което не ми харесва на този типтроник е че е 4-степенен. Ако предавките бяха 5, щеше да е върхът :good:

Признавам невежеството си.....какъв смисъл се влага в определението "лимонки"?

 

Лимонки (lemon car) e термин за автомобил със систематични и повтарящи се дефекти.

За повече информация напиши lemon law в някоя търсачка.

 

За какво са ти 5 скорости? С Галанта разходът на магистрала е 7/100 и може да се вдигне над 210км/ч на 4-та. Може да се кара на същата 4-та с 60 при което има достатъчно ускорение... Наличието на 5-та не би снижило разхода съществено на магистрала... Защото 4-та на автомата е равна на 5-та на ръчни. Би се снижил малко градският разход, но под 10/100 надали.

 

Скоростите са лично за мен перфектно разпределени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лимонки (lemon car) e термин за автомобил със систематични и повтарящи се дефекти.

За повече информация напиши lemon law в някоя търсачка.

 

За какво са ти 5 скорости? С Галанта разходът на магистрала е 7/100 и може да се вдигне над 210км/ч на 4-та. Може да се кара на същата 4-та с 60 при което има достатъчно ускорение... Наличието на 5-та не би снижило разхода съществено на магистрала... Защото 4-та на автомата е равна на 5-та на ръчни. Би се снижил малко градският разход, но под 10/100 надали.

 

Скоростите са лично за мен перфектно разпределени.

Благодаря за разяснението относно лимонените автомобили :D Нужна е била допълнителна любознателност от моя страна, за да разбера за какво става въпрос. От ежедневната практика просто нямаше как да го зная, защото.....карам Мицубиши :D А симпатията към 5-тата скорост е само от някакъв максимализъм, който те спохожда, дори, когато си напълно доволен от онова, което имаш. Все пак е ясно, че с 5 степенна кутия, Галантът ускорява по бързо, отколкото с 4-степенна - разликата в ускоернието до 100 км е 1.4 секунди. А и максималната скорост при 4-степенната е с 10 км/час повече (225 срещу 215). Това споеред мен говори, че 4 предавка на автоматика, не е изцяло идентична ма 5-та при ръчната скоротстна кутия. Въпреки, че с предният си Галант (който също беше типтроник) съм вдигал над 230 км/час. Човекът, който ми го докара от Германия ми каза, че там го е изпробвал на магистрала и е достигал 240 км/час. Новият не съм го озорвал много, но и с него съм стигал 220. Всъщниот...тези 7л/100 разход, за които ми говориш постигаш ли ги реално? Аз и с двата Галанта не съм успявал да слезна под 7.8-7.9 на извънградско. Но под извънградско нямам предвид само магистрално каране. А може би и бензина тук е доста далече от качеството на онзи, който ти използваш. Защото човекът, докарал ми автомобилите от чужбина казваше, че по пътя насам е постигал и под 7л/100..нещо, което за мен се оказа недостижимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разяснението относно лимонените автомобили :D Нужна е била допълнителна любознателност от моя страна, за да разбера за какво става въпрос. От ежедневната практика просто нямаше как да го зная, защото.....карам Мицубиши :D А симпатията към 5-тата скорост е само от някакъв максимализъм, който те спохожда, дори, когато си напълно доволен от онова, което имаш. Все пак е ясно, че с 5 степенна кутия, Галантът ускорява по бързо, отколкото с 4-степенна - разликата в ускоернието до 100 км е 1.4 секунди. А и максималната скорост при 4-степенната е с 10 км/час повече (225 срещу 215). Това споеред мен говори, че 4 предавка на автоматика, не е изцяло идентична ма 5-та при ръчната скоротстна кутия. Въпреки, че с предният си Галант (който също беше типтроник) съм вдигал над 230 км/час. Човекът, който ми го докара от Германия ми каза, че там го е изпробвал на магистрала и е достигал 240 км/час. Новият не съм го озорвал много, но и с него съм стигал 220. Всъщниот...тези 7л/100 разход, за които ми говориш постигаш ли ги реално? Аз и с двата Галанта не съм успявал да слезна под 7.8-7.9 на извънградско. Но под извънградско нямам предвид само магистрално каране. А може би и бензина тук е доста далече от качеството на онзи, който ти използваш. Защото човекът, докарал ми автомобилите от чужбина казваше, че по пътя насам е постигал и под 7л/100..нещо, което за мен се оказа недостижимо.

 

 

Разликите в ускоренията трябва да имат корелация с предавателните числа.

Аз не съм вдигал повече от 180км/ч с моя Галант... Не за друго, а защото са високи глобите...

7/100 е реален разход с бензин 100 при скорост 150км/ч без многократно спиране и тръгване. С 95 така и не съм засичал, вероятно е малко по-висок. При скорост 80км/ч извънградско (по междуселски път) нормално каране през седмицата и 150-180 на магистрала през уикендите комбинираният разход е около 10/100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликите в ускоренията трябва да имат корелация с предавателните числа.

Аз не съм вдигал повече от 180км/ч с моя Галант... Не за друго, а защото са високи глобите...

7/100 е реален разход с бензин 100 при скорост 150км/ч без многократно спиране и тръгване. С 95 така и не съм засичал, вероятно е малко по-висок. При скорост 80км/ч извънградско (по междуселски път) нормално каране през седмицата и 150-180 на магистрала през уикендите комбинираният разход е около 10/100.

Определено не мога да се доближа до подобен разход, за който ти ми говориш :D Нямам идея каква точно е причината...вероятно комплексна :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено не мога да се доближа до подобен разход, за който ти ми говориш :D Нямам идея каква точно е причината...вероятно комплексна :D

 

Привет и от мен ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за предишното включване, малко бързо натискам Tab и Enter :)

Доколкото ми е известно, повечето предавки при автоматичните скоростни кутии имат определени плюсове, като разходът на гориво е само един от тях. Всъщност разходът се променя незначително при повечето предавки, като разликите са в рамките на няколко процента. За разхода на гориво определящ е най-вече начина на каране, а и при автоматика по принцип има леко завишен разход спрямо ръчните предавки, това е конструктивно обусловено.

Другите причини, които се изтъкват от производителите са по-голяма плавност на превключването и по-малко нервна работа на автомата при необходимост от резки ускорения. Особено при луксозните автомобили от висшия клас плавността в движението е особено важна. Не случайно Ауди, БМВ и Ягуар предлагат 6-степенни автомати, Мерцедес прави 7-степенни, а ако не бъркам информацията, май Лексус планира 8-степенна. Така че едва ли разработват такива системи от чисто рекламни съображения.

От друга страна, естествено, стои изключителното усложняване на конструкциите, както на механиката, така и на електрониката. Немците са го казали много хубаво - "wenig Teile - viele Vorteile", което ще рече - "по-малко части - повече предимства" ;) Но днешната автомобилна индустрия действа в съвсем друга насока.

И на края - струва ми се, че разход от 7л/100км за автомобил като Галант V6 е постижим само при идеални условия и константна скорост, което на практика почти никога не се получава, а и доколкото познавам стила на каране на vlad, ще е малко трудно да се получат такива стойности :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...И на края - струва ми се, че разход от 7л/100км за автомобил като Галант V6 е постижим само при идеални условия и константна скорост, което на практика почти никога не се получава, а и доколкото познавам стила на каране на vlad, ще е малко трудно да се получат такива стойности :)

Хей...здрасти :D Много ми е приятно да те открия тук :) Още, докато се радвах на твоята информираност и на формата на изказа ти, започнах да се замислям, дали е случайно това, че никът ти ми звучи така познато. Финалното изречение окончателно ме ориентира по отношение на това, кой се е появил при нас :icon_clap: Май не си забравил времето, когато пътувахме заедно в командировки до Сл. Бряг :hysterical: Прочетох с огромен интерес това, което си написал за автоматичните скоростни кутии...благодаря ти. На мен лично ми звучи направо фантастично това, че има 8 степенни автомати :shock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет :)

Както и преди си говорихме, този форум е много интересен и пълен с полезна информация, не само за собственици на Мицубиши. Аз в един момент бях на път да стана такъв, но впоследствие се получи друго.

Иначе пътуванията до Слънчев Бряг си бях вълнуващо преживяване, особено на моменти ;) При това със стария Галант, а представям си какво е сега с този новия звяр :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...