Mitsubishi Публикувано 9 Май 2006 Сподели Публикувано 9 Май 2006 Мотора е V6, трилитров. Колата е в Атина, Гърция. Продава се за 5500 евро. Бих си я купил ако не беше автоматик. http://thelufthansacargo.com/transactions/...ishigalant.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 9 Май 2006 Сподели Публикувано 9 Май 2006 Не е лоша цената, ама нещо не ми харесва отвътре /тапицерята на вратите например/ малко ми е суховат!? Мисля че си заслужава! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 Май 2006 Сподели Публикувано 9 Май 2006 Мотора е V6, трилитров. Колата е в Атина, Гърция. Продава се за 5500 евро. Бих си я купил ако не беше автоматик. http://thelufthansacargo.com/transactions/...ishigalant.html Охо, и аз така си мислех докато не седнах в Галант с типтроник. Не бих го сменил с ръчни никога. Впрочем мога да сменям скоростите както с крак, така и с ръка, така че... Този от обявата е с малко "пластмасов" интериор, но за сметка на това с приятен мотор... И интересна цена... Само че тази ниска цена ме подсеща че нещо със сигурност не му е в ред, защото нов струва около 30 000 евро. Такава обезценка не е случайна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 10 Май 2006 Сподели Публикувано 10 Май 2006 :mitsu-smiley: И аз мисля като aga, че цената за този Галант е подозрително ниска. Най-добре ще е ако можеш да разбереш какви са причините за това. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 Май 2006 Сподели Публикувано 10 Май 2006 Впрочем, този няма типтроник и е обикновен автоматик. Освен това май е американски, а тези се славят че са лимонки, като повечето американски коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siromah Публикувано 10 Май 2006 Сподели Публикувано 10 Май 2006 автомовила е хубав :good: но сравни цените с чуждите пазари в германия започват от 6000 първият и той е ударен :icon_hmm: www.autoscout24.de Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 11 Май 2006 Сподели Публикувано 11 Май 2006 Цената и по мое мнение е наистина съмнително ниска. За не много по малко, аз продаох ударения си Галант, който беше направо размазан. При това предварително свалих от него целия салон и уредите, които са вътре. Тъпото е, че въпреки ниската цена, на която се предлага въпросният автомобил в Атина, за него все пак ще се дадат не малко пари. Ще се окаже, че митото, ДДС-то и акцизът ще бъдат повече, отколкото са дадени за него в Гърция. Няма как 3 литров двигател да не е над 163 к.с. Всъщност, знае ли се какава е мощността на тези двигатели? За мен е любопитно? Колкото до типтроника....няма как да не се съглася с мнението, че това е страхотно удобство. И аз бях слушал разни легенди за това, че автоматикът бил идиотщина, която те лишавала от истинската романтика на шофирането и от реалното усещане за единно цяло с автомобила. Веднага забравих за всички тези думи, когато се качих на предният си автомобил - той беше първият ми автоматик. Сегашният ми е същият и вероятно от тук нататък само такива ще карам :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 11 Май 2006 Сподели Публикувано 11 Май 2006 Колкото до типтроника....няма как да не се съглася с мнението, че това е страхотно удобство. И аз бях слушал разни легенди за това, че автоматикът бил идиотщина, която те лишавала от истинската романтика на шофирането и от реалното усещане за единно цяло с автомобила. Веднага забравих за всички тези думи, когато се качих на предният си автомобил - той беше първият ми автоматик. Сегашният ми е същият и вероятно от тук нататък само такива ще карам :D Няма човек, карал Галант автоматик, който да не се съгласи с това. Вероятно някога така са казвали при навлизането на двигателите с вътрешно горене: Без дим от пара и въглища, без пуф-паф... няма романтика :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 11 Май 2006 Сподели Публикувано 11 Май 2006 Представям си щом го е карал грък- как е юркан. Но какво пък ако има мераклия- нека си го купува аз ако си купя такав ще му сменя задължително купето отвътре ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2006 Галанта вече го няма, явно са го продали вече. На мен също ми заприлича на американско изпълнение, много странен изглежда, освен това доколкото зная, в Европа не се внасят Галанти след 2002 година. Пък може и да има нещо гнило в документите му. Да му е честит на новия собственик! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 11 Май 2006 Сподели Публикувано 11 Май 2006 Американско е на 100%. Виж му муцуната, огледалата, абе по различно изглежда! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 12 Май 2006 Сподели Публикувано 12 Май 2006 Няма човек, карал Галант автоматик, който да не се съгласи с това. Вероятно някога така са казвали при навлизането на двигателите с вътрешно горене: Без дим от пара и въглища, без пуф-паф... няма романтика :D :D Единственото нещо, което не ми харесва на този типтроник е че е 4-степенен. Ако предавките бяха 5, щеше да е върхът :good: Впрочем, този няма типтроник и е обикновен автоматик. Освен това май е американски, а тези се славят че са лимонки, като повечето американски коли. Признавам невежеството си.....какъв смисъл се влага в определението "лимонки"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 Май 2006 Сподели Публикувано 12 Май 2006 Представям си щом го е карал грък- как е юркан. Но какво пък ако има мераклия- нека си го купува аз ако си купя такав ще му сменя задължително купето отвътре ;) Той и без това изглежда опушен на опората за ръката... Като гледам как е одраскан навсякъде... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 Май 2006 Сподели Публикувано 12 Май 2006 Единственото нещо, което не ми харесва на този типтроник е че е 4-степенен. Ако предавките бяха 5, щеше да е върхът :good: Признавам невежеството си.....какъв смисъл се влага в определението "лимонки"? Лимонки (lemon car) e термин за автомобил със систематични и повтарящи се дефекти. За повече информация напиши lemon law в някоя търсачка. За какво са ти 5 скорости? С Галанта разходът на магистрала е 7/100 и може да се вдигне над 210км/ч на 4-та. Може да се кара на същата 4-та с 60 при което има достатъчно ускорение... Наличието на 5-та не би снижило разхода съществено на магистрала... Защото 4-та на автомата е равна на 5-та на ръчни. Би се снижил малко градският разход, но под 10/100 надали. Скоростите са лично за мен перфектно разпределени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 13 Май 2006 Сподели Публикувано 13 Май 2006 Лимонки (lemon car) e термин за автомобил със систематични и повтарящи се дефекти. За повече информация напиши lemon law в някоя търсачка. За какво са ти 5 скорости? С Галанта разходът на магистрала е 7/100 и може да се вдигне над 210км/ч на 4-та. Може да се кара на същата 4-та с 60 при което има достатъчно ускорение... Наличието на 5-та не би снижило разхода съществено на магистрала... Защото 4-та на автомата е равна на 5-та на ръчни. Би се снижил малко градският разход, но под 10/100 надали. Скоростите са лично за мен перфектно разпределени. Благодаря за разяснението относно лимонените автомобили :D Нужна е била допълнителна любознателност от моя страна, за да разбера за какво става въпрос. От ежедневната практика просто нямаше как да го зная, защото.....карам Мицубиши :D А симпатията към 5-тата скорост е само от някакъв максимализъм, който те спохожда, дори, когато си напълно доволен от онова, което имаш. Все пак е ясно, че с 5 степенна кутия, Галантът ускорява по бързо, отколкото с 4-степенна - разликата в ускоернието до 100 км е 1.4 секунди. А и максималната скорост при 4-степенната е с 10 км/час повече (225 срещу 215). Това споеред мен говори, че 4 предавка на автоматика, не е изцяло идентична ма 5-та при ръчната скоротстна кутия. Въпреки, че с предният си Галант (който също беше типтроник) съм вдигал над 230 км/час. Човекът, който ми го докара от Германия ми каза, че там го е изпробвал на магистрала и е достигал 240 км/час. Новият не съм го озорвал много, но и с него съм стигал 220. Всъщниот...тези 7л/100 разход, за които ми говориш постигаш ли ги реално? Аз и с двата Галанта не съм успявал да слезна под 7.8-7.9 на извънградско. Но под извънградско нямам предвид само магистрално каране. А може би и бензина тук е доста далече от качеството на онзи, който ти използваш. Защото човекът, докарал ми автомобилите от чужбина казваше, че по пътя насам е постигал и под 7л/100..нещо, което за мен се оказа недостижимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 Май 2006 Сподели Публикувано 13 Май 2006 Благодаря за разяснението относно лимонените автомобили :D Нужна е била допълнителна любознателност от моя страна, за да разбера за какво става въпрос. От ежедневната практика просто нямаше как да го зная, защото.....карам Мицубиши :D А симпатията към 5-тата скорост е само от някакъв максимализъм, който те спохожда, дори, когато си напълно доволен от онова, което имаш. Все пак е ясно, че с 5 степенна кутия, Галантът ускорява по бързо, отколкото с 4-степенна - разликата в ускоернието до 100 км е 1.4 секунди. А и максималната скорост при 4-степенната е с 10 км/час повече (225 срещу 215). Това споеред мен говори, че 4 предавка на автоматика, не е изцяло идентична ма 5-та при ръчната скоротстна кутия. Въпреки, че с предният си Галант (който също беше типтроник) съм вдигал над 230 км/час. Човекът, който ми го докара от Германия ми каза, че там го е изпробвал на магистрала и е достигал 240 км/час. Новият не съм го озорвал много, но и с него съм стигал 220. Всъщниот...тези 7л/100 разход, за които ми говориш постигаш ли ги реално? Аз и с двата Галанта не съм успявал да слезна под 7.8-7.9 на извънградско. Но под извънградско нямам предвид само магистрално каране. А може би и бензина тук е доста далече от качеството на онзи, който ти използваш. Защото човекът, докарал ми автомобилите от чужбина казваше, че по пътя насам е постигал и под 7л/100..нещо, което за мен се оказа недостижимо. Разликите в ускоренията трябва да имат корелация с предавателните числа.Аз не съм вдигал повече от 180км/ч с моя Галант... Не за друго, а защото са високи глобите...7/100 е реален разход с бензин 100 при скорост 150км/ч без многократно спиране и тръгване. С 95 така и не съм засичал, вероятно е малко по-висок. При скорост 80км/ч извънградско (по междуселски път) нормално каране през седмицата и 150-180 на магистрала през уикендите комбинираният разход е около 10/100. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 17 Май 2006 Сподели Публикувано 17 Май 2006 Разликите в ускоренията трябва да имат корелация с предавателните числа.Аз не съм вдигал повече от 180км/ч с моя Галант... Не за друго, а защото са високи глобите...7/100 е реален разход с бензин 100 при скорост 150км/ч без многократно спиране и тръгване. С 95 така и не съм засичал, вероятно е малко по-висок. При скорост 80км/ч извънградско (по междуселски път) нормално каране през седмицата и 150-180 на магистрала през уикендите комбинираният разход е около 10/100. Определено не мога да се доближа до подобен разход, за който ти ми говориш :D Нямам идея каква точно е причината...вероятно комплексна :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andy_a Публикувано 17 Май 2006 Сподели Публикувано 17 Май 2006 Определено не мога да се доближа до подобен разход, за който ти ми говориш :D Нямам идея каква точно е причината...вероятно комплексна :D Привет и от мен ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andy_a Публикувано 17 Май 2006 Сподели Публикувано 17 Май 2006 Извинявам се за предишното включване, малко бързо натискам Tab и Enter Доколкото ми е известно, повечето предавки при автоматичните скоростни кутии имат определени плюсове, като разходът на гориво е само един от тях. Всъщност разходът се променя незначително при повечето предавки, като разликите са в рамките на няколко процента. За разхода на гориво определящ е най-вече начина на каране, а и при автоматика по принцип има леко завишен разход спрямо ръчните предавки, това е конструктивно обусловено.Другите причини, които се изтъкват от производителите са по-голяма плавност на превключването и по-малко нервна работа на автомата при необходимост от резки ускорения. Особено при луксозните автомобили от висшия клас плавността в движението е особено важна. Не случайно Ауди, БМВ и Ягуар предлагат 6-степенни автомати, Мерцедес прави 7-степенни, а ако не бъркам информацията, май Лексус планира 8-степенна. Така че едва ли разработват такива системи от чисто рекламни съображения.От друга страна, естествено, стои изключителното усложняване на конструкциите, както на механиката, така и на електрониката. Немците са го казали много хубаво - "wenig Teile - viele Vorteile", което ще рече - "по-малко части - повече предимства" ;) Но днешната автомобилна индустрия действа в съвсем друга насока.И на края - струва ми се, че разход от 7л/100км за автомобил като Галант V6 е постижим само при идеални условия и константна скорост, което на практика почти никога не се получава, а и доколкото познавам стила на каране на vlad, ще е малко трудно да се получат такива стойности Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 17 Май 2006 Сподели Публикувано 17 Май 2006 ...И на края - струва ми се, че разход от 7л/100км за автомобил като Галант V6 е постижим само при идеални условия и константна скорост, което на практика почти никога не се получава, а и доколкото познавам стила на каране на vlad, ще е малко трудно да се получат такива стойности Хей...здрасти :D Много ми е приятно да те открия тук Още, докато се радвах на твоята информираност и на формата на изказа ти, започнах да се замислям, дали е случайно това, че никът ти ми звучи така познато. Финалното изречение окончателно ме ориентира по отношение на това, кой се е появил при нас :icon_clap: Май не си забравил времето, когато пътувахме заедно в командировки до Сл. Бряг :hysterical: Прочетох с огромен интерес това, което си написал за автоматичните скоростни кутии...благодаря ти. На мен лично ми звучи направо фантастично това, че има 8 степенни автомати :shock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andy_a Публикувано 18 Май 2006 Сподели Публикувано 18 Май 2006 Привет Както и преди си говорихме, този форум е много интересен и пълен с полезна информация, не само за собственици на Мицубиши. Аз в един момент бях на път да стана такъв, но впоследствие се получи друго.Иначе пътуванията до Слънчев Бряг си бях вълнуващо преживяване, особено на моменти ;) При това със стария Галант, а представям си какво е сега с този новия звяр Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.