Премини към съдържание

Space Wagon 00г. с газова ?


Препоръчано мнение

Аз пък ще те "контрирам " по следния начин........... :D Защо човек да дава по 20 лв. на 100км. пробехг ,като може да дава и по 10 лв./100км............

"Контрата" е доста добра :icon_thumbup: ...но...от мойте скормни наблюдения върху темите във форума,рано или късно в живота всичко се връща,а в конкретния случай,икономията от слагането на газ на GDI(говорим за този двигател,а не по принцип) би се изпарила като "бюджетен излишък",ако приспаднем и бъдещите ремонти и неприятности.

И друго което ми дойде на ума-това означава ли,че колегите с GDI,са прецакани,и то двойно :icon_hmm: !?-Aз не мисля така,но може би греша.

 

П.П.

И аз съм фен на газта и затова си взех МPI,а не GDI,но ако газта не беше опция-изборът може би би бил друг....

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...-това означава ли,че колегите с GDI,са прецакани,и то двойно :icon_hmm: !?-Aз не мисля така,но може би греша.

....

 

С GDI се чувствам двойно НЕпрецакана, защото:

 

1. Не съм предплатила 15-20 000 неизминати километри.

2. Не возя платена от мен бомба в колата си. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Контрата" е доста добра :icon_thumbup: ...но...от мойте скормни наблюдения върху темите във форума,рано или късно в живота всичко се връща,а в конкретния случай,икономията от слагането на газ на GDI(говорим за този двигател,а не по принцип) би се изпарила като "бюджетен излишък",ако приспаднем и бъдещите ремонти и неприятности.

По принцип си прав........не е ясно как са решили проблема с охлаждането на дюзите( предполагам ,че се ползва т.н. "slip fuel" режим или нещо такова ), не е ясно в кой GDI режим работи и кой е елиминиран изцяло и т.н.......

Но като цяло ако ти навърташ по 30 хил. км. на година, няма ли да си сложиш АГУ............

За сега мога да потвърдя един случай в София на един Голф FSI с АГУ от Иком Италия........по принцип FSI-тата са пак мотори с директно впръскване по подобие на GDI-tata,само че там са и малко по опростени работите.....не е като на :mitsu-smiley: да има 4 режима на работа на мотора и т.н.........

Ето и системата...

www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html

Това си е чисто LPi, такова, каквото го има и на моята кола..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

По принцип си прав........не е ясно как са решили проблема с охлаждането на дюзите( предполагам ,че се ползва т.н. "slip fuel" режим или нещо такова ), не е ясно в кой GDI режим работи и кой е елиминиран изцяло и т.н.......

Но като цяло ако ти навърташ по 30 хил. км. на година, няма ли да си сложиш АГУ............

За сега мога да потвърдя един случай в София на един Голф FSI с АГУ от Иком Италия........по принцип FSI-тата са пак мотори с директно впръскване по подобие на GDI-tata,само че там са и малко по опростени работите.....не е като на :mitsu-smiley: да има 4 режима на работа на мотора и т.н.........

Ето и системата...

www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html

Това си е чисто LPi, такова, каквото го има и на моята кола..........

 

Е да, но на GDI не става, защото няма как да охлажда дюзите по показания начин!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да, но на GDI не става, защото няма как да охлажда дюзите по показания начин!

По показания начин не, просто показах една от многото разработки на тази фирма, иначе до колкото знам , за пропана се ползват същите дюзи за бензин.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ИКОМ-Италия имат доста добро решение за директното впръскване,но цената е доста висока за сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ИКОМ-Италия имат доста добро решение за директното впръскване,но цената е доста висока за сега.

Това са и тези ,на които им пращаш помпата на GDI-to , и те го приспособяват за работа на газ.......нали така ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав........не е ясно как са решили проблема с охлаждането на дюзите( предполагам ,че се ползва т.н. "slip fuel" режим или нещо такова ), не е ясно в кой GDI режим работи и кой е елиминиран изцяло и т.н.......

Но като цяло ако ти навърташ по 30 хил. км. на година, няма ли да си сложиш АГУ............

При първа възможност бих сложил АГУ...на моята обаче,където АГУ-то е реалност и е на цена около 1000 лв.

Но...да речем тази АГУ за ГДИ е измислена и е на цена,както ти писа в началото на темата,около 3000 Е=около 6000 лв.

Едно ГДИ гори,5 л-100 км(колегите с ГДИ могат да ме поправят ако не е така).

Нямам идея какъв би бил разхода на газ на ГДИ(даже ми е странно само като го пиша),но да речем 10% в повече(както е по принцип за MPI с ГИ) или 5.5 или нека да е 6 л газ-100 км.Ако цената на бензина към днешна дата е 2.16 лв/л,а на газта 1,20 лв/л,при тези стойности на разхода това значи:

бензин-10.80 лв-100 км

газ -7.20лв-100 км

разлика-3.60 лв/100 км /*1666.6666 (умножаваме двете страни)

приблизително-6000 лв/166 666 км-че след приблизително толкова км,ще почна да икономисвам от GDI на газ.

Всичко е горе-долу приблизително,но просто ако това е предполагаемата цена(3000 Е) на тази все още неизвестна уредба за GDI,тогава за мен би било меко казано,не рентабилно,още повече че както каза Милен по-нагоре,цената е горе-долу колкото стойността на самата кола.

За MPI съм съгласен-дори при 20 000 км си е чиста далавера :icon_thumbup: ,но това е друга тема.

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При първа възможност бих сложил АГУ...на моята обаче,където АГУ-то е реалност и е на цена около 1000 лв.

Но...да речем тази АГУ за ГДИ е измислена и е на цена,както ти писа в началото на темата,около 3000 Е=около 6000 лв.

Едно ГДИ гори,5 л-100 км(колегите с ГДИ могат да ме поправят ако не е така).

Нямам идея какъв би бил разхода на газ на ГДИ(даже ми е странно само като го пиша),но да речем 10% в повече(както е по принцип за MPI с ГИ) или 5.5 или нека да е 6 л газ-100 км.Ако цената на бензина към днешна дата е 2.16 лв/л,а на газта 1,20 лв/л,при тези стойности на разхода това значи:

бензин-10.80 лв-100 км

газ -7.20лв-100 км

разлика-3.60 лв/100 км /*1666.6666 (умножаваме двете страни)

приблизително-6000 лв/166 666 км-че след приблизително толкова км,ще почна да икономисвам от GDI на газ.

Всичко е горе-долу приблизително,но просто ако това е предполагаемата цена(3000 Е) на тази все още неизвестна уредба за GDI,тогава за мен би било меко казано,не рентабилно,още повече че както каза Милен по-нагоре,цената е горе-долу колкото стойността на самата кола.

За MPI съм съгласен-дори при 20 000 км си е чиста далавера :icon_thumbup: ,но това е друга тема.

Въпроса се отклони , говорехме по принцип може ли и има ли АГУ за GDI ,а не да обсъждаме финансовата му страна...........

Естествено цената на една такава уредба е крайно висока и не е за коли на по 7-10 години, такива, в които съществува системата GDI...........виж, за VW или Ауди ,където успешно си усъвършенстват GDI технологията и ги слагат от малките коли до големите си лимузини - там защо да няма производство на АГУ-та?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази уредба не е за коли,които струват 5 бона и са на по 10-тина години

 

Ами то няма други.

 

 

 

 

 

 

Да речем и да има, ако имаш нова кола за 40 бона и гаранция ще я караш ли на газ, ако не си таксиджия ?

 

 

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази уредба не е за коли,които струват 5 бона и са на по 10-тина години

 

Съгласен :good:

Въпроса се отклони , говорехме по принцип може ли и има ли АГУ за GDI ,а не да обсъждаме финансовата му страна...........

Естествено цената на една такава уредба е крайно висока и не е за коли на по 7-10 години, такива, в които съществува системата GDI

Съгласен :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а за нормален газов инжекцион пропан-бутан за MPI като марки как стоят нещата. Някой има ли опит с BRC и мицубиши???

Перфектната буря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а за нормален газов инжекцион пропан-бутан за MPI като марки как стоят нещата. Някой има ли опит с BRC и мицубиши???

Никакъв проблем колега, дори и вакуумна ,пак няма да има проблем ако всичко по запалителната ти система е наред...........

Разбира се ,най добре е да монтираш LPi АГУ, но ще е скъпо, а иначе човека над моя пост е твоя човек............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а за нормален газов инжекцион пропан-бутан за MPI като марки как стоят нещата. Някой има ли опит с BRC и мицубиши???

Да, аз от 3 години имам BRC газов инжекцион и след монтирането му не ми се е налагало да ходя до сервиза нито веднъж. Доволен съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам ГИ на моето Вагонче и за сега съм доволен.Газовата е Ловато.Поставиха ми я в Търново за 900 лева.Разход ми дава между 12-13 на 100 газ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...