Премини към съдържание

Space Wagon 00г. с газова ?


Препоръчано мнение

Здравейте !

Харесал съм си това ванче,но не виждам хора тук с такова и да имат газова ?

Правя сметка след някой месец да си го закупя,но въпроса ми е дали ще има проблем с газов инжекцион?

 

Също приемам всякакви съвети и коментари отностно този автомобил :)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,бъдещ колега!

Първо поздравления за добрия избор на автомобил.

От това което съм чел във форума,това е едно наистина отлично замислено ванче,но нека колегите с Вагони да кажат повече.

Искрено се надявам да не питате за газова система ,която да се монтира на GDI двигателя на Вагон-а,защото това си е направо издевателство над може би най-смисленият и високо-технологичен двигател на MMC,изпреварил времето си с,бих казал,десетилетия.

Ако си е нормален MPI(или Multi-Point Injdection)двигател,при качествен монтаж и настройка на ГИ,би трябвало да нямате проблеми.Но засъжаление точно MPI се намира изключително рядко(мисля че беше 2000 куб.см/около 139к.с)

 

По мой наблюдения обаче,след 2000 г,на Wagon се монтира точно 2.4 GDI и може би заради това не сте намерили инфо за ГИ.

Ако сте се ориентирали към GDI двигател,съвсем колегиално бих Ви посъветвал(предполагам няма да съм единственият) да се откажете от идеята за АГУ,за да си спестите главоболия и проблеми,които в повечето случаи клонят към +∞.

 

Успех с избора!

 

П.П

Ето само една от многото теми в които се е дискутирал въпроса "GDI на газ",като наблегнете на пост №5.

Ето още една Важна тема,която би Ви помогнала ако случайно сте се ориентирали към GDI(Gasoline-Direct Injection)двигатели.

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намират се вагончета и след 2000г. с 4g63 двигателя, 2000сс. На този мотор и обикновенна газова да му поставиш няма да се оплаква и ще лети като самолет :)

За 2.4GDI колегата каза - не може да му се постави газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ако имаше 2.0 136 щях да си взема вагонче,а не рънарче макар че не съжалявам.ПП .Газта си е газ-разлика няма.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И българина си е българин.......газ можем да сложим и на совалка. :D

То че може и на GDi да се сложи(виждал съм)ама хората са го направили да работи на бензин.Милене не всеки може да кара на бензин затова си сложих газов инжекцион-този път компромис не съм правил,двете хилядарки си заслужават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да моята идея беше да си сложа един газов инжекцион понеже 13 бензин не ми е по възможностите :( иначе нямам нищо против да карам на бензин :D

Така почетох хубаво за това ванче и съм доста очарован като изключим холандските изработки!

Иначе може би е по удачно да се насоча или към 2-литровия двигател на вагона или към друг автомобил (вероятно Опел Зафира)

Но все пак Вагона много повече ми хареса

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То че може и на GDi да се сложи(виждал съм)

 

Виждал си , и аз съм виждал......Ама виждал ли си след това да работи на бензин.......Защото имам в сервиза 30-ина дюзи да ти ги покажа като минеш.

А иначе към колегата пуснал темата.....Ако някъде по колата пише ГДИ, не я взимай.....Не става на газ. И ако от някъде чуеш че вече има газова за този двигател не им вярвай.....Те тези двигатели вече ги няма, камо ли някои да прави газова за тях.....пълни глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждал си , и аз съм виждал......Ама виждал ли си след това да работи на бензин.......Защото имам в сервиза 30-ина дюзи да ти ги покажа като минеш.

А иначе към колегата пуснал темата.....Ако някъде по колата пише ГДИ, не я взимай.....Не става на газ. И ако от някъде чуеш че вече има газова за този двигател не им вярвай.....Те тези двигатели вече ги няма, камо ли някои да прави газова за тях.....пълни глупости.

 

доколкото разбирам и ти предлагаш да се насоча към дву-литровия мотор щом искам да си сложа газов инжекцион ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

камо ли някои да прави газова за тях.....пълни глупости.

Сигурен ли си в това твърдение??

Аз съм виждал , но само на картинка,издадена от БРЦ.........там газта я вкарват през дюзите за бензина ,а не отделно дюзи да се ползват............така че можело е да има и АГУ-та на ГДИ-ки............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си в това твърдение??

Аз съм виждал , но само на картинка,......

 

И аз съм виждал всякакви картинки......но за съжаление едва ли ще го видиш на живо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм виждал всякакви картинки......но за съжаление едва ли ще го видиш на живо.

Вече го има в Италия............скоро ще го има и тук, въпреки че не виждам никакъв смисъл ,тъй като АГУ-то е около 3000 Е.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега си направи сметката коя кола с ГДИ двигател струва толкова, че да си заслужи газова уредба на подобна цена. Май май няма а??..... А пък и точно тази фирма......че те са толкова скарани с газовите инжекциони, че повече няма накъде. Направили са толкова нещастни опити....И това ще е поредният такъв. Ама името им е голямо и цените им са такива......

Аиде пак изписахме много глупости за ГДИ и газ, е пък от мен запомнете......няма да стане, но опитите продължават. :icon_bye:

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и в Анадола опитите за забременяване мъж <-> мъж продължават, засега без успех. Макар че не се знае, чуха се слухове от Турско за ГИ на GDI двигатели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я си купи това, което ти харесва. На всичко му се намира лесното. Милен ще помага - да е жив и здрав. Двигателят е :first: , само трябва да ти го ремонтира човек, който разбира. А Милен е точният човек, от опит го твърдя

Редактирано от rosko
Пост само с главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вагонът е малко по-голям, но и Ранърът не е за изпускане, колега, огледай се за читав двулитров, слагай газ и си свиркай..... Общо взето това мога да те посъветвам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и в Анадола опитите за забременяване мъж <-> мъж продължават, засега без успех. Макар че не се знае, чуха се слухове от Турско за ГИ на GDI двигатели...

Вие двамата сте все едно наговорили един на друг............. :P

Все още чакам доводи защо един ГДИ мотор не може да стане на пропан - бутан?

Начините на впръскване са различни, от там и самата система е различна, следователно има десетки системи за впръскването й........

Това, което знам и съм виждал е че има LPG на GDI мотор ( Каризма )и АГУ-то и работи много подобно на LPI системата ,разликата е единствено в това ,че при конвенционалните MPI мотори се ползват отделни дюзи ,а при GDI-тата използват неговите си дюзи........

В една друга тема бях описал и какво се прави по помпата за високо налягане за да се приспособи тя да работи на пропан-бутан..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие двамата сте все едно наговорили един на друг............. :P

Все още чакам доводи защо един ГДИ мотор не може да стане на пропан - бутан?

Начините на впръскване са различни, от там и самата система е различна, следователно има десетки системи за впръскването й........

Това, което знам и съм виждал е че има LPG на GDI мотор ( Каризма )и АГУ-то и работи много подобно на LPI системата ,разликата е единствено в това ,че при конвенционалните MPI мотори се ползват отделни дюзи ,а при GDI-тата използват неговите си дюзи........

В една друга тема бях описал и какво се прави по помпата за високо налягане за да се приспособи тя да работи на пропан-бутан..........

 

Нали каза че си го гледал на картинка......последно има или няма такова нещо(защото нали знаеш колко народ ще се юрне да търси),и като го видиш втори път го снимай, на всички ни е интересно. Пусни му една разпечатка от диагностичния ти уред(на газ и на бензин) и дай да я видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се изложа и със съзнанието ,че оспамвам темата,бих искал да питам нещо,което не ми е ясно-

По принцип една правилно работеща GDI система би трябвало да дава разход,доста по-нисък от,да речем,една MPI система,при що-годе сходни показатели,като обем на двигателя,конски сили ...т.н.

От тук следва извода,че човек,който не е фен на алтернативните горива(LPG,CNG...),страх го че има бомба в багажника,иска пълноразмерно резервно колело,обем на багажник и т.н.,автоматически си избира точно GDI системата или да речем дизел,тъй като колата му дава разход,който би трябвало да го устройва и разликата в лв/км която би дала кола със сходини харектеристики,задвижвана от газ,е пренебрежимо малка.

И тук идва моето питане-защо човек,избрал GDI би търсил "още по-голяма" икономия,когато(икономията) по принцип е заложена в самата технология!?Никой не си купува дизел,за да го кара,на газ или метан,нали така?Или вече има такива "разработки"!?

Та според мен GDI и LPG са две взаимноизклюващи се понятия,които не би трябвало да се съвместяват по-никакъв начин или съм в грешка!?

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали каза че си го гледал на картинка......последно има или няма такова нещо(защото нали знаеш колко народ ще се юрне да търси),и като го видиш втори път го снимай, на всички ни е интересно. Пусни му една разпечатка от диагностичния ти уред(на газ и на бензин) и дай да я видим.

Има, но за разпечатка ще ми е трудно да отидя до Италия само заради това..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се изложа и със съзнанието ,че оспамвам темата,бих искал да питам нещо,което не ми е ясно-

По принцип една правилно работеща GDI система би трябвало да дава разход,доста по-нисък от,да речем,една MPI система,при що-годе сходни показатели,като обем на двигателя,конски сили ...т.н.

От тук следва извода,че човек,който не е фен на алтернативните горива(LPG,CNG...),сртах го че има бомба в багажника и т.н.,автоматически си избира точно GDI системата или да речем дизел,тъй като колата му дава разход,който би трябвало да го устройва и разликата в лв/км която би дала кола със сходини харектеристики,задвижвана от газ,е пренебрежимо малка.

И тук идва моето питане-защо човек,избрал GDI би търсил "още по-голяма" икономия,която(икономията) по принцип е заложена в самата технология!?Никой не си купува дизел,за да го кара,на газ или метан,нали така?Или вече има такива "разработки"!?

Та според мен GDI и LPG са две взаимноизклюващи се понятия,които не би трябвало да се съвместяват по-никакъв начин.

Аз пък ще те "контрирам " по следния начин........... :D Защо човек да дава по 20 лв. на 100км. пробехг ,като може да дава и по 10 лв./100км............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ще те "контрирам " по следния начин........... :D Защо човек да дава по 20 лв. на 100км. пробехг ,като може да дава и по 10 лв./100км............

Айде и от мен ре-контра..:D Кое ГДИ дава 20 лв. на 100 км. разход ?..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...