GeshaVR4 Публикувано 20 август 2010 Сподели Публикувано 20 август 2010 Абе искам да питам какво се случва с моя Старионне бях го карал около 2 седмици,паля го и гледам уреда за налягане на маслто е на махпозагря и падна много малко на какво може да се дължи това?Обикновенно си седи на средата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 август 2010 Сподели Публикувано 20 август 2010 запекло масло в турбото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 21 август 2010 Автор Сподели Публикувано 21 август 2010 малко по подробно да обясниш колега,че не съм запознат с подобен проблем и как се отстраняваНаистина за първи път чувам за такова нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 21 август 2010 Сподели Публикувано 21 август 2010 Не казвам, че 100% е това, но все пак провери го преди да отваряш мотора. Oil coking е процес при който маслото се запича в каналчетата на турбото и около оста по-специално, в следствие на лошо охлаждане. Ако е такъв проблема мисля, че трябва да се разглоби турбината и да се почисти. Обикновено турбините при такъв случай се разбиват заради липсата на смазване, но твоята може да е все още здрава. И все пак провери всички елементи на маслената система, които са достъпни за някакво запушване или нещо от сорта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 21 август 2010 Автор Сподели Публикувано 21 август 2010 работи около 10 мин на място и чаках да се случи нещо,не сам я карал и я изгасих и тарся проблемаМерси за подробния отговор,може да се е запекло не сам го карал може над 3 седмицище погледна когато имам време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Според мен не е в това проблема. Аз съм карал моя Еклипс със свалена турбина, което на практика е същото. И налягането на маслото почти не се промени. Работата е там че турбината при нас се захранва с масло от главата, а там налягането не е толкова голямо чак че да го усети уреда ти за маслото, който от своя страна би трябвало да се намира долу при филтъра, близо до маслената помпа. Но разбира се най-добре да тръгнеш да проверяваш от турбината, за всеки случай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 24 август 2010 Автор Сподели Публикувано 24 август 2010 Какви са точно стъпките за локализирване на проблема?Ще съм много благодарен ако някои бъде по изчерпателен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 27 август 2010 Автор Сподели Публикувано 27 август 2010 (редакция) Така, днес се допитах до силен капацитет и ми каза, че специално за този мотор този проблем идва от клапан за налягането на самата помпа, забил е и не отпуска. Чакам мнения? Редактирано 31 август 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 а между другото с 4G63 ли си? Има логика това, което казва, но не го знам този клапан какъв е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 ...клапан за налягането на самата помпа забил е и не отпуска чакам мнения?Ами погледни го този клапан и ако можеш го почисти и възстанови, ако ли пък не - потърси нов. ;) а между другото с 4G63 ли си? Има логика това, което казва, но не го знам този клапан какъв е... С 4G54 е. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 така днес се допитах до силен лапацитет и ми каза че специално за този мотор този проблем идва от клапан за налягането на самата помпа забил е и не отпуска чакам мнения?Колега,този клапан е на самата помпа и представлява една съчма и една пружина ,която бута съчмата......ако този клапан не сработи или е клеасал, тогава няма да имаш доста голямо налягане и лампата би трябвало да ти светне....... За това, аз си го меря със спец манометър през отвора на датчика за налягането........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 Колега,този клапан е на самата помпа и представлява една съчма и една пружина ,която бута съчмата......ако този клапан не сработи или е клеасал, тогава няма да имаш доста голямо налягане и лампата би трябвало да ти светне....... За това, аз си го меря със спец манометър през отвора на датчика за налягането........Този специален манометър при него го има на таблото...:DИ човека не се оплаква от липса на налягане, а от обратното.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 Този специален манометър при него го има на таблото...:DИ човека не се оплаква от липса на налягане, а от обратното..Ами да го премери бре..........нали за тва толкова обяснявам .......... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 така днес се допитах до силен лапацитет и ми каза че специално за този мотор този проблем идва от клапан за налягането на самата помпа забил е и не отпуска чакам мнения? На този капацитет му кажи че не е много капацитет Точно както обясниха колегите ако този клапан не работи, няма да имаш налягане. Може и уреда ти да е прецакан. Най-добре както каза DJ-я примери си налягането на мястото на датчика или намери някой който да ти го премери. И вече оттам тръгвай...За да ти прави налягане, следва да има нещо запушено. Не съм запознат с твоя мотор, дали има пръскалки под буталата? Запушването или премахването им също води до леко покачване на налягането... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Ами да го премери бре..........нали за тва толкова обяснявам .......... :PАми той го е премерил..:P Писал е "уреда седи на мах", а когато волумето е на мах, :lol: налягането е към 6 бара..Което говори че причината не е в клапана, а в запушване някъде по системата.. Запушването или премахването им също води до леко покачване на налягането...Колега, за запушване съм съгласен, ама за премахване кой ще си играе да му премахне пръскалките, докато колегата е "съствал града":DА и премахването на пръскалките не знам колко ще доведе до покачване на налягането, но до задиране на буталата със сигурност води..Аз първо бих сменил масленият филтър, защото там има най голяма вероятност за запушване..Имал съм случай, когато скъсано гумено уплътнение от филтъра, беше заседнало в нипела на който се навива филтъра (това от "качествени" филтри ) и докато го уловим, буталото на 4-ти цилиндър беше станало от цилиндрично - на квадратно .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeshaVR4 Публикувано 28 август 2010 Автор Сподели Публикувано 28 август 2010 Маи ще е наи добре да направя както каза DJ да почна от уреда апък после да тарся запушване.ако не е датчика как да търся къде е точно запушването?И някакси съм склонен да слушам и капацитета щот има от 10 години работилница за ребилдване на мотори,трябва да има някакво понятие и даже беше доста убедителен и светкавичен с диагнозата :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.