Премини към съдържание

Придърпване вляво при спиране


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

от известно време имам чувството, че имам някакъв проблем при спиране. Ако трябва да съм по-точен сякаш започна да се проявява след като върнах преди два-три месеца оригиналните 18" джанти и летни гуми (не знам дали има някаква връзка). Та за какво става въпрос - при спиране имам чувството, че колата дърпа малко наляво. В първия момент не бях сигурен дали не си въобразявам и дали това не се дължи на кривите ни пътни настилки, но напоследък усещането сякаш стана още по-осезаемо. Когато се движи с постоянна скорост или при ускорение няма такова теглене, усеща се само в процес на спиране.

 

Някакви идеи на какво може да се дължи?

Ясно е, че ще се ходи в БС, ама все пак ми се ще да чуя първо мненията ви.

 

Предварително мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави ли им баланс преди да ги сложиш? Некачествен такъв? Крив диск?

 

Сменям си гумите единствено и само в Мото експерт с идеята, че момчетата знаят какво правят и са направили всичко необходимо. Така че, да, направен е баланс. За крив диск - не знам, не съм проверявал. Не че знам и как - аз съм чиста проба end user и предпочитам всичко по обслужването на колите, които карам да си го оставям на специалистите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това моя Лансър си дърпа по дифолт на ляво :), но твоя ако не е, бягай да го оправят

 

Е как така по дифолт? Каква е причината и защо не са ти го оправили?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не задържа повече левият спирачен апарат?

........................

 

 

П.П.

Да не си постъпил у БСП-то, бре...???:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо, което трябва да направиш е да си провериш налягането в гумите. При мен така стана. Даже мисла пак да го направя днес, че пак се обажда това дърпане на ляво. Ако не се оправи, бегай в буркан стар.

Прави ли им баланс преди да ги сложиш? Некачествен такъв? Крив диск?

- Баланса в случая няма никакво значение, защото ако съм разбрал правилно колегата, това леко дръпване на ляво се получава непосредствено преди момента на спиране, както е и при мен, а тогава скоростта е много малка, съответно баланса не влияе. Редактирано от Sad But True
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със направен баланс на четрите гуми, със Реглаж на предния задния мост(с онези Infra Red джаджите),

и при спиране не ми дърпа в нито една посока, а предницата така започва да се вълнува и клати такова е чувството, смисъл че така ми ритат, криви дискове ли са,

накладки ли са не знам(а може и гуми), а защото и вътрешните накрайници са ми разнебитени и това ми го казаха още при реглажа, заради нашите гадни пътища,

направо, се е разтропала кат каруца предницата, гледах шарнири ама са си здрави, външнити накрайници съшо са здрави кат чук,

щото кат я качих на хидравличния крик дето вдига цялата кола ми задържаха волана и нямаше

никакъв луфт на външните накрайници, ама ти си с 2009, а аз съм с 2003, така че при мен е нормално !

А лично според мен другите са прави, може да не се разпределя хубаво спирачна течност във съответния ти спирачен апарат, може да е от накладките,

може да е от диска може всичко да е, трябва да ходиш при специалисти ! Поздрави ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

накладки ли са не знам(а може и гуми), а защото и вътрешните накрайници са ми разнебитени и това ми го казаха още при реглажа, заради нашите гадни пътища,

 

И какъв реглаж са ти направили, със разбити накрайници според теб ?..:icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един виц за краставицата - те го питат за Суецкия канал, той им говори за краставицата. Та и аз - тук става дума за Лансер, аз ще Ви говоря за Лада :)

Та Ладата има едни щанги на задния мост. Има едни къси и едни дълги, не помня вече колко броя са. Ладата завиваше на едната посока като натисна газта и на другата като натисна спирачката. Оказа се, че гумените тампони в краищата на въпросните щанги са остарели и поддават, което променя геометрията на моста и това причинява завиването.

Редактирано от laskov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какъв реглаж са ти направили, със разбити накрайници според теб ?..:icon_doh:

 

Когато ми правиха реглажа, а това беше Декември 2009 тогава имаше съвсем лек, почти неосезаем луфт в левия вътрешен накрайник, а сега ти сам прецени коя дата

сме и с тея джанти дето са ми на аватара(17" 205 40), да те питам няма ли да тропа като каруца ;) ! Поздрави колега

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...