StanislavB Публикувано 26 август 2013 Сподели Публикувано 26 август 2013 Ок, аз в тази област съм лаик. Прочел съм нещо, съвет от някой о съм го приложил. Ако той е сбъркал - значи и аз съм. Дотук с WD40-то. Нещо по проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 26 август 2013 Сподели Публикувано 26 август 2013 Ок, аз в тази област съм лаик. Прочел съм нещо, съвет от някой о съм го приложил. Ако той е сбъркал - значи и аз съм. Дотук с WD40-то. Нещо по проблема? Лампите на таблото активират ли се ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 26 август 2013 Сподели Публикувано 26 август 2013 На таблото не светва. Като натисна бутона за пускането на круиза свети, но само бутона. При натискане на лоста за запаметяване на скорост обаче не се случва нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 27 август 2013 Сподели Публикувано 27 август 2013 :( никой ли не се сеща от какво може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 :( никой ли не се сеща от какво може да е? Все по-близо си до намирането на проблема. Твоята кола е със старото табло, а не оптитронно, нали? При това табло, още при натискането на кръглото бутонче, горе вляво (по спомен) трябва да светне оранжева лампа CRUISE MAIN , а чак след активирването на системата светва и друга лампа в зелено. Щом при теб не светва нито една от лампите на таблото, значи нещо куца откъм захранването и/или управляващия блок. Започни с оглед на всички предпазители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 Таблото ми е сменяно с оптитронно. Свети само лампичката на самия бутон, а при активиране - зелен надпис CRUISE на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 Принципно при оптитронното табло CRUISE свети с натискането на бутончето на самото лостче, пък вече като бутнеш лостчето надолу се активира круиза. Лампичката с надписа си свети докато не цъкнеш пак бутончето (откъдето си го включил). Например натискам бутончето, светва CRUISE и си карам. Карам от Павликени за Варна примерно. На магистралата се сещам че имам круиз контрол, вдигам 140 и бутам лостчето надолу. Круизът си свети (в зелено) през целия път. Активира се и поддържа 140 без да му пука от нищо и си свети. Влизам във Варна и давайки си сметка, че магистралата вече е свършила, натискам спирачката. Круиз контролът се деактивира. Лампата си свети. Минавам 5-6 светофара, правя едно кръгово и се сещам да изключа лампата от бутончето. Вакуумът може да се измери. Ако го има - вероятно някъде е сцепено маркуче. Ако го няма, може би вътре в устройството вероятно има мембрана... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 Писах, писах и се затри... Айде наново. Та при мен е по-различно, тъй като Галанта е стар, а му е слагано допълнително оптитронното табло. В моята ситуация имам бутон отстрани на волана, а не на самия лост - ЦЪК. Като натисна бутона се включва круиза и светва самия бутон в оранжево. С натискане на лоста надолу и задаване на скорост вече се светва зелено CRUISE на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 Писах, писах и се затри... Айде наново. Та при мен е по-различно, тъй като Галанта е стар, а му е слагано допълнително оптитронното табло. В моята ситуация имам бутон отстрани на волана, а не на самия лост - ЦЪК. Като натисна бутона се включва круиза и светва самия бутон в оранжево. С натискане на лоста надолу и задаване на скорост вече се светва зелено CRUISE на таблото. Щом е така, предното ми мнение не струва. Пак се връщаме в изходна позиция. Ще трябва да се работи на принципа проба-грешка. Първото нещо , което бих направил аз в този случай е >Откачи буксата на бутончето на съединителя и пробвай да активираш системата при над 40км/ч. Ако пак не става, тогава си върни буксата където беше. Ако имаш уредче можеш направо да замериш дали добре сработват тези бутончета. Сещам се, че двете кабелчета, който отиват към педала на съединителя трябва да НЕ правят контакт за да работи круиза. Мисля че на спирачния педал беше на обратно, трябва да контактуват, за да работи системата. Другото, което можеш да провериш е буксата на самото лостче. Има малка букса зад еърбега на волана и друга букса по кормилния прът надолу. Тези букса е много малко вероятно да се откачат, но за всеки случай можеш да провериш. Другото е да видиш състоянието на самата вакумна помпа, която се намира при отворен преден капак, най-горе , най-вляво, до моторчето за чистачките. В нея влиза една букса с 4 кабелчета, а излиза едно черно маркуче, което отива до дроселовата клапа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 ... Според мен е някоя букса. Имаш ли картинка къде са тези букси около волана? Опитах се да намеря в инструкциите цялото устройство на круиза, но не успях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Мери дали имаш 12 волта на буксата на компресорчето (компресор,защото работи с въздух,помпа защото работи с течности !) при натиснато копче за включване. И след това вече трябва да гледаш дали има управление на същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Това компресорче е като се вдигне капака вляво, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Точно там,буксата му е с 4 пина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Развитие по темата... Най-накрая намерих време да отида в Балкан стар (ебаси баровеца дето съм станал), тъй като никъде другаде не можаха да намерят болното място. Оказа се, че управлението на круиз контрола, намиращо се някъде зад радиото, си е заминало като Пламен Орешарски през задния вход. Та сега търся такова управление и се надявам всичко да си дойде на мястото. Само не знам дали има значение дали е от автомат или ръчка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Развитие по темата... Най-накрая намерих време да отида в Балкан стар (ебаси баровеца дето съм станал), тъй като никъде другаде не можаха да намерят болното място. Оказа се, че управлението на круиз контрола, намиращо се някъде зад радиото, си е заминало като Пламен Орешарски през задния вход. Та сега търся такова управление и се надявам всичко да си дойде на мястото. Само не знам дали има значение дали е от автомат или ръчка.Хич ги няма тези от Балканстар, ама хич. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Сподели защо, докато не съм го купил Естествено няма да платя 574лв, колкото ми искат те, но кажи ако можеш да помогнеш с нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Сподели защо, докато не съм го купил Естествено няма да платя 574лв, колкото ми искат те, но кажи ако можеш да помогнеш с нещо Доколкото помня, но отдавна не съм пипал, няма отделно управление на круиз контрола изобщо. Има различни основни ЕКУ-та за коли със, респ. без круиз контрол. И те се намират зад радиото, в дъното на централната конзола. В БС изглежда те съветват да си смениш управляващия блок, т.е ЕКУ, което е мега странно. Дори да има проблем в това ЕКУ, то във форума има хора, които могат да ремонтират хардуера- раздути кондензатори най-често, проблем със схемите... Но, честно казано, не ми се вярва да е изпаткало ЕКУ-то и единственият му проблем да е неработене на круиз. Иди на истински майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Ами part. no. MR285860 е точно някакъв "Control Unit, Speed" и ми обясниха, че не е вързан към другия комп. Преди малко се чухме с Алекс - смятам, че за цената, която ми каза няма смисъл да търся отново някой, който да пожелае да си играе с него. Във Варна ходих на 4-5 места, кой от кой по-добър уж, но никъде не успяха да направят нищо освен да изчистят някаква грешка, но круиза така и не тръгна. Надявам се в събота да се похваля вече с работещ такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 (редакция) Това управление много ме съмнява да е изгоряло,по-вероятно имаш друг проблем. Галанта ти е преди фейс лифта,значи ти трябва управлението с по-голямата букса,18 пина на горния ред по средата 2 ги няма,след фейс лифта е 16 пинова,без празни места. Редактирано 2 януари 2014 от stevensgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Ще стане ясно в събота... Поне е някаква надежда. Където и да ходих - чистят грешки, пак не работи и вдигат рамене. Днес 5 часа я гледаха и мериха. Всичко друго работело. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Ще стане ясно в събота... Поне е някаква надежда. Където и да ходих - чистят грешки, пак не работи и вдигат рамене. Днес 5 часа я гледаха и мериха. Всичко друго работело. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk В събота,най-вероятно и аз ще съм на Варна,ако искаш може да те посетим с един колега и да видим какво може да се направи . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Ок. Ако аз не съм забегнал нанякъде ще е добре да се видим. Звънни на 0882205265 да се разберем. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Браво! Ето на това се казва съпричастност, добронамереност и колегиалност :icon_clap: При преглеждане на кодовете за грешки не съм срещал нищо за круиз контрола. Може би съм пропуснал. Моят круиз не работеше и като се видях с Милен (от Плевен) и му показах колата, вдигнахме капака и веднага забеляза едно висящо маркуче, забучи го на място и навръщане установих че правилно съм работил с круиза, но просто той не е могъл да сработи заради този вакуум. Някой премери ли му вакуумите изобщо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Ами ако не са копчетата на педалите,ще е компресорчето или някой от маркучите по него. Дано да греша и да се оправи като смениш управлението зад централната конзола,но ме съмнява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Браво! Ето на това се казва съпричастност, добронамереност и колегиалност :icon_clap: При преглеждане на кодовете за грешки не съм срещал нищо за круиз контрола. Може би съм пропуснал. Моят круиз не работеше и като се видях с Милен (от Плевен) и му показах колата, вдигнахме капака и веднага забеляза едно висящо маркуче, забучи го на място и навръщане установих че правилно съм работил с круиза, но просто той не е могъл да сработи заради този вакуум. Някой премери ли му вакуумите изобщо? При мен това маркуче си е на мястото. Всички букси, бутони и каквото там има в двигателния отсек и на съединителя и спирачката са си свързани. Дано наистина да е от управлението, че вече ми писна, а края на януари излизам в отпуск и не мисля да си моря крачето на магистралата Вакуума доколкото знам никой не го е мерил, пък може и да са ама да не знам. Не се ангажирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.