daniel87 Публикувано 18 Май 2010 Сподели Публикувано 18 Май 2010 Привет на всички.Имам проблем с вибрация в мотора точно на 3000 оборота,колата е 1992ГТИ.Скоро му правих ремонт на мотора,мислех си че ще се оправи но уви.При разглобването на мотора се оказа ,че ремъка на балансиращия вал не е бил зацепен правилно.Аз си помислих че проблема е решен с вибрацията , но като си взех колата от маистора се оказа че вибрацията още съществува.Когато автомобила е в движение пак на 3000оборота я има вибрацията, но и едно бучене като на запушен въздушен филтар,но при по висока скорост, над 60.Някои ако знае нещо по въпроса,ще съм много благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 18 Май 2010 Сподели Публикувано 18 Май 2010 Здравей, колега! Този (твоят) Галант го гледах още преди година и половина с цел купуване. Намираше се в Красна поляна...Та тези вибрации ги имаще още тогава, дори ставаше непоносимо шумно в купето като настъпих по-яко газта. Освен това теглеше силно на една страна ...Тогава с продавача ходихме при Пламен (Ди Джея) и след комп.диагностика и разговор с Пламен аз категорично се отказах от точно този Галант. Не зная кога си го купил и какво си правил по него, но съдейки по собствените си впечатления за тази кола те съветвам да го закараш пак при Пламен. Но нека той да го покара и ще ти каже какъв е проблема! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 18 Май 2010 Сподели Публикувано 18 Май 2010 Много е вероятно, проблема да е отново в зацепването на ремъка, на балансиращ вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GGOROK Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 Здравейте, забелязах че при подаване на газ, когато изкачвам височина Галанта ми започва да вибрира отпред и това става при скорости от 70 до 90 на и като мине тази скорост спира да го прави. На равно го няма този проблем. Воланът не вибрира и в двата случая. Дайте идея от какво може да е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 Вероятно е съединител или каре :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 Здравейте, забелязах че при подаване на газ, когато изкачвам височина Галанта ми започва да вибрира отпред и това става при скорости от 70 до 90 на и като мине тази скорост спира да го прави. На равно го няма този проблем. Воланът не вибрира и в двата случая. Дайте идея от какво може да е...Вътрешно каре............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Вътрешно каре............... :icon_thumbup: :icon_thumbup: Само имай на предвид, че 8 и 16 клапановите двигатели са с различни вътрешни карета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 24 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2010 Много е вероятно, проблема да е отново в зацепването на ремъка, на балансиращ вал.Човекът които прави ремонта на мотора ,каза че балансиращия ремък не бил зацепен правилно.Сега след ремонта с зацепен ремък ''уж'' правилно пак ги има вибрацията и бученето след 3 000 оборота.Възможно ли е да е запушено гърне или пък нещо по скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Човекът които прави ремонта на мотора ,каза че балансиращия ремък не бил зацепен правилно.Сега след ремонта с зацепен ремък ''уж'' правилно пак ги има вибрацията и бученето след 3 000 оборота.Възможно ли е да е запушено гърне или пък нещо по скоростите. Колега, ако ремъка на балансиращия вал не е зацепен както трябва, се получават вибрации точно на 3000 оборота. Смени майстора и сподели за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Човекът които прави ремонта на мотора ,каза че балансиращия ремък не бил зацепен правилно.Сега след ремонта с зацепен ремък ''уж'' правилно пак ги има вибрацията и бученето след 3 000 оборота.Възможно ли е да е запушено гърне или пък нещо по скоростите.Колега, по описанието ти разбирам, че колата се държи по същия начин както и когато аз съм я карал. Слави (Mitsubishi) ти каза решението, аз също те съветвам(отново) да отидеш на истински майстор! От София си - Пламен (Dj Tymbi) е правилния вариант.Успех! п.п Ако искаш повече от моите впечатления за колата ти - пиши ми на лични! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.