_Lancer_ Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 (редакция) Здравейте.Имам няколко въпроса относно Мицубиши Лансър.Двигателят е 1.6 113к.с GLX1-Колата ми я докараха от Германия и немога да разбера коя година е.2-Колко ще ми излезе всичко при регистрацията?3-Нормално ли е съединителя да е твърд?4-Колко гориво харчи този двигател,и с какъв бензин се държи най-добре колата?5-Смяна на консумативи-Каква цена горе долу да приготвя,и към кой майстор ще ме насочите(Става въпрос за Бургас)?6-Другото което ме притеснява-Ръжда в крайното гърне,Нормално ли е това?7-Слаби места по колата(ръжда и т.н)Това е за сега Поздрави! Редактирано 12 Май 2010 от _Lancer_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Честито първо Разхода до колкото помня беше около 7-8 л/100 средно .Е зависи колко я настъпваш , защото съм се учудвал от този модел колко върви Този дето карах аз беше 93 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 (редакция) Някой с нов Лансер да е забелязал следното ЦЪК на предните дискове?Имам чувството, че това е като маркер. Стигнеш ли до него сменяй диска! Редактирано 10 август 2010 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor111 Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Здравей аз имах същия лансер,но беше 4х4 и ми гореше около 13л газ и 10л бензин градски и 10л газ и 8л бензин извънградско.Двигатея е много сполучлив и нямах никакви проблеми с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Някой с нов Лансер да е забелязал следното ЦЪК на предните дискове?Имам чувството, че това е като маркер. Стигнеш ли до него сменяй диска! Това повече прилича на зона, която остава, тъй като накладката е по-тясна от диска и не ляга на цялата площ. Диска има размер за пределно износване, мери се с микрометър и при достигане се сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 И аз така знам, дори някъде съм си записал колко е допустимото, но това е направо върха. Сигурно са го направили за някой големи лаици, та като се изтърка диска да почне да блъска и да тропа. :icon_doh: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salieri Публикувано 21 август 2010 Сподели Публикувано 21 август 2010 Здравейте, скоро си купих lancer 1,6 GLXi 94гр с автоматична трансмисия. Колата много ми допадна, но за мой късмет нещо се прецака. :icon_blush: Давам на скорост колата не помръдва, а само се форсирва. Боя се че скоростната кутия се е развалила. Знае ли някой от каде мога да си купя часта ако в него е пробла. И дали е възможно да е от ремък или накладки-трябваше да ги сменям преди да се развали колата. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Провери първо нивото на маслото в ск.кутия. Трябва да е на максимум. Нивотона маслото в ск.кутия се мери при загрял двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salieri Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Благодаря много! Но установих, че нивото на маслото при загряло и незагряло състояние е едно и също, дори ми се струва че не се топли маслото изобщо. Около 5 мин. изчаках и пак нямаше разлика :icon_hmm:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Благодаря много! Но установих, че нивото на маслото при загряло и незагряло състояние е едно и също, дори ми се струва че не се топли маслото изобщо. Около 5 мин. изчаках и пак нямаше разлика :icon_hmm:.Не може да бъде ... Маслото винаги се разширява при нагряване (за разлика от пържолите) :DНе си изчакал достатъчно .. Той за 5 мин. още не е отворил термостата, а маслото се грее от големият кръг (радиатора) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salieri Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 (редакция) Пишаq преди да съм повторил опита по вашия съвет, но бих желал да ви разкажа какво стана днес. Имам приятел който кара автоматик и каjо по-опитен от мен и той погледна нивото на маслото при незапален и запален (което не значr, че е загрял) двигател. От последния отговор сега разбирам, че трябва да изчакам да се загрее. Та и той каза, че маслото при запален двигател трябвало да се предвижвало нанякаде и можело да се види размърдване по скалата, а това при мене го нямало :icon_doh:. Може ли да се е развалил някоя помпа или клапани в кутията за които ми говори той, или просто да не се залъгвам с него заедно и да не ви досаждам и на вас :icon_blush: . А интересно колата спря да се движи по време на движение, ако е от маслото възможно ли е да се предвижила ок 200м и тогава да е спаднало нивото на маслото.В Германия съм и съм мн. зле с немския и да я нося в сервиз не знам какво ще им разбера на тия картофчета.Благодаря! Редактирано 22 август 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 22 август 2010 Сподели Публикувано 22 август 2010 Маслото на кутията наистина се мери при запален двигател, а в зависимост от модела на автоматична кутия може да има маркери "H" и "C" по щеката за проверка и при загрял и при студен мотор (не знам твоята ск. кутия чие производство е)А твоя проблем може да варира от заминала бобинка доо... доста сериозни неща.Това, че си в Германия не знам дали е + в твоя случай. Дано се справиш лесно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salieri Публикувано 23 август 2010 Сподели Публикувано 23 август 2010 Престраших се да я нося на сервиз. Така ще е най-добре. :rolleyes:. Докъто вървеше ме изненада доста приятно. И да е нещо сериозно надявам се да съм доволен след ремонта :rolleyes: . Стори ми се, че доста гълта ама пък си заслужава-иначе е доста рефлексна. На трета скорост 170 на "Д", :icon_thumbup: а на пета при пълна газ ме прилепва на седалката. Абее.. касмет. Ще споделя после какво е било. Чао и мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar.dj Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 (редакция) Здравей, аз имам такава кола. Моторът е много добър, разхода на бензин е 10-11 градско и 6.5-7 извънградско - е зависи как я караш, де .Много бързо набира, ако си я покарал вече - знаеш. За консумативите - ремък с ролка е 70лв. Кабели, говорим за добри, са 120 лв. Свещите са 32 лв., филтри - единият е 12, а другият 10 лв. Хубави накладки са 60 лв. - говоря ти за цени на които съм ги купувал аз. Прегледаи компа, че тоя модел дава малък дефект, които става голям - изтичат кондензаторите на компа и може да изгори. Има 4 електролитни кондензатора в компа. Смени ги навреме, че аз много патих с това.... Само това е проблема по този модел . Редактирано 6 октомври 2010 от valboss Правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salieri Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 (редакция) Здравейте, колеги. В моя случай се оказа, че скоростната кутия беше проблемна. След упорно търсене намерих и купих друга, но ко да ви разправям - доставчикът като е пристигнал до сервиза - е изтървал кутията от буса и ми върнаха парите обратно :icon_doh:. Оказа се, че тук имало доста части за Lancer, но автоматична кутия се намира трудно. За щастие преди около месец, намерих втора кутия. Едва от няколко дена вече се любувам и аз на колата си :icon_dance:. Прекарах доста тормоз, но вече съм на линия. :icon_rock: Вече е време да я стегна малко, че да не си патя пак.Но никак не ми е ясна за какъв компютър става дума по горе. Аз дали имам такъв. Моя е 94 год. а и нямам борд компютър. :icon_hmm: Редактирано 23 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.