Премини към съдържание

Годишен технически преглед


Препоръчано мнение

В закона пише, че за кола с катализатор се намалява данъка на половина само ако автомобила е до 75 к.с.
:mitsu-smiley: Явно не го спазват този закон, защото аз с моите 90 коня плащам съвсем символичната сума от около 18-20лв. Не знам дали това е половината. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като ми беше първи технически преглед в КАТ(колата е нов внос и с първа регистрация), не знаех какво точно правят и замерват. И се учудих, че те реално НИЩО не гледат и не правят!

Не, че се оплаквам, просто ми е странно...Все пак това се води за "годишен технически прегле", а дори спирачките не провериха!

Кофти, че над 100 няма...

Благодаря за информацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това май е само сверка на номерата на рамата и двигателя за първа регистрация.

Дадоха ли ти лепенка за ГТП?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колкото и да е странно най-лесния начин да минеш ГТП е в КАТ, обаче само при първа регистрация т.е. еднократно, помня аз преди като регистрирах опела-дадоха ми лепенката за ГТП, лепнаха номерата и бегай да те няма, само номера на ДВГ и шаси гледат, а относно данъка мисля че под 74KW по DIN имаш право на 1/2 отстъпка ако си с катализатор, над тези коне по лев на кон май беше.

Втория път когато минавах прегледа колата ми беше в гаража, ходих със служебната в раб. време да питам кога ще им е удобно да ида, незнаех какви документи искат и взех всички, та отивам аз и оня ми вика дай да видя какви документи имаш, давам му аз всичко и за 5 мин. минах "преглед" а колата ми не е излизала от гаража, естествено го познавах човека както и всички които работят там, но не ми е приятел само познат. Невероятно но факт, а знам и случай с 3 годишни коли които не могат да минат преглед, дали е от горивата незнам.

Забелязал съм че в Англия няма дизел които да пуши, както и да върви :icon_hmm: явно тук нафтата им е като вода, поне брат ми каза така след като си идва към БГ миналата година, разликата във вървежа на колата му с англииска нафта и австрииска била от Лондон до София

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм че в Англия няма дизел които да пуши, както и да върви :icon_hmm: явно тук нафтата им е като вода, поне брат ми каза така след като си идва към БГ миналата година, разликата във вървежа на колата му с англииска нафта и австрииска била от Лондон до София

 

За съжаление е така. конкретен пример: Ауди А6, докато имаше италианска нафтица - самолет. След зареждане с нашенска, от Пазарджик до Софето с 40 км/ч. Щото компютъра решил, че се е скапал мотора :(

 

За вредните емисии... хм, за карбураторните знам, че като във последните 2 литра бенз долееш 5 литра технически спирт, анализатора показва 0.00 и е голям майтап. Никога не съм си правил труда да го пробвам на MPI обаче, та не гарантирам. Иначе октановото число на спирта беше някъде около 100, не би трябвало да има проблем.

 

Ааа... малко оффтопик. Някой прекарвал ли е Лансер 4х4 на спирачен тест? :rolleyes: Със Шатъла е голям майтап когато блокира междуосевия, но не знам при лансерите какво става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...