Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Тест драйв в Балканстар


Препоръчано мнение

Ама Ди Джейя нищо не каза подробно за теста

еее..............най накрая да ми остане малко време свободно............

Това ,което ще кажа ,на някои може и да не им се хареа, но аз казвам това ,което виждам и на базата на опита който имам си правя преценка без фактора пристрастяване...... :)

Та за Лансера да почна първо.............не е никак лоша кола,за кола в този клас , е доста широка отзад и отпред, стегнато вози, но не съм съгласен че е толкова стабилен,вярно че нямаше как да я проверя тъ като бяхме 5 човека и не ми се искаше Виктор да търси педалите от дясната страна..... :D а отзад да се лашкат като чувал с картофи....... :D Но от бабуните по шосето ( и то по големките) се усещаше че не е толкова твърда и стабилна ,тъй като си се клантушкаше повечко( сега, може би аз съм свикнал на моята кола твърдостта на окачването и за това ми се струва така ,ама.....)Иначе си е комфортна кола................

Относно мотора, е това не ми харесва..............от 1.6 мотор би трябвало да изкарат доста повечко коне от 98 коня............стария мотор 4G92 изкарва 113 коня, дето е на 100 години вече , сега те решили да ко "скалъпят"..... защо??? Тенденцията е да се увеличава мощността и върт. момент все повече от еднаква кубатура , а те.....???? :icon_hmm: за 98 коня би трябвало да върви повечко, такива ми бяха очакванята, нооо.......... Качвал съм се на Хонда Цвик 1.5 мотора и той вървеше доста повече от Лансера..............знам че Цвика не е в същия клас, но колко по малка е от Лансера????

Относно шумоизолацията................на ниво е, но има и доста по стари мицута с доста по добра шумоизолация ,както отвън ,така и отвътре, едно такова мицу беше моето старото............перфектна изолация отвсякаде............ :icon_thumbup: Вярно ,все пак е Галант,но на 15 години .................

Като цяло Лансера не е най добрата в класа си кола според мен, но е може би една от евтините кооли в този клас, съотношението цена/качество е много добро.......

Относно L200..............какво да кажа..... :first: Тук няма какво да коментирам, защото всичко ще започва и завършва ето така........... :icon_thumbup: :first:

Само да спомена че 2 тона грамада с 5 човека измъчи Лансера сериозно по скорост и ускорение е достатъчно условие за да се придобие представа за качествата на този джип-пикап.......... :icon_thumbup:

Като цяло никак не са лоши колите и са типично японско качество, но има един модел на Мицубиши ,който никога няма да бъде надминат от никоя марка друга....................това е ГАЛАНТ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Като цяло никак не са лоши колите и са типично японско качество, но има един модел на Мицубиши ,който никога няма да бъде надминат от никоя марка друга....................това е ГАЛАНТ :icon_thumbup:

 

DJ , слизаш от шестцилндров Галант и се качваш на 1600 кубиков Лансер. Разлика винаги ще има във вървенето ако ще и последен модел да е. А за Галанта си прав, но там е друга работата. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ , слизаш от шестцилндров Галант и се качваш на 1600 кубиков Лансер. Разлика винаги ще има във вървенето ако ще и последен модел да е. А за Галанта си прав, но там е друга работата. :good:

Е да, може би това повлия на мнението ми за Лансера ,ама................ :icon_blush: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Ди Джей помисли ли за инвалиди , мита и други? Май японците са си направили сметката.Иначе може от 1.6 /180 коня не е проблем за Митсубиши :rulez:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

еее..............най накрая да ми остане малко време свободно............

Това ,което ще кажа ,на някои може и да не им се хареа, но аз казвам това ,което виждам и на базата на опита който имам си правя преценка без фактора пристрастяване...... :)

Та за Лансера да почна първо.............не е никак лоша кола,за кола в този клас , е доста широка отзад и отпред, стегнато вози, но не съм съгласен че е толкова стабилен,вярно че нямаше как да я проверя тъ като бяхме 5 човека и не ми се искаше Виктор да търси педалите от дясната страна..... :D а отзад да се лашкат като чувал с картофи....... :D Но от бабуните по шосето ( и то по големките) се усещаше че не е толкова твърда и стабилна ,тъй като си се клантушкаше повечко( сега, може би аз съм свикнал на моята кола твърдостта на окачването и за това ми се струва така ,ама.....)Иначе си е комфортна кола................

Относно мотора, е това не ми харесва..............от 1.6 мотор би трябвало да изкарат доста повечко коне от 98 коня............стария мотор 4G92 изкарва 113 коня, дето е на 100 години вече , сега те решили да ко "скалъпят"..... защо??? Тенденцията е да се увеличава мощността и върт. момент все повече от еднаква кубатура , а те.....???? :icon_hmm: за 98 коня би трябвало да върви повечко, такива ми бяха очакванята, нооо.......... Качвал съм се на Хонда Цвик 1.5 мотора и той вървеше доста повече от Лансера..............знам че Цвика не е в същия клас, но колко по малка е от Лансера????

Относно шумоизолацията................на ниво е, но има и доста по стари мицута с доста по добра шумоизолация ,както отвън ,така и отвътре, едно такова мицу беше моето старото............перфектна изолация отвсякаде............ :icon_thumbup: Вярно ,все пак е Галант,но на 15 години .................

Като цяло Лансера не е най добрата в класа си кола според мен, но е може би една от евтините кооли в този клас, съотношението цена/качество е много добро.......

Относно L200..............какво да кажа..... :first: Тук няма какво да коментирам, защото всичко ще започва и завършва ето така........... :icon_thumbup: :first:

Само да спомена че 2 тона грамада с 5 човека измъчи Лансера сериозно по скорост и ускорение е достатъчно условие за да се придобие представа за качествата на този джип-пикап.......... :icon_thumbup:

Като цяло никак не са лоши колите и са типично японско качество, но има един модел на Мицубиши ,който никога няма да бъде надминат от никоя марка друга....................това е ГАЛАНТ :icon_thumbup:

 

Според мен дори Каризма от последните е по-кола от Лансера. Като изключим факта че не е "чисто японско качество".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз гледам Лансер-а под малко по различен ъгъл. В смисъл, че когато правя тест драйв на колата се опитвам напълно да се абстрахирам, че минути преди това слизам от двулитров Галант с почти един път и половина по-силен двигател. Затова отивам по-рано и се запознавам детайлно с окачваето, качеството на двигателя, разположението на уредите, за да мога по време на самия тест да обърна внимание на двигателя, шума, обзора, абсорбирането на неравностите и куп други покзатели. С някой неща не съм съгласен с колегите, а те са, че Лансера е безусловно по-тих от старите серии на Галант Е3. В това съм напълно убеден, също така съм имал, и имам база на сравнение между други сходни модели японски коли и смятам, че аналогичните двигатели на другите са доста по-тромави. Еластичността му за мен е един от лидерите на пазара. Ще се въздържа от сравнение с други японски марки, но мога да ви уверя, че съм присъствал и имам преки наблюдения върху тях. Също така се опитвам безпристрастно да изкажа мнение, а то е, че Каризма значително отстъпва на кавалериста по качество на използваните материали. Динамиката им е сходна и там са почти на еднакво ниво, но Лансер е почти перфектен в абсорбирането на малките и големи неравности, което значително се усеща в купето. Все пак критиката ми към Митсубиши е, че се отказаха от производство на модела Каризма, което е една огромна маркетингова грешка, защото този модел от гамата на фирмата има своето важно място в автомобилния пазар. Всъщност Мицубиши нямат автомобил в средния и горния сигмент на средния клас. Аз лично не знам да има друга такава фирма без представител на пазара, независимо дали е европейска или азиатска.

Но най-непростимото е преустановяване производството на модела Галант! Няма да ми стигне цял един форум за критики към фирмата!

Липсата ще я усетиме особенно много след няколко години, когато поостареят нашите коли и ви уверявам, че който се е качил на Галант просто не иска друга кола. Мога да дам десетки примери за това, единствения вариант е да си подържаме старите модели, но те няма да са вeчни. Тогава какво ще правиме незнам.....................?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризма, макар и с по-лоши материали, е с адекватно цялостно качество и изглежда доста по-добре от Лансера, който е "poor man's car". Извинявам се, но тази кола изглежда като кецове за 5 лева. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Каризма, макар и с по-лоши материали, е с адекватно цялостно качество и изглежда доста по-добре от Лансера, който е "poor man's car". Извинявам се, но тази кола изглежда като кецове за 5 лева. :D

 

Всъщност Каризма не е чак толкова с по-лоши материали. Тук пак започнахме моята болна тема за цялостните неуспехи в маркетинговата стратегия на Мицубиши, която мисля, че е крайно време да чуе своите клиенти и фен клубове навсякъде по света. Те според мен са естествения барометър за това какво искат клиентите. Ето например за изработката на новия модел L200 са се допитали до много хора и са правили проучвания няколко години. Да, обаче на мен не ми допада като визия толкова много. Някък си ми изглежда тъжен отпред и абсолютно неприемлив за мен в задната час на купето и кабината. Така мислят и повечето европейци, с които съм имал възможността да разговарям и подържам връзки извън България и ми е било интересно да чуя техни мнения. Същата участ споделя и модела Лансер. Той като цяло не е харесван от повечето от нас. Чета внимателно какви са мненията в клуба и е ставало въпрос, че той практически няма с какво да грабне или впечатли евентуалния купувач. Има и един друг момент - на живо изглежда много по-добре, отколкото на снимки, но нали повечето клиенти купуват колата с манипулираните си мозъци именно от плакати и картинки? Едва ли някой се съмнява, че японската изработка подлежи на съмнение в качеството и моите наблюдения са, че колкото и странно да звучи последно се гледа какво има под капака. Всеки гледа външната визия и после ако има възможност решава да покара колата и накрая - финасовата възможност, кредитиране, лихва на кредита, ако не е в брой, сервиз и мн. други фактори.

И обратно след перфектната визия на модела Галант А6 след 1997 година последваха безкрайно малки продажби. Още тогава следях бюлетините и в Германия бяха продадени около 25000 Галанта, срещу над 800000 Опел Вектри, при това на сходни или почти еднакви цени. Вие преполагам знаете каква е некоментируемата разликата между двата автомобила в изработката, визията и всички показатели, но....така се оказа на практика, и японците се чудеха какво още му е необходимо на среднията европеец, за да купи този автомобил. Отговора беше прост - добра рекламна кампания, същата тази кампания, която продава хиляди безлични модели тойоти на ден. Същата участ сподели и Лансер в процента продажби срещу абсолютно грозната турска Корола седан, която се сглобява в южната ни съседка в град Адапазари.

И същевременно за да довърши съвсем своите клиенти Мицубиши Мотърс реши, че трябва да прикрива дефекти на отдела си Фусо, който няма общо с колите, но ходи обяснявай на хората след като скандала е налице и дефектните доставки идваха от поддоставчици. И за да бъде всичко довършено докрай от централата решиха да намалят рекламната кампания и ограничиха бюджета си до максимум. От къде да знаят хората за новите модели на Митсубиши? Следвайки въображението си ли? Отговора е ясен за всички нас след като всеки потенциален клиент е атакуван от залятата рекламна кампания например на Мазда в София и страната в момента за незнам си колко си бонуси и безплатно гориво например. Сложете Лансер до Мазда 3 и направете една анкета, коя кола бихте предпочели. Незнам дали ще имаме и един глас за Лансер-а........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..................Незнам дали ще имаме и един глас за Лансер-а........

 

В допълнение...

 

Открийте разликите

 

Има и един друг момент - на живо изглежда много по-добре, отколкото на снимки, но нали повечето клиенти купуват колата с манипулираните си мозъци именно от плакати и картинки?

 

На живо предполагам всеки го е виждал. И аз съм се качвал вътре. Понеже си търсих нова кола след Каризма, за момент се спрях на Лансера, но се отказах след ден. Цената същата, мястото по-малко, видът по-лош, колелата едни малки, двигателят същият макар и нов (а аз нямах ни най-малки забележки към стария 1.6), няма кора на капака на багажника дори, краш тестовете ЛОШИ, прилика с Рено. Предпочитах да взема нова Каризма, но исках нещо различно. Накрая взех истинската кола. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светльо а как така са постигнали такива продажби в Русия? :icon_doh: там цяла Москва била в реклами казаха едни приятелчета които учат там.Явно пак всичко е до добъра реклама. Ина че лансера и аз не го харесвам особено ,но за добра градска кола и средни разтояния става.Задалжително подобрение на външната част. Иначе не е актуаллен сред другите модели :icon_confused:

 

В допълнение...

 

Открийте разликите

На живо предполагам всеки го е виждал. И аз съм се качвал вътре. Понеже си търсих нова кола след Каризма, за момент се спрях на Лансера, но се отказах след ден. Цената същата, мястото по-малко, видът по-лош, колелата едни малки, двигателят същият макар и нов (а аз нямах ни най-малки забележки към стария 1.6), няма кора на капака на багажника дори, краш тестовете ЛОШИ, прилика с Рено. Предпочитах да взема нова Каризма, но исках нещо различно. Накрая взех истинската кола. :D

 

А истинската кола е спряна от производство и има някъв американски супер зле :icon_confused: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На мен не ми прилича на Рено. Има някъкво сходство в предните фарове като цяло, но дотам. Като цяло на мен Лансер ми храесва, като механика, пътно поведение, двигател. Но опаковката продава продукта и тя би следвало да се подобри в нова по-модерна визия. Рейстлинга не е достатъчен. Но не ние определяме тези неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Впечатленията са отлични, но вече подготвят за продажба през есента новия модел.

 

http://img317.imageshack.us/img317/3047/outl9gj.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще ни настигант японците ? Това не е ли същата кола , която сте карали ?

 

http://auto.vl.ru/news/20060404/7311/

:mitsu-smiley: Същият модел е. А какво имаш в предвид с първия въпрос, защото прочетох статията и не можах да разбера :dntknw: ? :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Еееех... колеги, веднъж и ние да сме крачка преди японците при това с тестдрайв. :icon_doh: :bg:

И все пак си мисля, че ако външният дизайн на LANSERA го променят в насока силует подобен на EVO няма да има по желана кола от този клас. Ще се отличава от леко раздутите форми на Toyota, Mazda, Peugeot и др. такива подобни, които от далече не би могъл да ги различиш, а в същото време ще дава усещането на своя собственик, че наистина е EVO. Съдя по впечатлението, което прави дизайна на тази модификация и определено този психологически ефект е грехота да не се използва. :rulez: :first: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер е така ако го направят лансерче с визията на голямото ево.Само малко промяна на предната броня и по-малък радиатор и ще стане страхотна колица.Тогава всички ще се кефят, ама кой са сеща :icecream:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение...

 

Открийте разликите

 

Има доста разлика между тези на снимките ! Тази в ляво има друг капак броня и фарове и изглежда значително по добре !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста разлика между тези на снимките ! Тази в ляво има друг капак броня и фарове и изглежда значително по добре !

 

Ами... Да поясня... Това отдясно е Рено клио с емблема на митсу. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами... Да поясня... Това отдясно е Рено клио с емблема на митсу. :D

Ами това, ако някой не го е разбрал значи не е никакъв фен на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи ми впечатление, че на тази снимка със 120 километра е 2800 оборота !

Това случайно ли е станало, когато шофъора е пуснал газта или при натиснат педал ? :icon_hmm:

 

http://images05.snimka.bg/000521527.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи ми впечатление, че на тази снимка със 120 километра е 2800 оборота !

Това случайно ли е станало, когато шофъора е пуснал газта или при натиснат педал ? :icon_hmm:

 

http://images05.snimka.bg/000521527.jpg

 

Интересно, но на Лансера който се продава в Австрия часовниците са съвсем други и по-хубави.

http://www.mitsubishi-motors.at/models/lancer/design/

 

p.s. Поправка! Тази снимка е на пикапа, къде ли съм гледал... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...