DaNy SHaDy Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Здравейте,отскоро сложих музика в колата малко по-силничка и въпреки кондензатора от 3 фарада си имат проблем с тока,просто не стига!То и акумулатора ми сега е под всякаква критика де-55 ампера Искара на над 2 години...Дайте идея от кое митсубиши дизел може да се монтира алтернатора?Другото,което е че мястото където стои акумулатора е доста тясно,примерно като се махне легена колко ампера най-много може да се побере?Акумулатора ще е или ац-делко или бош силвър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Сложи хубав акумулатор и ще се оправи. Амперчасовете не са толкова важни. Аз бих ти препоръчал Варта от по-евтините акумулатори или класиците в по-скъпия клас - Optima и Еxide Maxxima 900DC, но те са по 400+ лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Колега, дай малко повече инфо каква ти е музиката, че да ти се налагат такива гимнастики с генератора...такива смени се налагат само при наистина много големи мощности, да речем на 1-1,5 киловата реално консумирана енергия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 19 април 2010 Автор Сподели Публикувано 19 април 2010 Колега, дай малко повече инфо каква ти е музиката, че да ти се налагат такива гимнастики с генератора...такива смени се налагат само при наистина много големи мощности, да речем на 1-1,5 киловата реално консумирана енергия.Ами да,близо 1 киловат удря.800вата рмс са басовете общо.Преди с 400вата нямах проблеми на старата кола,но сега...След смяната на акумулатора ще видя дали ще има промяна.И все пак някой дали има отговор на въпросите ми? Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Значи работата е такава, че от НИЩО друго алтернатора не става на Еклипс. Твоя най-вероятно е 75 ампера. Има т.нар "канадски" алтернатори на Еклипс, които са по 90 ампера и са се монтирали на коли произведени за Канада. Аз миналата година имах проблеми с моя алтернатор и мислех да си купувам нов(рециклиран). Тук във Варна има една фирма, бях намерил и 90 ампера за около 150-180 лв мисля, не съм много сигурен. Общо взето това е, без преправяне няма да можеш да сложиш алтернатор от нищо друго. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 При това положение според мен по-добрият вариант е 2-ри акумулатор в паралел...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif , както бях аз преди време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Басовете хубаво, а колко са ти усилвателите и колко ампера бушони имат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 19 април 2010 Автор Сподели Публикувано 19 април 2010 (редакция) Kicker KX800.4 е за басовете-120ампера,другия е някакъв kenwood към 30 ампера(25 по спомен).Бушона е 150ампера.Вижте какво се случи с първия държач... http://store.picbg.net/pubpic/F0/B4/8f5050d1b3d2f0b4.jpgСега съм с този: http://www.avitel-bg.com/for_the_mobile/accessories/fuses_and_holders/bfh_11/даже не точно същия,имаше някакви букви още и беше малко по-скъп та сигурно и по-добър В нета го гледах по 40 евро. Редактирано 19 април 2010 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 И на мен ми се е случвало такова нещо Иначе явно наистина ще ти омалее алтернатора и тока с тези усилватели - доста мощни са щом са с такива големи бушони... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 Не забравяйте, че предпазителите не определят входната и изходната мощност В случая те са по-скоро ориентир. Kicker-а не дърпа повече от 100A при 2x400W както го дават по спецификация, за другото ''стъпало' е почти същата работа предполагам, едвали ''харчи'' повече от 20А и да не забравяме, че говорим за натоварване на пълна мощност. Едвали караш постоянно с Volume на MAX :D.Ще се повторя, но втори акумулатор в багажника и разделяне на силовите вериги е най-удачния вариант за теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 20 април 2010 Автор Сподели Публикувано 20 април 2010 За сега ще подсиля масата от акумулатора и алтернатора,защото четох,че давало добър ефект и ще сменя акумулатора пък ще видиме какво ще стане. :good: Нямам особено място за 2ри акумулатор за това и сложих 3 фарада кондензатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 Да, не са определящи, но могат да дадат идея за параметрите. 100А да консумира - не са малко. А и човек трябва да е подготвен за най-натоварените условия. Наистина може да започнеш с кабелите. Може да почнеш с прочутия 3 wire upgrade (пример: http://ezinearticles.com/?The-Big-3-Car-Audio-Wiring-Upgrade&id=1411196) А и така като гледам май не си с най-подходящия кабел. Колко квадрата ти е захранващия кабел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 20 април 2010 Автор Сподели Публикувано 20 април 2010 35квадрата е,мисля че е достатъчен като квадратура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 Да, добре е. На снимката изглеждаше по-малък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n-shaved Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 При мен проблема бе отстранен с алтернатор от канадски Еклипс 90 А (150 пара от морга)и Кинетик ХЦ2400 ... но тъй като моя е 1.8 се наложи налък мод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 35квадрата е,мисля че е достатъчен като квадратура. Колега, да те питам през къде прекара захранващият кабел за усилвателите в багажника, че и аз мисле да слагам скоро... Поздрави! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 22 април 2010 Автор Сподели Публикувано 22 април 2010 Колега, да те питам през къде прекара захранващият кабел за усилвателите в багажника, че и аз мисле да слагам скоро... Поздрави! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifПроблема не е в това как да закараш кабела в багажника,а как да го вкараш от коша до купето.Цял ден сме се мъчили с един приятел.Накрая решихме с бормашината да дупчиме.Е да де ама то всичко е така яко нагъчкано с какво ли не,че...И все в таблото ни се струваше,че ще излезе.Накрая намерихме място,на което и двамата решихме че става и дупчихме.За щастие не успяхме да повредим нищо важно.Само десния плафон под жабката и самото осветление в жабката не работи след това. :icon_thumbup: Самия кабел в колата го вкарахме под мокета отсрани Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 Мерси за инфото, да се надяваме, че и аз няма да повредя нещо важно.....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n-shaved Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 Не дупчете нищо... поне при мен не се наложи ... 50мм2 от акомулатора до багажника, през нормалния маншон за кабели ... е вярно, че това беше едно доста кураво преживяване ... но всичко мина без излишно дупчене ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 (редакция) Здравейте и от мен,Може ли някой да ми каже от къде евентуално може да се намери такъв "КАНАДСКИ АЛТЕРНАТОР" и дали има някакъв смисъл за тази подмяна. Предполагам стандартния ми е 75Ah, но не съм сигурен.При мен положението с киловатите е доста по-сериозно и за сега единственото решение което съм намерил е ограничаване на мощноста на крайните стъпала( две са) на 1/6 от мощноста им, но пак при пикове съм си "цвето музика" Акумулатор смених ВАРТА, пооправиха се нещата, но не особенно. Не искам да използвам пълната мощност на стъпълата, тъй като са ми мили ушите, но поне на 1/3 от мощноста им да може без да се получават сакътлъци.Благодаря предварително Редактирано 14 Май 2010 от andi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2010 Сподели Публикувано 14 Май 2010 Здравейте и от мен,Може ли някой да ми каже от къде евентуално може да се намери такъв "КАНАДСКИ АЛТЕРНАТОР" и дали има някакъв смисъл за тази подмяна. Предполагам стандартния ми е 75Ah, но не съм сигурен.При мен положението с киловатите е доста по-сериозно и за сега единственото решение което съм намерил е ограничаване на мощноста на крайните стъпала( две са) на 1/6 от мощноста им, но пак при пикове съм си "цвето музика" Акумулатор смених ВАРТА, пооправиха се нещата, но не особенно. Не искам да използвам пълната мощност на стъпълата, тъй като са ми мили ушите, но поне на 1/3 от мощноста им да може без да се получават сакътлъци.Благодаря предварителноТвоя е 75 А..............можеш да сложиш от ЕА5А Галан след 2000 г. от пълното оборудване ,с ел. седалки и т.н. ..................то е 120А и горе долу става ..............Ама за кво ви е такава музика, сякаш слагате електрожен ................. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 15 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2010 Твоя е 75 А..............можеш да сложиш от ЕА5А Галан след 2000 г. от пълното оборудване ,с ел. седалки и т.н. ..................то е 120А и горе долу става ..............Ама за кво ви е такава музика, сякаш слагате електрожен ................. :DБез преправяне ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 Май 2010 Сподели Публикувано 15 Май 2010 Без преправяне ли? Неее,с леко преправяне ,една планка се слага,ама днес ще видя точно и ще пиша вечерта.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 Твоя е 75 А..............можеш да сложиш от ЕА5А Галан след 2000 г. от пълното оборудване ,с ел. седалки и т.н. ..................то е 120А и горе долу става ..............Ама за кво ви е такава музика, сякаш слагате електрожен ................. :D Мда, ти поне си пряк потърпевш от електрожена Ще потърся или ако при теб изпадне нещо имай ме предвид DJ.Благодарско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 Май 2010 Сподели Публикувано 17 Май 2010 Мда, ти поне си пряк потърпевш от електрожена Ще потърся или ако при теб изпадне нещо имай ме предвид DJ.БлагодарскоТвоя алтернатор е 100А..................според мен за още 20А ток не си струва да го сменяш , затова имаш два варианта : Единия е да сложиш доста по голям акумулатор и той да поеме част от товара .................Другия е да сложиш втори алтернатор, но при теб малко трудно ще стане ,тъй като нямаш място или е малко мястото - даме може и да се побере над оригиналния алтернатор, но не е ясно ,пък и който и да пипа там ,ще отнасяш по някоя и друга сочна дума.............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.