Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ABS лампа свети постоянно


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Преди всичко искам и аз да похваля форума, че е много полезен и от него лъха добро настроение!!! Продължавайте така!

 

На прага съм да купя един Шогун 2,8 tdi 1995г, с десен волан. От форума научих доста неща, които не ми бяха ясни, но не можах да намеря нищо за моя проблем.

 

Лампата за ABS-a свети постоянно, дори на едночасово пътуване. Какво означава по-точно това? Свалих от вас едно ръководство, но точно тези страници където обясняват за ABS-a липсват.

 

 

Да не би да е прецакано нещо по този ABS и после да трябва да се хвърлят яко кинти, как мислите, иначе колата ми я дават за 4000лв., на 108000 мили пише че е, ама едва ли е на толкова, а да сменям ли и масло на скоростна кутия (автоматик)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще рече ,че може да има прекъснат или повреден датчик на някоя гума, .............трябва да се закачи на МУТ-а и да се диагностира..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Bиж си за всеки случай и крушките на стоповете . Тези дни срещах някъде по форумите за светеща лампа на ABS при наличието на изгоряли крушки на стоповете . След смяна на крушките проблема се разрешил .

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Bиж си за всеки случай и крушките на стоповете . Тези дни срещах някъде по форумите за светеща лампа на ABS при наличието на изгоряли крушки на стоповете . След смяна на крушките проблема се разрешил .

Колега, колата е 95-та година, не е възможно да има чак толкова електроника в нея. Това, което си чел вероятно се отнася за доста по-нова кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата е 95-та година, не е възможно да има чак толкова електроника в нея.
'Електрониката' е вече там - нали има ABS, очевидно той се управлява от микроконтролер. В интерес на истината, предложението на колегата не е за отхвърляне, аз бих проверил стоп-лампите. Редактирано от Къната
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

'Електрониката' е вече там - нали има ABS, очевидно той се управлява от микроконтролер. В интерес на истината, предложението на колегата не е за отхвърляне, аз бих проверил стоп-лампите.

Колега, не искам да споря, макар да съм повече от сигурен, че на Паджеро 95г няма връзка между ABS и стоп-светлините. Нека да помолим Пламен, Милен или Мирослав да си кажат компетентното мнение относно горния въпрос. Обещавам бутилка уиски ако греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

наистина стоп светлините не бачкаха, проверих бушона - здрав, крушките бяха изгорели, смених ги и с надежда врътнах ключа, но уви, досадната ABS лампа още свети. но всичко това само на место, без да я карам колата, дали като я покарам малко, мисля си, няма да загасне тая лампа?

 

Благодаря на всички, които исказаха мнения по моя проблем..., ако някой се сеща още нещо нека сподели де ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_blush: колега най-вероятно имаш проблем по абс системата може да е сензор на някое от колелата или проблем със самият абс модул. Най-лесно и точно се закача на уред за диагностика и ще разбереш какво е и следователно колко ще ти струва. Аз имах същият проблем и на диагностиката ми показа задно ляво колело сензора неработи. Взеха ми 30 кинта за диагностика и ми казаха да си купя нов и ще ми сменят за още 30 :icon_doh: купих сензор и те го монтираха след което никакъв резултат пак лампите светеха , нулираха грешката и пак същото, после ми казаха че сензора не бил оригинален и затова така , като се порових по форумите и колегите ме светнаха че ако не е монтиран правилно точно така се получава, а има и вариант да е зацапана гривната,след което се заех сам със случая, почистих гривната и монтирах сензора на 1.5-2мм от гривната, нулирах грешката и колата заспа. :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казват колегите, най-добре е да я закараш на диагностика . Ако е някой датчик ще ти кажат точно кой, след което може да отвориш въпросното колело и да прегледаш дали има зацапване по гривната, да си видиш кабела които идва до датчика евентуално за някакво прекъсване.

Ако не откриеш нередности, отиваме на смяна датчик. Тук вече някой колега може да ти каже нов или стар да търсиш, колко струва и от къде !!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...