aga Публикувано 22 март 2006 Сподели Публикувано 22 март 2006 Времето се затопли, време за слагане на летните гуми...Днес сложих хубавите оригинални джанти 17-ки с 20 спици, с логото :mitsu-smiley: и гуми 215/45R17, като на рекламните снимки които карат сърцата на мнозина да спират... :D Много кефи на вид... Дотук добре... Но... но... след първите 100 метра ми увисна ченето... Такъв гаден шум от пътя, прерастващ във виене все едно се возя на ТУ-154. Това чудо не става да се кара! Освен това се иска съществено усилие да се подържа права линия. Автомобилът следва релефа на пътя, при това доста рязко криви наляво-надясно и се изплъзва... Натоварване на серво и окачване нон-стоп. Значи, ако ефектът не се излекува, взимам драстично решение: Минавам на стандартни високопрофилни 15-ки и продавам 17-ките, хем по-евтино. Принципът "мъчи се, но остани гъзар" няма да го спазвам :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 22 март 2006 Сподели Публикувано 22 март 2006 Че колега, щом са оргиналните жанти и гуми, не си ли карал колата с тях. Не си ли чувал тез шумове преди? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 22 март 2006 Сподели Публикувано 22 март 2006 Оргиналните 17-ки ли са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 март 2006 Сподели Публикувано 22 март 2006 Времето се затопли, време за слагане на летните гуми...Днес сложих хубавите оригинални джанти 17-ки с 20 спици, с логото :mitsu-smiley: и гуми 215/45R17, като на рекламните снимки които карат сърцата на мнозина да спират... :D Много кефи на вид... Дотук добре... Но... но... след първите 100 метра ми увисна ченето... Такъв гаден шум от пътя, прерастващ във виене все едно се возя на ТУ-154. Това чудо не става да се кара! Освен това се иска съществено усилие да се подържа права линия. Автомобилът следва релефа на пътя, при това доста рязко криви наляво-надясно и се изплъзва... Натоварване на серво и окачване нон-стоп. Значи, ако ефектът не се излекува, взимам драстично решение: Минавам на стандартни високопрофилни 15-ки и продавам 17-ките, хем по-евтино. Принципът "мъчи се, но остани гъзар" няма да го спазвам :DЩе свикнеш.............и аз бях така няколко дена, докат му свикна с поведението, но после разбрах че е съвсем друго.............колата е много по маневрена от друга с 15 цолови ...................освен това е много по стабилна..............при високопрофилните ,гумата се криви и става много нестабилна ,колата се люшка наляво-надясно ,докато тук си е съвсем друго............. :D За шума вече не знам откаде е , може би ти е доста твърда гумата............грайфери нещо.......... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 март 2006 Автор Сподели Публикувано 22 март 2006 Че колега, щом са оргиналните жанти и гуми, не си ли карал колата с тях. Не си ли чувал тез шумове преди? Не съм :D Взех колата преди месец и я карах със зимни високи 15-ки и с тях се чува само вятъра. Разликата е много голяма... Тъкмо превъзнасях Галанта колко е тих, как вози като президентска лимузина... къде ти, Каризмата сега е по-тиха! Може би имам "втвърдени" гуми, прекалено напомпани... Не са нови, имат около година останал ресусрс... Но това не може да е истина просто, много е зле Чудя се, дали на Галанта биха се побрали гуми 17-ки по-високи от 45. Защото джантите са... убийствени на гледане :D Извинете ако пиша наивно по темата, за пръв път карам с такива гуми, може и да е нормално а аз да откривам топлата вода! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 март 2006 Admin Сподели Публикувано 22 март 2006 Нещо не е наред с гумата. Летните са по-тихи от зимните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 март 2006 Сподели Публикувано 22 март 2006 Виж онзи спрей за омекотяване на грайфера, който Poly продава - може пък да има ефект, ако са ти много остарели - може да погледнеш означенията на гумата (DOT) на колко години са Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 март 2006 Автор Сподели Публикувано 22 март 2006 Нещо не е наред с гумата. Летните са по-тихи от зимните. Ще проверя налягането... Може да са много напомпани... В документа за типизация и в талона е написан само размер 205/60R15. С този размер зимни е... вълшебство, СУПЕР! Мога да изпиша 2 напудрени страници :D Ще покарам малко повече, току виж ми харесало! Звукът е наистина като излитане на ТУ-154. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 март 2006 Admin Сподели Публикувано 22 март 2006 Да точно така е. По книжка е с 15' и 16' .17' като на DJ Tymbi са само с нископрофилни, но и окачването малко се "пипа" Не е нормално да има такъв шум - срамота е за Галанта да се чува друго освен вятъра и мъркането на шестака B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 март 2006 Автор Сподели Публикувано 22 март 2006 Не е нормално да има такъв шум - срамота е за Галанта да се чува друго освен вятъра и мъркането на шестака B) Именно! Този шум ме разстрои психически :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2006 Сподели Публикувано 23 март 2006 Именно! Този шум ме разстрои психически :DСега си спомням като взех Еклипса от щатите, дойде с уж добри гуми............. :D но като му врътнах едно кръгче и имаше гадно виене............. :icon_blush: Дълго време се дзерих и търсих причината, какво ли не правих............мислех че е лагер на главината , защото при вдигнато положение на колата и леко завъртане на гумата въпросната леко се чуваше как прищраква вътре лагера.................та а да тръгна да го купувам, и си викам да сваля гумата, като я свалих гумата се видя че има кофти износване на протектора и грайфера се беше износил "вдлъбнато"........ :mad: Ходих после на баланс , и като я завъртя и се видя че е много зле гумата...............самите гуми понеже били много изтъркани там, в щатско като са я взимали колата и те решели да ги сменят с други,които им ги предлагали за по 1$ парчето, естествено вт. ръка и те ги турили там, ама не са знаели че са криви........... :icon_blush: После отидох и взех други гуми втора ръка от Овча купел и заспа............ :D така че много вероятно проблема да е в гумите ,а не защото са големи..............аз лично нямам никакъв проблем от това естество, въпреки че са с размери 225/45/R17........ :D :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 23 март 2006 Сподели Публикувано 23 март 2006 Дали не са изкривени вътрешните пластове на гумите а външните са втвъредни ? Имал съм същия проблем с гуми , но бяха 14 ки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 март 2006 Автор Сподели Публикувано 27 март 2006 Много пара вдигнах за тия гуми.... :D Бяха доста напомпани от гумаджията, 2.5 всичките :icon_censored: Спаднах ги на 2.0 отпред и 1.9 отзад и сега се търпи. Пак шумят, но по-малко. Позаинтересувах се по темата и стигнах до извода че няма как да не са по-шумни. Имах възможност да покарам повече на магистрала (защото досега правих само упражнения по междуселски път и градско) и сега знам че искам именно такива гуми и се отказвам от тишината. :D Просто стабилността и маневреността са много по-добри. Край, зарибен съм вече :D :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 март 2006 Сподели Публикувано 27 март 2006 Хм предвид размера и че са нископрофилни мисля че 2.5 е нормално...нека DJ каже как кара неговите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 март 2006 Автор Сподели Публикувано 28 март 2006 Хм предвид размера и че са нископрофилни мисля че 2.5 е нормално...нека DJ каже как кара неговите Хм... Наистина, при толкова нисък профил може да ударя джантата на някоя дупка... И тогава... Няма да спра да се проклинам :D :icon_censored: Утре ще ги напомпам и ще си повтарям поговорката "който има брадичка, си има и гре-бен-че", а може и тапи за уши да си взема :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 29 март 2006 Сподели Публикувано 29 март 2006 Някой може ли да ми каже по-големите джанти от стандартните за даден модел с колко увеличават разхода? Аз случайно мернах едни 16-ки, които ми хванаха окото и сега ми е интересно за разхода... :D :icon_bye: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2006 Сподели Публикувано 29 март 2006 Някой може ли да ми каже по-големите джанти от стандартните за даден модел с колко увеличават разхода? Аз случайно мернах едни 16-ки, които ми хванаха окото и сега ми е интересно за разхода... :D :icon_bye: :icon_bye:Бе за разход ще трябва да се изчислява, ма за скорост вече съм го изчислил ..... :icon_thumbup: за себе си де............ :D от стандартни 15 цолови на 17 цолови..... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 4 април 2006 Сподели Публикувано 4 април 2006 Хм... Наистина, при толкова нисък профил може да ударя джантата на някоя дупка... И тогава... Няма да спра да се проклинам :D :icon_censored: Утре ще ги напомпам и ще си повтарям поговорката "който има брадичка, си има и гре-бен-че", а може и тапи за уши да си взема :D Какви дупки? :D Това не е България! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 7 април 2006 Сподели Публикувано 7 април 2006 А някой би ли бил така добър да ми каже какви са точно препоръчителните размери на джанти и съответно на гуми за Галант, според ръководствата? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 април 2006 Сподели Публикувано 7 април 2006 А някой би ли бил така добър да ми каже какви са точно препоръчителните размери на джанти и съответно на гуми за Галант, според ръководствата? :D195/65/R15....... джанта - J6" :D Това е за твоя Галант точно.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 7 април 2006 Сподели Публикувано 7 април 2006 195/65/R15....... джанта - J6" :D Това е за твоя Галант точно.... :D Благодаря DJ! :icon_thumbup: А това J6 широчината на джантата ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 7 април 2006 Автор Сподели Публикувано 7 април 2006 Чакайте да ви кажа новини за въпросните ми гуми 17ки AVON.Тука времето доста се затопли, асфалта се напече... И вече не шуми така както преди месец!Ура! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 април 2006 Сподели Публикувано 7 април 2006 Благодаря DJ! :icon_thumbup: А това J6 широчината на джантата ли е?Да , джантата ти е май 6 инча или 5.5 инча широка,но по скоро е 6 инчова.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 8 април 2006 Сподели Публикувано 8 април 2006 Да , джантата ти е май 6 инча или 5.5 инча широка,но по скоро е 6 инчова.... :D А това значи ли че не мога да сложа джанта широка 6,5 инча?Защото съм си харесал точно една такава.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 април 2006 Сподели Публикувано 8 април 2006 А това значи ли че не мога да сложа джанта широка 6,5 инча?Защото съм си харесал точно една такава....Мисля че можеш.........моята е 7 ,но е вдигната малко въпреки това седнат ли 3 човека о тзад и опира малко но само на по големите дупки :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.