DpazonE Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 (редакция) Здравейте, Галанта е с 205/65 R16 Michelin Pilot, държи се идеално на пътя, но гумите са много близко до каросерията. С багаж и трима отзад 6те закачи със сигурност. Бихте ли дали синтетичен съвет как да го вдигна малко само нови пружини ще свършат ли работата и ако да какви ? Изчетох темите http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14982http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7137&hl=http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15848 но отвъд теологичините спорове не добих ясна представа ? Амортисьорите на MONROE REFLEX (Twin Disc Technology) ще я вдигнат ли > или само динамиката се подобрява ? Благодаря предварително. Редактирано 2 април 2010 от DpazonE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 (редакция) Здравейте, Галанта е с 205/65 R16 Michelin Pilot, държи се идеално на пътя, но гумите са много близко до каросерията. С багаж и трима отзад 6те закачи със сигурност. Бихте ли дали синтетичен съвет как да го вдигна малко само нови пружини ще свършат ли работата и ако да какви ? Изчетох темите http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14982http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7137&hl=http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15848 но отвъд теологичините спорове не добих ясна представа ? Амортисьорите на MONROE REFLEX (Twin Disc Technology) ще я вдигнат ли > или само динамиката се подобрява ? Благодаря предварително. Обикновено, заводския рамер на 16 цоловите гуми е 205/55/16 (поне за Еклипс е така). Нови амортициори може и да вдигнат задницата, но това ще е временно. Мисля че имаш нужда от по-корави пружини отзад.Ако пък искаш може да се направи ис тези гумени изолатори които се слагат между навивките на пружините. Решението си е твое Редактирано 2 април 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Амортесьорите не държат купето,това го прави пружината,а на Галант пружината е слабичка отзад............т.е. ще трябва да смениш и пружините отзад за да има някакъв ефект............има и друг вариант, аз им слагам едни подложки и по този начин със старата пружина може да се вдигне малко задницата.............обаче това не става винаги и все пак има определени граници на височината .................ако искате, елате да ви покажа как, какво що и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Колега, сложил си гуми с около 5 сантиметра по-високи от стандартното. Причината не е в пружините, но ако искаш, може да дадеш и още 300-400 лева да ти ги сменят. Аз мисля че това е лека кола, не Паджеро. Това са огромни гуми за тази кола.Моят съвет е да махнеш тези гуми, да ги продадеш и да сложиш 205/55 R16. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Колега, сложил си гуми с около 5 сантиметра по-високи от стандартното. Причината не е в пружините, но ако искаш, може да дадеш и още 300-400 лева да ти ги сменят. Аз мисля че това е лека кола, не Паджеро. Това са огромни гуми за тази кола.Моят съвет е да махнеш тези гуми, да ги продадеш и да сложиш 205/55 R16.Подкрепям... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Колега, сложил си гуми с около 5 сантиметра по-високи от стандартното. Причината не е в пружините, но ако искаш, може да дадеш и още 300-400 лева да ти ги сменят. Аз мисля че това е лека кола, не Паджеро. Това са огромни гуми за тази кола.Моят съвет е да махнеш тези гуми, да ги продадеш и да сложиш 205/55 R16. Това е най-разумният съвет. И аз бях сложил по-високи гуми на моята, опираха, мислех за фланци, повдигане, обаче щях да направя повече разходи, от колкото е реалната полза и в крайна сметка продадох високите гуми и си взех размера по каталог. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 2 април 2010 Автор Сподели Публикувано 2 април 2010 Колега, сложил си гуми с около 5 сантиметра по-високи от стандартното. Причината не е в пружините, но ако искаш, може да дадеш и още 300-400 лева да ти ги сменят. Аз мисля че това е лека кола, не Паджеро. Това са огромни гуми за тази кола.Моят съвет е да махнеш тези гуми, да ги продадеш и да сложиш 205/55 R16. Привет колеги и приятно отмаряне, Дано писането по форумите да е част от почивката… Да гумите са големи, но това беше търсеният ефект, австриеца я беше снижил до забрава даже беше пуснал и гумите…. No comment. Събирах всички неравности по пътя, не знам какво е вашето впечатление, но София е все по зле… Гумите не седят лошо а возията си я бива, м/у Италия и Франция магистралата е най-добрият тест а там спеше като преяла котка. Е да харчи малко повече сигурно, но пък джанти + гуми ги взех за 420лева и гумите си имаха идеален грайфер а джантите само „дамски забележки” :icon_n_king: oбърнете внимание, че отпред е ОК само отзад ги е глътнала… А и нямам средства за смяна на гуми, без да пренебрегвам вашите съвети май DjTumby ще последвам… Mr Djay, подложката selfmade ли е или се намират за тунинг, амортисьорите са ми ОК и пружините държат само подложка опасно ли е за стабилността при високи скорости ? На коя марка да се доверя при смяна на нови пружини… опасни ментета ? Здраве PazonE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 (редакция) Пружините са доста скъпи, ако твоите са наред защо ти е да ги сменяш. Аз съм слагал такива гумени подложки на предишната кола, но беше от икономия, имах счупена пружина (само едно малко звено) и не ми се даваха пари за нови пружини, а и по моргите нямаше такива. Не съм усетил изобщо разлика в задницата, като се има предвид и че, подложката беше само една - за счупената пружина. Но автомобилът беше 1.6 75 коня, какво ще стане при при теб с по-висока скорост не знам, аз не бих рискувал. Самите подложки не са изобщо скъпи, 10-12лв (може и по-евтините да са) по спомен и с различна височина според нуждите ти. Представлява нещо като тампон от твърда гума, с малък конус по средата където стъпва пружината. Предполагам ги има на доста места, DJ-еят ще ти даде съвет къде. Редактирано 2 април 2010 от Peter P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Моята технология е не да се слагат подложки на пръстените/навивките на пружината, както и над чашката на тампона отгоре, а отдолу под долната чашка се подлага един пръстен метален, със ширина не повече от 25мм......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burgas_tst Публикувано 27 април 2023 Сподели Публикувано 27 април 2023 On 4/2/2010 at 1:34 PM, DJ Tymbi said: Моята технология е не да се слагат подложки на пръстените/навивките на пружината, както и над чашката на тампона отгоре, а отдолу под долната чашка се подлага един пръстен метален, със ширина не повече от 25мм......... Здравей , имам интерес към процедурата , но не мога да ти пратя съобщение не знам защо. Колата е лансер 2004 г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 27 април 2023 Сподели Публикувано 27 април 2023 преди 33 минути, burgas_tst написа: Здравей , имам интерес към процедурата , но не мога да ти пратя съобщение не знам защо. Колата е лансер 2004 г Пълна му е пощата, но в профила му има посочен имейл и сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.