ipj Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Май дойде момента за смяна и на гърнетата , или по точно цялата изпускателна система ..., та въпроса ми е може ли някой да ме ориентира към майстор и цени . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Какъв гоулф бе ... хонда да не е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Май дойде момента за смяна и на гърнетата , или по точно цялата изпускателна система ..., та въпроса ми е може ли някой да ме ориентира към майстор и цени . Колега, предполагам че ръмженето е от скъсана мека връзка, гърнетата на Галант са много здрави и не вярвам да е от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Колега ако си близо до квартал Слатина, точно до моя блок има хора дето се занимават с това но цени и др. ако си наблизо мини и ще ти кажат ако не търси другаде, става въпрос за до блок 37 и има голяма табелка с надпис ауспуси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Колега ако си близо до квартал Слатина, точно до моя блок има хора дето се занимават с това но цени и др. ако си наблизо мини и ще ти кажат ако не търси другаде, става въпрос за до блок 37 и има голяма табелка с надпис ауспуси Точно там в Слатина не ходи Добре работят момчетата, ама дерат и по няколко кожи. Иначе Слави е прав, по всяка вероятност е меката връзка отпред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 30 март 2010 Автор Сподели Публикувано 30 март 2010 Точно там в Слатина не ходи Добре работят момчетата, ама дерат и по няколко кожи. Иначе Слави е прав, по всяка вероятност е меката връзка отпред.Ами преди около 4 години ми смениха уж всичко , ама се оказа,че е имало час по трудово обучение, и не са ми сменили меката връзка , а за връзките и тръбите да не говорим, има поне 7-8 заварки и поне 3 размера тръби, абе кофти работа.И сега проблема е в самите тръби , както и в меката връзка , гърнетата са си ок .Днес поразпитах, звънах тук таме, ама най добрата оферта беше 200 лв за всички (т.е. от двойната тръба всичко до края ), но като се замисля гърнентата са си ок и май няма смисъл ... та голяма чуденка пада кво точно да направя ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Ами преди около 4 години ми смениха уж всичко , ама се оказа,че е имало час по трудово обучение, и не са ми сменили меката връзка , а за връзките и тръбите да не говорим, има поне 7-8 заварки и поне 3 размера тръби, абе кофти работа.И сега проблема е в самите тръби , както и в меката връзка , гърнетата са си ок .Днес поразпитах, звънах тук таме, ама най добрата оферта беше 200 лв за всички (т.е. от двойната тръба всичко до края ), но като се замисля гърнентата са си ок и май няма смисъл ... та голяма чуденка пада кво точно да направя ...... Моят съвет е разходи се по Сливница и района по гаражчетата на арабите да ти дадат оферта, ама се пазари. Те подлежат на сериозен пазарлък. Преди време правих цялата система на друга кола и свалих цената от 200 на 120. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 31 март 2010 Автор Сподели Публикувано 31 март 2010 Моят съвет е разходи се по Сливница и района по гаражчетата на арабите да ти дадат оферта, ама се пазари. Те подлежат на сериозен пазарлък. Преди време правих цялата система на друга кола и свалих цената от 200 на 120.В момента стигнах до идеята да ми сменят само тръбите и евентуално меката връзка ..., та сега проблема е от къде да си ги купя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 31 март 2010 Автор Сподели Публикувано 31 март 2010 Какъв гоулф бе ... хонда да не е? Не, не, неееее, не е Хонда, а като "злия" Пеуунишки ГОУФ е :icon_dance: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 В момента стигнах до идеята да ми сменят само тръбите и евентуално меката връзка ..., та сега проблема е от къде да си ги купя . Аз мисля, че не трябва да купуваш нищо - оставяш колата на майсторите да я направят. Меката връзка и тръбите са техен проблем, а не твой. Що за майстори ще са ако нямат в наличност гърнета, тръби и меки връзки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 31 март 2010 Автор Сподели Публикувано 31 март 2010 Аз мисля, че не трябва да купуваш нищо - оставяш колата на майсторите да я направят. Меката връзка и тръбите са техен проблем, а не твой. Що за майстори ще са ако нямат в наличност гърнета, тръби и меки връзки?Имат но цената не ми хареса , и второ има кой да ми ги смени .. безплатно , това е идеята Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Имат но цената не ми хареса , и второ има кой да ми ги смени .. безплатно , това е идеята Най-добрият и евтин начин е тръби и гърнета от лада и москвич. Първо са много яки и са от истински материал и ще ти издържат години, дори и да караш на газ. Меката връзка е доста трудно да я намериш под 50лв. Остава въпроса с монтажа. А между другото колко оринтировъчно ти искат за смяна на цялата система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 31 март 2010 Автор Сподели Публикувано 31 март 2010 Най-добрият и евтин начин е тръби и гърнета от лада и москвич. Първо са много яки и са от истински материал и ще ти издържат години, дори и да караш на газ. Меката връзка е доста трудно да я намериш под 50лв. Остава въпроса с монтажа. А между другото колко оринтировъчно ти искат за смяна на цялата система?200 лв написал съм по-горе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Щом е за тръбите отиваш в Топливо или склад за метали, вземаш си неръждавейка ф50-60 и мааш с СО-то, оксижена и шлайфа. Поне ще стане бетон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Щом е за тръбите отиваш в Топливо или склад за метали, вземаш си неръждавейка ф50-60 и мааш с СО-то, оксижена и шлайфа. Поне ще стане бетон То ще стане бетон, ама знаеш ли неръждавейката каква пара е една тръба? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Не съм гледал скоро но предполагам към 30 кинта метъра. Не знам точно дължината но към 2м. дали ще стигнат за смяна на тръбите?Да чукна на дърво Колта е 27 годишен и предполагам е с оригиналната генерация а има поне 100000 на газ. Единствено съм заварявал тръбата до един от фланците че бях го суркал по корем в едни джандеми на в.Чумерна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 31 март 2010 Автор Сподели Публикувано 31 март 2010 Не съм гледал скоро но предполагам към 30 кинта метъра. Не знам точно дължината но към 2м. дали ще стигнат за смяна на тръбите?Да чукна на дърво Колта е 27 годишен и предполагам е с оригиналната генерация а има поне 100000 на газ. Единствено съм заварявал тръбата до един от фланците че бях го суркал по корем в едни джандеми на в.Чумерна.Ще търся тръби след празниците и ще пиша кво и как излиза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.