Премини към съдържание

Ритане в педала


T-rex

Препоръчано мнение

Тъй като съм се ядосал много и днес пиша 2 теми :icon_hmm: Сега поред на номерата. Смених дисковете и накладките + носачите. Според майсторите лагер и главина са О.К. Покарах малко и пак се усеща ритане, но много по-малко и се появи след около 1000 км. Мисля, че ако не го ремонтирам навреме ще стана пак за дискове. От какво е това ритане все още е загадка и за майсторите. Чувам пищене при спиране откъм дясното колело (може би просто от накладките). Пробвах да карам 20 км някъде без спирачка и дисковете не бяха загряли (явно не задържат). Друго интересно е тропане отдясно при мн ниска скорост и не винаги (дали е нещо със спирачния апарат не знам, но не е каре, защото няма общо със завиването). Чудя се дали ритането в педала на спирачката при спиране (не винаги рита) и тропането имат нещо общо :icon_hmm: Ще я продам тази кола :icon_box: Помощ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си водачите на апаратите за луфтове ..Ако са разбити леглата на водачите в шината, целият апарат играе и от там е тропането и вибрациите при спиране...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си водачите на апаратите за луфтове ..Ако са разбити леглата на водачите в шината, целият апарат играе и от там е тропането и вибрациите при спиране...

Ще проверя, но искам да питам има ли начин без да разглобя апарата да разбера има ли луфт? Ще играе много ако го напъвам с ръка ли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, колега ти свалиш ли теркелека, имаш само два болта да отвиеш (въпросните водачи)... Внимавай, че някой път се късат :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като съм се ядосал много и днес пиша 2 теми :icon_hmm: Сега поред на номерата. Смених дисковете и накладките + носачите. Според майсторите лагер и главина са О.К. Покарах малко и пак се усеща ритане, но много по-малко и се появи след около 1000 км. Мисля, че ако не го ремонтирам навреме ще стана пак за дискове. От какво е това ритане все още е загадка и за майсторите. Чувам пищене при спиране откъм дясното колело (може би просто от накладките). Пробвах да карам 20 км някъде без спирачка и дисковете не бяха загряли (явно не задържат). Друго интересно е тропане отдясно при мн ниска скорост и не винаги (дали е нещо със спирачния апарат не знам, но не е каре, защото няма общо със завиването). Чудя се дали ритането в педала на спирачката при спиране (не винаги рита) и тропането имат нещо общо :icon_hmm: Ще я продам тази кола :icon_box: Помощ :icon_blush:

 

 

Колега и аз имах твоя проблем с ритането на педала при спиране. Не с Мицубишито, а с друга кола, но ти давам идея от какво може да е.

Само на врачка дето не бях ходил да разбера, всичко бях проверил. Накрай след сумати пари по майстори и подмяна на здрави части се установи, че единият от чисто новите спирачни дискове които съм купил е с различна дебелина по диаметър му. А дисковете си бяха скъпи, не някои измислени. Отклонението беше едва 0,2мм и въпреки това тресеше при спиране дори повече от колкото със старите дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Някой може ли да каже точните размери на водачите(моите са леко износени). Мисля да дам на стругар да ми ги направи, но не знам размерите. Ако никой не ги знае ще трябва да му дам целия апарат, май :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже точните размери на водачите(моите са леко износени). Мисля да дам на стругар да ми ги направи, но не знам размерите. Ако никой не ги знае ще трябва да му дам целия апарат, май :icon_hmm:

Колега, аз лично не бих се бъзикал със нещо като спирачките и то по този начин. Стругаря ще ти ги направи,но не се знае от какъв материал, а не трябва да е какъв да е.После тези водачи трябва да ги дадеш на термообработка, цементации и такива глупости, и пак ще ти излязат колкото едни нови водачи :mitsu-smiley: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оргиналните нови водачи не са много скъпи. Какъв е автомобила?

Автомобила е Лансър 95г. (до 95)1.6, 16V, комби. На мен ми казаха, че трябва да си купя целия спирачен апарат. Ако наистина се продават само водачите и аз няма да се занимавам с глупости, а ще купя нови:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че проблема ще се реши със смяна на водачите,защото се разбиват леглата им а не самите водачи.

Погледнах моите водачи на 1 колело и единия не е с овална форма, а е като отрязан на две срещуположни места. Така го обясних.... дано ме разбра :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...