T-rex Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Тъй като съм се ядосал много и днес пиша 2 теми :icon_hmm: Сега поред на номерата. Смених дисковете и накладките + носачите. Според майсторите лагер и главина са О.К. Покарах малко и пак се усеща ритане, но много по-малко и се появи след около 1000 км. Мисля, че ако не го ремонтирам навреме ще стана пак за дискове. От какво е това ритане все още е загадка и за майсторите. Чувам пищене при спиране откъм дясното колело (може би просто от накладките). Пробвах да карам 20 км някъде без спирачка и дисковете не бяха загряли (явно не задържат). Друго интересно е тропане отдясно при мн ниска скорост и не винаги (дали е нещо със спирачния апарат не знам, но не е каре, защото няма общо със завиването). Чудя се дали ритането в педала на спирачката при спиране (не винаги рита) и тропането имат нещо общо :icon_hmm: Ще я продам тази кола :icon_box: Помощ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 март 2010 Сподели Публикувано 27 март 2010 Провери си водачите на апаратите за луфтове ..Ако са разбити леглата на водачите в шината, целият апарат играе и от там е тропането и вибрациите при спиране... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 27 март 2010 Автор Сподели Публикувано 27 март 2010 Провери си водачите на апаратите за луфтове ..Ако са разбити леглата на водачите в шината, целият апарат играе и от там е тропането и вибрациите при спиране...Ще проверя, но искам да питам има ли начин без да разглобя апарата да разбера има ли луфт? Ще играе много ако го напъвам с ръка ли :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 март 2010 Сподели Публикувано 27 март 2010 Е, колега ти свалиш ли теркелека, имаш само два болта да отвиеш (въпросните водачи)... Внимавай, че някой път се късат :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Тъй като съм се ядосал много и днес пиша 2 теми :icon_hmm: Сега поред на номерата. Смених дисковете и накладките + носачите. Според майсторите лагер и главина са О.К. Покарах малко и пак се усеща ритане, но много по-малко и се появи след около 1000 км. Мисля, че ако не го ремонтирам навреме ще стана пак за дискове. От какво е това ритане все още е загадка и за майсторите. Чувам пищене при спиране откъм дясното колело (може би просто от накладките). Пробвах да карам 20 км някъде без спирачка и дисковете не бяха загряли (явно не задържат). Друго интересно е тропане отдясно при мн ниска скорост и не винаги (дали е нещо със спирачния апарат не знам, но не е каре, защото няма общо със завиването). Чудя се дали ритането в педала на спирачката при спиране (не винаги рита) и тропането имат нещо общо :icon_hmm: Ще я продам тази кола :icon_box: Помощ :icon_blush: Колега и аз имах твоя проблем с ритането на педала при спиране. Не с Мицубишито, а с друга кола, но ти давам идея от какво може да е.Само на врачка дето не бях ходил да разбера, всичко бях проверил. Накрай след сумати пари по майстори и подмяна на здрави части се установи, че единият от чисто новите спирачни дискове които съм купил е с различна дебелина по диаметър му. А дисковете си бяха скъпи, не някои измислени. Отклонението беше едва 0,2мм и въпреки това тресеше при спиране дори повече от колкото със старите дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 28 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2010 Някой може ли да каже точните размери на водачите(моите са леко износени). Мисля да дам на стругар да ми ги направи, но не знам размерите. Ако никой не ги знае ще трябва да му дам целия апарат, май :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sad But True Публикувано 28 Май 2010 Сподели Публикувано 28 Май 2010 Някой може ли да каже точните размери на водачите(моите са леко износени). Мисля да дам на стругар да ми ги направи, но не знам размерите. Ако никой не ги знае ще трябва да му дам целия апарат, май :icon_hmm:Колега, аз лично не бих се бъзикал със нещо като спирачките и то по този начин. Стругаря ще ти ги направи,но не се знае от какъв материал, а не трябва да е какъв да е.После тези водачи трябва да ги дадеш на термообработка, цементации и такива глупости, и пак ще ти излязат колкото едни нови водачи :mitsu-smiley: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 28 Май 2010 Сподели Публикувано 28 Май 2010 Не мисля,че проблема ще се реши със смяна на водачите,защото се разбиват леглата им а не самите водачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 29 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2010 Оргиналните нови водачи не са много скъпи. Какъв е автомобила?Автомобила е Лансър 95г. (до 95)1.6, 16V, комби. На мен ми казаха, че трябва да си купя целия спирачен апарат. Ако наистина се продават само водачите и аз няма да се занимавам с глупости, а ще купя нови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 29 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2010 Не мисля,че проблема ще се реши със смяна на водачите,защото се разбиват леглата им а не самите водачи.Погледнах моите водачи на 1 колело и единия не е с овална форма, а е като отрязан на две срещуположни места. Така го обясних.... дано ме разбра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.