Milen_z Публикувано 17 март 2010 Сподели Публикувано 17 март 2010 Трядва да иде на свястна диагностика....не е задължително до Пловдив. Проблема не е сложен за откриване, просто трябва да се гледа внимателно. При всички случаи някой датчик на колелата прави проблем. Закача се на диагностичен уред и в движение ще се види кои датчик не отчита правилно скороста, важното в случая е че уреда трябва да е мобилен. Всякакви апаратури от сорта на компютър с инсталиран софтуер и кабелче......няма да свъшат работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 17 март 2010 Сподели Публикувано 17 март 2010 Понякога точно този симптом, със лекото натискане и веднага да се включи АБС-а става от спукана гривна на някое от колелетата.И наистина най добре е да се хване на мобилна диагностика. Макар и понякога да се вижда само с един оглед. Другия варянт който ми идва на идея е толкова много да е шупнала гривната от ръжда, че да лъже датчика. Ама най-добре е диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 17 март 2010 Сподели Публикувано 17 март 2010 Понякога точно този симптом, със лекото натискане и веднага да се включи АБС-а става от спукана гривна на някое от колелетата.И наистина най добре е да се хване на мобилна диагностика. Макар и понякога да се вижда само с един оглед. Другия варянт който ми идва на идея е толкова много да е шупнала гривната от ръжда, че да лъже датчика. Ама най-добре е диагностика. Предните гривни са без ръжда със всички зъби и непрекъснати !!! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 17 март 2010 Сподели Публикувано 17 март 2010 А задните гледахте ли?:icon_n_ermm:Интересен случай ще е този.:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 А задните гледахте ли?:icon_n_ermm:Интересен случай ще е този.:icon_hmm: Не не сме гледали задните, защото те са скрити в шенкела и винаги са като чисто нови ! :icon_thumbup: . По вероятно е някой датчик да се е.ава . Милен е прав трябва диагностика която е мобилна и в колата тогава ще се разбере ...,не като тия големите сандъци които всеки си накупи ти "БОШ" (стационарни) :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Драмата с колата продължава , днес колегата мина до Ямбол сменихме левия датчик заедно със ( ( шенкела ) нямаше промяна, педала отново бие при лек натиск ,А релето до модула сменихте ли бре ? Това "педала бие при лек натиск" ми звучи като "АБС-а сработва без причина"- значи не е от датчици..Датчиците като не работят, АБС-а изобщо не работи и колата става като със обикновени спирачки...Трябва да се видят и задните гривни, явно някоя лъже датчика, че колелото е блокирало... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 18 март 2010 Автор Сподели Публикувано 18 март 2010 (редакция) Колеги, вчера като си тръгнах от Ямбол,като излезнах от града и лампата на АБС-а светна,а релето което е до модула само го погеднахме не сме го сменяли.Исках да попитам и друго четох в тия ръководства тук ,че датчиците на АБС се замерват с омметър и трябва да покаже от 1.0 до 1.5 Кома. Някой запознат ли е с това тестване на датчиците Редактирано 18 март 2010 от baianto_83 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 (редакция) Да колега, така се мерят и толкова трябва да покажат на уреда. Ако има разлика в съпротивлението, ще има разлика и в индуктивността на датчика и той ще отчита грешни показания. Затова колегите казват, че е хубаво на мобилна диагностика, защото ако датчика не е редовен ще покаже различна скорост от останалите 3 датчика на колата. Нищо че няма скъсан кабел и т.н.Инак и аз мисля като Марио, защото АБС-а чака сигнал от стоп-машинката и ако някое колело започва да блокирва се намесва АБС-а, а това се случва най-често от неизправни гривни. Другия варянт е датчик с различно съпротивление, от там неправдоподобна индуктивност и от там грешно четене, което мами АБС-а.Забравих да кажа за меренето на датчиците, разкачва се от куплонга самия датчик и се мери, както се мери съпротивлениес мултицет. Ако имаш тази възможност го направи. Редактирано 18 март 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Ами той го е написал,като тръгнах и ми светна лампата-значи мери различни скорости на въртене на колелата и от там дава грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Пише "като си тръгнах от Ямбол,като излезнах от града и лампата на АБС-а светна". Което значи , че известно време е отчитано правдоподобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Точно така,не работи коректно някои от датчиците,ако не работеше винаги щеше да свети лампата постоянно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Ако трябва да бъдем точни, не че не работи някои датчик.....а е сменен с друг от подобна кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 24 март 2010 Автор Сподели Публикувано 24 март 2010 Колеги в крайна сметка се оказа счупена гривна(поне за сега)другия четвъртък имам уговорка с Милен от Пловдив да отстраним вече тоя прослувут проблем :icon_dance: :icon_dance: :icon_dance: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Браво! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 1 април 2010 Автор Сподели Публикувано 1 април 2010 Колеги, проблема е отстранен благодарение на колегата Милен от Пловдив.Гривната на предно дясно колело се беше счупила и за новата гривна помогна колегата Алекс от Ямбол.Благодаря им за помоща. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.