Matey Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Имам следният проблем чува се едно кофти чукане от предна лява гума когато преминавам през павета или дупки като удряне между два метала.На равен път не се осеща никакъв проблем. На тресачка също няма проблем но в движение се чува.Колата е galant 2.5l Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Гледам на моя автомобил е сменян само долния ляв прав носач. Не знам как се диагностицира дали е от него, но е много вероятен вариант. Не знам дали няма да те излъжа, но мисля че точно за такъв носач четох някъде във форума как никъде не могли да разберат откъде тропа и когато го сменили, колата вече вървяла тихо и мощно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Имам следният проблем чува се едно кофти чукане от предна лява гума когато преминавам през павета или дупки като удряне между два метала.На равен път не се осеща никакъв проблем. На тресачка също няма проблем но в движение се чува.Колата е galant 2.5lТропането може да бъде от много неща - носачи, тампони, биалетки,амортесиори и т.н..................Ако си от София, ако искаш ела при мен да я видя............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farkov Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Аз преди време ти звънях за същото тропане, но така и не успяхме да се видим. Като се стопи снегът ще се обадя пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Обикновено тропа кривия носач. Ако има разбит прав носач, не се усеща, докато не се свали от колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Обикновено тропа кривия носач. Ако има разбит прав носач, не се усеща, докато не се свали от колата.Ааа,усеща се,но не тропа толкова,колкото скърца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Обикновено тропа кривия носач. Ако има разбит прав носач, не се усеща, докато не се свали от колата.Всичко се усеща-разбира, стига да знаеш как да го направиш така , че да го хванеш ................вече няма нищо ,което да ме изненада тази кола............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 (редакция) Всичко се усеща-разбира, стига да знаеш как да го направиш така , че да го хванеш ................вече няма нищо ,което да ме изненада тази кола............. За теб съм съгласен, ти си майстор и познаваш Галанта като пръстите на ръцете си. Аз исках да кажа, че неспециалист не може да разбере ако правия носач е за смяна, докато на кривия се чува тракането. Редактирано 8 март 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 март 2010 Сподели Публикувано 8 март 2010 Аз исках да кажа, че неспециалист не може да разбере ако правия носач е за смяна, докато на кривия се чува тракането.Абе усеща се , ама на повечето не им се сменя и за това го броят за здрав.. :D Почне ли да ти сее колата при рязко подаване и отнемане на газта, значи си в кюпа.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.