valshopov Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11257751753887698&f1=details моля ако може за малко информация за конкретния автомобил американско изпълнение е ....... благодаря ви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Колега колата е страхотна, цената я бива съвет от мен ако я купуваш, гледай всичко да и е платено, мита акцизи итн, да е минала техно тест т.е. да е готова за регистрация а в най добрия случей да ти я регистрира продавача и тогава я плати иначе е ходене по мъките, в лизинговите къщи има доста автомобили огледай се и там за кола от бг поне има гаранция успех, новата кола си е нова без значение каква е :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Колата е хубава(седи около 2г от както е вкарана в BG), но е малко скъпичка за моментното състояние на пазара. Да смъкнат от цената още, защото за 2000лв разлика не си заслужава риска! В момента нов Интенз CVT 1.8 143hp е 28 900лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Аз също карам Хамериканче,но е 2.4GTS с механични скорости,подръжката е като на европейките.Но на моята европейският еквивалент на двигателя е от аутлендер или грандиса.За тази в Европа нямат мотор,което може да ти навлече проблеми с частите.Послушаай и колегата за платените такси и наистина е най-добре продавача да я регистрира.За цената много няма да можеш да свалиш,защото е вкарана преди да отпадне акциза.Основната разлика между Европейските и Американските митсубишита в експлоатацията е настойката в ЕКУ-то за горивото.На Американските е настроено за по-високо октаново число,въпреки че там карат основно с 89 или 91 октана.Но техният стандарт е различен от нашия.За това я карай с 100 октанов и нямаш грижи,иначе CHECK ENGINE.С две думи ВЗИМАЙ я и да почерпиш после!:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 (редакция) Аз също карам Хамериканче,но е 2.4GTS с механични скорости,подръжката е като на европейките.Но на моята европейският еквивалент на двигателя е от аутлендер или грандиса.За тази в Европа нямат мотор,което може да ти навлече проблеми с частите.Послушаай и колегата за платените такси и наистина е най-добре продавача да я регистрира.За цената много няма да можеш да свалиш,защото е вкарана преди да отпадне акциза.Основната разлика между Европейските и Американските митсубишита в експлоатацията е настойката в ЕКУ-то за горивото.На Американските е настроено за по-високо октаново число,въпреки че там карат основно с 89 или 91 октана.Но техният стандарт е различен от нашия.За това я карай с 100 октанов и нямаш грижи,иначе CHECK ENGINE.С две думи ВЗИМАЙ я и да почерпиш после!:DАбе престанете да шашкате колегат бе. За къв акциз му говорите, след като колата е 154 коня?????????????? Акциз се плаща над 162 коня. В случая се дължат само МИТО и ДДС !!!А кога е внесена е проблем на продавача не на купувача. Да я е внесъл след началото на кризата. На тая цена ще му седи още не 2 а 22 години. А ако не е и минавала техно тест, забрави тази цена. Редактирано 27 февруари 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 ....Но на моята европейският еквивалент на двигателя е от аутлендер или грандиса.За тази в Европа нямат мотор,което може да ти навлече проблеми с частите......Сега в новия Аутлендър се предлага и 2.0 бензин, така че и това притеснение му отпада. Ще има и софт и части за него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scratch Публикувано 1 март 2010 Сподели Публикувано 1 март 2010 (редакция) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11257751753887698&f1=details моля ако може за малко информация за конкретния автомобил американско изпълнение е ....... благодаря ви Аз карам същото зверче и затова бих те посъветвал ако всички подробности са уредени, ВЗЕМАЙ и бегай ;). Колкото за горивото, аз основно я карам с 95 и досега не съм имал проблем с "CHECK ENGINE", но може и колегите да са прави. Редактирано 1 март 2010 от scratch Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tasenov Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11257751753887698&f1=details моля ако може за малко информация за конкретния автомобил американско изпълнение е ....... благодаря виЦената е малко завишена за пазара в момента. Да ти свали 2 бона и тогава им сделка...Ето ти един пример за по нормална цена-качество за момента http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11233248875781044&f1=detailsсамо двигателя и навигацията правят разлика от 4000 лева между двете... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 (редакция) Цената е малко завишена за пазара в момента. Да ти свали 2 бона и тогава им сделка...Ето ти един пример за по нормална цена-качество за момента http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11233248875781044&f1=detailsсамо двигателя и навигацията правят разлика от 4000 лева между двете...И на тоя му са много парите. Според мене за коли без никаква гаранция, без минат техно тест, а може би и още някакви спестени такси това са си много пари.За 2.0 GTS повече от 20 000лв е безмослено, защото колата е на 1г и 6 месеца до тука.За 2.4 GTS повече от 23 000лв също ще са много. Той е на 1г и месец до момента.При положение, че 1.8 CVT чисто нов с някаква там гаранция е 29-32 000лв, си губи смисъла да се дават по 27-29 хилки за коли, които ще искат поне по още 2-3 хилки докато стигнеш до Български табели. Редактирано 3 март 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Някой има ли точна представа колко излиза технотест и цялото озаконяване на щатски автомобил? + разните му там екотакси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Някой има ли точна представа колко излиза технотест и цялото озаконяване на щатски автомобил? + разните му там екотакси Павка зависи какво ще вкарваш,дали кола или джип.Таксата е около 500 лв. ако всичко е по нормативите,ако не е майка плаче.Един приятел взе Х6 и го накараха да си сменя фаровете и стоповете(около 8000лв.),но с 2000лв.под масата мина технотеста.Чувал съм за рушвети от 5000-10000лв.,но ти правят Кайен баничарка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Конкретно за тея Лансъри говорех, щото нямат регистрация.... та значи поне 2500 лв отиват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Конкретно за тея Лансъри говорех, щото нямат регистрация.... та значи поне 2500 лв отиват.Минимум, + нерви и разправии. Щото за ефтините коли се правят на стриктни.За информация, само смяната на фаровете, която е задължителна е минимум 1000лв, за тези без ксенона(намирам ги по 420лв бройката)!!!От там на сетне има още доста пера от операция "ИЗВАЖДАНЕ" :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.