nas69 Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Колеги напоследък по сайтовете за автомобилни новини прочетох че Хюндай ще оборудват флагмана си Соната и новото си спортно купе с двигатели GDI.Знае ли някой защо от Mitsubishi се отказаха от този тип двигатели и как корейците доразвиха технологията и защо в момента тя отново е толкова актуална.Питам това защото много негативни мнения се появиха във форума за GDI и се зачудих,аджеба тия корейчетата толкова ли не четат нашия форум да видят как всички се оплкват туй пусто GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Колеги напоследък по сайтовете за автомобилни новини прочетох че Хюндай ще оборудват флагмана си Соната и новото си спортно купе с двигатели GDI.Знае ли някой защо от Mitsubishi се отказаха от този тип двигатели и как корейците доразвиха технологията и защо в момента тя отново е толкова актуална.Питам това защото много негативни мнения се появиха във форума за GDI и се зачудих,аджеба тия корейчетата толкова ли не четат нашия форум да видят как всички се оплкват туй пусто GDI.GDI технологията е много високотехнологична още при :mitsu-smiley: и никой не говори лошо за нея..........всъщност :mitsu-smiley: първи постигат така желания резултат и почват да произвеждат серийно мотори с тази технология...........след като световния "автомобилизъм" видя предимствата и най вече как са реализирани редица решения,които до преди това се смятаха като невъзможни,се юрнаха всеки да прави мотори на този принцип.........Проблема е ,че след определен пробег и в зависимост от подръжката и в кой регион е карана ,такъв автомобил става по малко или повече проблемен и когато ние купим такъв автомобил, то тези проблеми са вече наследени и си оставя за наша сметка отстраняването им..............това е проблема, но той касае и всички останали "по исокотехнологични" автомобили.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Колега, пък на мен ми прави впечатление, че GDI не се препоръчва само от колеги, непритежаващи такъв двигател. Или пък всички ги е страх, че ще трябва да се повозят с автомобила си до Пловдив до Милен? Повярвайте, не е страшно и Милен не реже глави, а и не съм чула някой да е бил разочарован, че на колата му е обърнато нужното внимание, без "майсторът" тепърва да се учи на Вашия любим :mitsu-smiley: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Колеги напоследък по сайтовете за автомобилни новини прочетох че Хюндай ще оборудват флагмана си Соната и новото си спортно купе с двигатели GDI.Знае ли някой защо от Mitsubishi се отказаха от този тип двигатели и как корейците доразвиха технологията и защо в момента тя отново е толкова актуална.Питам това защото много негативни мнения се появиха във форума за GDI и се зачудих,аджеба тия корейчетата толкова ли не четат нашия форум да видят как всички се оплкват туй пусто GDI. А какви точно са оплакванията във форума, че не съм ги забелязал толкова време? Според мен това, че този тип двигатели не се чувстват добре на родна почва съвсем не е от това, че мненията за тях са негативни. ПО скоро проблема за проблемите на тези двигатели трябва да се търси някъде извън тях - или в отношенито към тях на задкормилното им устрйство, или в това, с което те работят като гориво. А и нещо друго - въпросните корейчета да не са луди да се дърпат и да вървят срещу пазарните механизми и глобализацията? Най-вероятно са се спрели на нещо познато, добре измислено и изпипано и доказано в практиката като успешна формула за пазарен продукт (имам предвид точно двигателя тип GDI) и просто са го взели и са решили да го монтират на съответното купе - от една страна двигателят има достатъчна мощност да се справи с товара на голямото купе на Соната-та, а от друга е достатъчно динамичен да изстрелва малкот спортно купе (последното все пак не е състезателен автомобил, а по-скоро купе с по-динамични характеристики). И никъде в тази производствена схема няма място за каквито и да е негативни мнения на каквито и да са недоволни форумци към двигателя GDI. Просто пазарна логика, следваща ефекта на свободното търсене и предлагане на автомобилония пазар. А последният в последните години е подчинен на т.нар. световна икономическа криза и свързания с това стремеж за предлагане на по-икономични автомобили, които все пак да могат да се движат и по-динамично, а не просто да те придвижат от т.А до т.В с минимален разход. В което точно е силата на GDI - съчетание на динамика и икономичен режим на работа.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 (редакция) Ето и повечко ИНФО! И ОЩЕ.Като инфото се появи още през ноември, а после и през декември 09г. Редактирано 17 февруари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Кой ще ми разтълкува израза от цитираната статия? "В края на следващата година се очаква Hyundai Sonata да се появи и с четирицилиндровия турбодизел Theta II GDI..." :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 (редакция) Аз ще ти разтълкувам.....Просто журналистите идея си нямат за какво иде реч. За тях все още ГДИ-то е дизел. :hysterical: П.С. Сега се загледах в снимките в тези статии....Кръстили са го ГДИ защото явно е с директно впръскване, но няма нищо общо с Мицубиши.......Това си е чист Опел Екотек Директ. Дано поне да кара малко повече от 70 000км.....Защото по толкова карат Опелите преди първия сериозен ремонт. Редактирано 17 февруари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Хм, предразсъдъци.... Може би защото сме си такива в Бг... Не изключвам себе си... Цялата истина е, че колегите не се оплакват, особено след кадърната намеса на Милен. Самият аз съм разговарял с него - повечето от новите модели на Мицубиши, които харесвам, са оборудвани с този двигател. Всеобщото мнение във форума е, че този двигател не може да се счупи толкова от каране и задкормилно устройство, колкото от некадърни майстори.... На каквито сме се нагледали в нашата Родина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nas69 Публикувано 18 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2010 И аз съм на мнение че това е една много добра и надежна технология ,но за наше голямо съжаление хората разбиращи от нея и можещи да диагностицират и поправят дадени дефекти ,тук в България са много малко ,да не кажа един- двама.Абе да е жив и здрав Милен че идва пролет и пак ще се ходи в Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 18 февруари 2010 Сподели Публикувано 18 февруари 2010 И аз съм на мнение че това е една много добра и надежна технология ,но за наше голямо съжаление хората разбиращи от нея и можещи да диагностицират и поправят дадени дефекти ,тук в България са много малко ,да не кажа един- двама.Абе да е жив и здрав Милен че идва пролет и пак ще се ходи в Пловдив.Напълно подкрепям горния цитат. Ако бяха малко повече компетентните по тази система двигатели щеше да е супер.Та така не се намери някой във Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.