Премини към съдържание

Възраждане на GDI


nas69

Препоръчано мнение

Колеги напоследък по сайтовете за автомобилни новини прочетох че Хюндай ще оборудват флагмана си Соната и новото си спортно купе с двигатели GDI.Знае ли някой защо от Mitsubishi се отказаха от този тип двигатели и как корейците доразвиха технологията и защо в момента тя отново е толкова актуална.Питам това защото много негативни мнения се появиха във форума за GDI и се зачудих,аджеба тия корейчетата толкова ли не четат нашия форум да видят как всички се оплкват туй пусто GDI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги напоследък по сайтовете за автомобилни новини прочетох че Хюндай ще оборудват флагмана си Соната и новото си спортно купе с двигатели GDI.Знае ли някой защо от Mitsubishi се отказаха от този тип двигатели и как корейците доразвиха технологията и защо в момента тя отново е толкова актуална.Питам това защото много негативни мнения се появиха във форума за GDI и се зачудих,аджеба тия корейчетата толкова ли не четат нашия форум да видят как всички се оплкват туй пусто GDI.

GDI технологията е много високотехнологична още при :mitsu-smiley: и никой не говори лошо за нея..........всъщност :mitsu-smiley: първи постигат така желания резултат и почват да произвеждат серийно мотори с тази технология...........след като световния "автомобилизъм" видя предимствата и най вече как са реализирани редица решения,които до преди това се смятаха като невъзможни,се юрнаха всеки да прави мотори на този принцип.........

Проблема е ,че след определен пробег и в зависимост от подръжката и в кой регион е карана ,такъв автомобил става по малко или повече проблемен и когато ние купим такъв автомобил, то тези проблеми са вече наследени и си оставя за наша сметка отстраняването им..............това е проблема, но той касае и всички останали "по исокотехнологични" автомобили..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пък на мен ми прави впечатление, че GDI не се препоръчва само от колеги, непритежаващи такъв двигател. Или пък всички ги е страх, че ще трябва да се повозят с автомобила си до Пловдив до Милен? Повярвайте, не е страшно и Милен не реже глави, а и не съм чула някой да е бил разочарован, че на колата му е обърнато нужното внимание, без "майсторът" тепърва да се учи на Вашия любим :mitsu-smiley: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги напоследък по сайтовете за автомобилни новини прочетох че Хюндай ще оборудват флагмана си Соната и новото си спортно купе с двигатели GDI.Знае ли някой защо от Mitsubishi се отказаха от този тип двигатели и как корейците доразвиха технологията и защо в момента тя отново е толкова актуална.Питам това защото много негативни мнения се появиха във форума за GDI и се зачудих,аджеба тия корейчетата толкова ли не четат нашия форум да видят как всички се оплкват туй пусто GDI.

 

А какви точно са оплакванията във форума, че не съм ги забелязал толкова време? Според мен това, че този тип двигатели не се чувстват добре на родна почва съвсем не е от това, че мненията за тях са негативни. ПО скоро проблема за проблемите на тези двигатели трябва да се търси някъде извън тях - или в отношенито към тях на задкормилното им устрйство, или в това, с което те работят като гориво. А и нещо друго - въпросните корейчета да не са луди да се дърпат и да вървят срещу пазарните механизми и глобализацията? Най-вероятно са се спрели на нещо познато, добре измислено и изпипано и доказано в практиката като успешна формула за пазарен продукт (имам предвид точно двигателя тип GDI) и просто са го взели и са решили да го монтират на съответното купе - от една страна двигателят има достатъчна мощност да се справи с товара на голямото купе на Соната-та, а от друга е достатъчно динамичен да изстрелва малкот спортно купе (последното все пак не е състезателен автомобил, а по-скоро купе с по-динамични характеристики). И никъде в тази производствена схема няма място за каквито и да е негативни мнения на каквито и да са недоволни форумци към двигателя GDI. Просто пазарна логика, следваща ефекта на свободното търсене и предлагане на автомобилония пазар. А последният в последните години е подчинен на т.нар. световна икономическа криза и свързания с това стремеж за предлагане на по-икономични автомобили, които все пак да могат да се движат и по-динамично, а не просто да те придвижат от т.А до т.В с минимален разход. В което точно е силата на GDI - съчетание на динамика и икономичен режим на работа.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и повечко ИНФО!

И ОЩЕ.

Като инфото се появи още през ноември, а после и през декември 09г.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой ще ми разтълкува израза от цитираната статия? "В края на следващата година се очаква Hyundai Sonata да се появи и с четирицилиндровия турбодизел Theta II GDI..." :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти разтълкувам.....Просто журналистите идея си нямат за какво иде реч. За тях все още ГДИ-то е дизел. :hysterical:

 

П.С. Сега се загледах в снимките в тези статии....Кръстили са го ГДИ защото явно е с директно впръскване, но няма нищо общо с Мицубиши.......Това си е чист Опел Екотек Директ. Дано поне да кара малко повече от 70 000км.....Защото по толкова карат Опелите преди първия сериозен ремонт.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, предразсъдъци.... Може би защото сме си такива в Бг... Не изключвам себе си...

 

Цялата истина е, че колегите не се оплакват, особено след кадърната намеса на Милен. Самият аз съм разговарял с него - повечето от новите модели на Мицубиши, които харесвам, са оборудвани с този двигател.

Всеобщото мнение във форума е, че този двигател не може да се счупи толкова от каране и задкормилно устройство, колкото от некадърни майстори.... На каквито сме се нагледали в нашата Родина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че това е една много добра и надежна технология ,но за наше голямо съжаление хората разбиращи от нея и можещи да диагностицират и поправят дадени дефекти ,тук в България са много малко ,да не кажа един- двама.Абе да е жив и здрав Милен че идва пролет и пак ще се ходи в Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че това е една много добра и надежна технология ,но за наше голямо съжаление хората разбиращи от нея и можещи да диагностицират и поправят дадени дефекти ,тук в България са много малко ,да не кажа един- двама.Абе да е жив и здрав Милен че идва пролет и пак ще се ходи в Пловдив.

Напълно подкрепям горния цитат. Ако бяха малко повече компетентните по тази система двигатели щеше да е супер.Та така не се намери някой във Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...