ruve Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Скоро купих КОЛТ 1,3, 12v, 92г. и се опитвам да го дооборудвам. Искам да намеря кора за багажника, кора за шасито - отдолу под мотора, жило за ръчката в купето за багажника, плафончето в купето... Вероятно ще излязат и още неща. От къде да ги потърся? Освен това ме притеснява разхода на бензин 13-15л. в града. Как да намаля почти двойния разход. Мисля, че би трябвало да е около 8л. в града. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Скоро купих КОЛТ 1,3, 12v, 92г. и се опитвам да го дооборудвам. Искам да намеря кора за багажника, кора за шасито - отдолу под мотора, жило за ръчката в купето за багажника, плафончето в купето... Вероятно ще излязат и още неща. От къде да ги потърся? Освен това ме притеснява разхода на бензин 13-15л. в града. Как да намаля почти двойния разход. Мисля, че би трябвало да е около 8л. в града. Благодаря! Виж обяви на такива колтове за части в мобиле.бг...Кори под двигателите колтовете нямат. За разхода, най-добре иди на диагностика! Проблема може и да е комплексен...Кабели, свещи, сонда и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Кори под двигателите колтовете нямат. Няма твоят, тези от 92 г. имат... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Колега гледам си от Бургас.Скоро взимахме едно такова,само че 1,5 за части ако има нещо останало от това което търсиш ще ти пиша.Пък и ако нещо друго се сетиш и ти пиши.Аз имам едно такова абсолютно същото,вече на 350000км и то дигна разхода ,като мисля че проблема са най-вече многото вакууми и някой ми прави мизерии.За съжаление поне в Бургас не познавам някой който може да ги настройва като хората.Иначе всеки елконаджия може горе долу да го вкара в пътя.Все пак е карбуратор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Всъщност за кой колт става дума? За колт 3 или колт 4...единия спира 92-а, а другия започва тогава има и от двата с тази година. Колт 4 нямат кори под двигателя до колкото знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 6 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Колега гледам си от Бургас.Скоро взимахме едно такова,само че 1,5 за части ако има нещо останало от това което търсиш ще ти пиша.Пък и ако нещо друго се сетиш и ти пиши.Аз имам едно такова абсолютно същото,вече на 350000км и то дигна разхода ,като мисля че проблема са най-вече многото вакууми и някой ми прави мизерии.За съжаление поне в Бургас не познавам някой който може да ги настройва като хората.Иначе всеки елконаджия може горе долу да го вкара в пътя.Все пак е карбуратор.Дайте си телефона за да се свържем. В момента се притеснявам за това горене! Много добре върви, но и много добре гори! Не зная кой може да помогне и къде да отида. Не зная тия вакууми кой може да ги диагностицира...и заедно с това търся изброените неща. благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 6 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Всъщност за кой колт става дума? За колт 3 или колт 4...единия спира 92-а, а другия започва тогава има и от двата с тази година. Колт 4 нямат кори под двигателя до колкото знам.Колта е 92г. произведен и регистр. 93г. Отзад пише до стоповете GLI. 12v e, 1,3, 90k. Върви много бързо и гълта като змей! Почти двойно (13-15 ) в града и през зимата. Зная, че несе засича сега, но все пак - много дебел портфейл му трябва...А мисля, че трябва да има една малка кора - почти до нивото на мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Дам явно сме се пообъркали колега.Аз говорех за 3-та генерация,а доколкото мога да схвана ти си с 4-та.Аз поне не съм виждал 3-та след 92-а година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Колега моля те виж тук коя генерация ти е точно колта. Ако наистина е с такива вакуми обаче, то със сигурност е 3-та. Ако не си наясно просто виж линка и си познай модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Разход 13-15л. за зима като тази не е за учудване. Моета - 1,6 преди месец я бях засякъл и също се стреснах - 16л/100км. Лятото-9л. Честно, не знам за София вече какъв разход е нормален. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 7 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Колега моля те виж тук коя генерация ти е точно колта. Ако наистина е с такива вакуми обаче, то със сигурност е 3-та. Ако не си наясно просто виж линка и си познай модела.Ето два COLT-а подобни на моя - http://www.cars.bg/u86058 и http://www.cars.bg/u19247Според мен , това са 4 генерация колтове, съдейки по линка, който ми пратихте, НО незнайно защо в книжката на моя колт пише: COLT/3 (1,3 GLi 55kw.) И предполагам, че му дават 8.30л градско и 5.40л извънградско. Прилагам една страничка от книжката. Налях на моя 25л хубав бензин ( 100 октана от OMW), сложих му и STP добавка за 20 лв. Лапичката за резервора току що беше светнала. Гледам,че ми показва точно - 2 деления и половина т.е. 25л. И отидох до с.Ветрен ( мин. бани ) Хубав път - магистрала. Реших да натисна малко повече газта и покарах 3-4 клм със 140-150клм/ч. Върви страхотно , ще литне! Обаче стрелката на резервоара стремително почна да пада... След това още 50 клм градско за 2 дни. Гледам стрелката - бензина намален на половина. Около 13 л.за 80 клм. Значи за 100 клм - 16 л. Следващите 80 клм ( смесено ) навъртявам за 3 дни с 10 литра ( от деление до деление ) и... лапичката светва... Значи с 25 л. навъртявам 160-170 клм, смесено каране... Губят ми се 100 километра, ако зимата приемем, че гори 10 на сто... Кой ли може в Бургас да помогне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 7 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Колега моля те виж тук коя генерация ти е точно колта. Ако наистина е с такива вакуми обаче, то със сигурност е 3-та. Ако не си наясно просто виж линка и си познай модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencito Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Колега, аз съм със същият колт и на мене ми дава такъв разход... какво ли не смених, къде ли не ходих... няма оправия. Извънградско ми дава разход 5-6л/100км, градско около 13, никой не може да си обясни тази аномалия, а всички казват че е перфектна. Може би модела е такъв.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Колега, аз съм със същият колт и на мене ми дава такъв разход... какво ли не смених, къде ли не ходих... няма оправия. Извънградско ми дава разход 5-6л/100км, градско около 13, никой не може да си обясни тази аномалия, а всички казват че е перфектна. Може би модела е такъв.... Не е от модела На жената колта е също с 4Г13 мотора който е на над 200 000 км. и си дърпа и масълце вече, но си гори нормално. Около 9/100 в града и 4.5-5 извънграда (ако не е натоварен. Моят е с 4Г92 (1600 куб) и ми гори средно 12-13 градско с по 3-4 студени старта на ден и малко по екстремно каране, а извън града е падал до 4.7/100. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 9 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Не е от модела На жената колта е също с 4Г13 мотора който е на над 200 000 км. и си дърпа и масълце вече, но си гори нормално. Около 9/100 в града и 4.5-5 извънграда (ако не е натоварен. Моят е с 4Г92 (1600 куб) и ми гори средно 12-13 градско с по 3-4 студени старта на ден и малко по екстремно каране, а извън града е падал до 4.7/100.Благодаря за съучастието, колеги! На теория е прав г-н Димитров, а на практика Vencito! Тия дни ще ходя на майстори със стенд и пак ще пиша. Но, не е нормално почти двоен разход от заводския за една , все пак , малка кола!... Верно, че има тънкости в градсото каране, че за по-големия цол гуми също трябва да се прибави още 1л., че е зима и има 3-4 студени старта - докато колата загрее ние я спираме, но въпреки всичко не го намирам за нормално... На мен 23 годишния ми Мерцедес190Д гореше 9л в града(зимата) и 5л извън града нафта...А това си е малка кола и е правена именно за градско каране... Впрочем, дали е правилно да се кара с 14'' цолови гуми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 Колега пак ти казвам не е нормално колта ти да гори толкова! А що се отнася до цолажа, с един цол отгоре няма да ти гори литър повече, а 100 гр. примерно... Дали е нормално, не е проблем и на 15" да я качиш. Въпроса е, че с заводския размер гуми колата ще вози по комфортно и ходовата част ще изкарва повече. И друг е въпроса, че в зимни условия, е хубаво да си с тесни и високи гуми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downhill Публикувано 15 февруари 2010 Сподели Публикувано 15 февруари 2010 Моя е 94 година 4г92 и на мен ни дава 6-7 извън градско и 15-20 градско и колата ми беше с кора под двигателя, но я смъкнах за малко и майка ми я хвърлила и сега и аз търся такава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 16 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Моя е 94 година 4г92 и на мен ни дава 6-7 извън градско и 15-20 градско и колата ми беше с кора под двигателя, но я смъкнах за малко и майка ми я хвърлила и сега и аз търся такава НЕ Е НОРМАЛНО да гори толкова...Бедата е , в Бургас нямат програма за стенда даже в сервиза на Митцубиши... За 92г.... Няма ли кой да помогне... Мисля, че няма да е от сондата щото щеше да свети нещо по таблото... Вероятно от датчиците, но двата общо са 300 лв. , а несме сигурни, че е от тях... Ако можете, помогнете... Каква е тая програма за тоя пусти стенд, от къде да се изтегли и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 13 ноември 2010 Сподели Публикувано 13 ноември 2010 Aбе колега.. я издай оборотите ти как са? Ниски, високи ? Щом казваш, че е 90 коня,НЕ Е... 75 кончета е. Трябва да ти прегледат делкото приятелю. В смисъл такъв, че предишния собственик може да го е дал на повечко аванс, и по този начин Колтю става меко казано "Ламята Спаска" Така като гледам и ти си се запознал с това явление След това идват кабели, свещи, масла... нормалните заподозрени А иначе както и да го караш, в града под 8 не пада,а извън града е песен Мога да ти дам съвет от личен опит... зимата в големите студове покараи със A98 бензин, ще ти смъкне разхода гаранция Относно кора за под капака, е май нямат, не съм на 100% сигурен, но на 99 да :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.