Премини към съдържание

Aвтоматично включване на светлините


scratch

Препоръчано мнение

Привет на всички.

От скоро съм собственик на новия Lancer и имам следното питане: Има ли начин да се спре автоматичното включване на светлините при стартиране на мотора?

Извинете ме предварително ако въпроса ми е ламерски, но не намерих никъде отговор, та затова реших да попитам и тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Завърти ръчката на най-ниското положение и няма да се включват автоматично.Но като стартираш двигателя трябва да си ги включиш сам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Завърти ръчката на най-ниското положение и няма да се включват автоматично.Но като стартираш двигателя трябва да си ги включиш сам

 

Ами по принцип ръчката си е в най-ниско положение "off", обаче фаровете пак си се палят когато стартирам мотора.

Не разбрах колегата по-горе който каза да махна режима "АУТО". Как става това? Огледах ръчката от всякъде, но нищо не открих.

Колата е внесена от USA и е с мотор 2.0 GTS, ако това има някакво значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами по принцип ръчката си е в най-ниско положение "off", обаче фаровете пак си се палят когато стартирам мотора.

Не разбрах колегата по-горе който каза да махна режима "АУТО". Как става това? Огледах ръчката от всякъде, но нищо не открих.

Колата е внесена от USA и е с мотор 2.0 GTS, ако това има някакво значение.

На Ценов лансера(USA) и той включва автоматично фаровете след запалване. Предполагам, че Лансерите ги правят еднакви за Канада(целогодишно задължително каране на фарове/DRL) и Щатите(не е задължително). Същия проблем го имат и хора със General Motors коли и в американските форуми се описва как се изключват на повечето модели.

Не знам защо искаш да махнеш фабричния DRL- аз колко си играх да сложа нефабричен DRL на Галанта... :) Но все пак всеки си има предпочитания.

Намерих това по американско- Solution to bypass the DRL и това Disable DRL-Evoforums обаче нещо не ми харесва идеята да прекарваш кабели, релета, освен това говореха и за сваляне на предна броня...

 

Дано има някой колега, който знае по-лесен начин- като репрограмиране на компютъра да работи като европейски лансер например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, определено не ми се правят тия каваци с жици, релета и т.н. Ще пробваме по-интелигентно с компютър или пък ще си я караме така...

Редактирано от scratch
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

<br />Мдаа, определено не ми се правят тия каваци с жици, релета и т.н. Ще пробваме по-интелигентно с компютър или пък ще си я караме така...<br />
<br /><br /><br /> Защо искаш да махаш дневната светлина?Ако те дразни толкова много,опитай следното: 1.Дръпни ръчната спирачка и след това запали двигателя.Би трябвало фаровете да не светнат(поне при мен е така) 2.Ако гореописаното е така и при теб,извади лоста на ръчната спирачка. 3.След като направиш и тази маниполация,ще видиш минимум два кабела. 4.Единият е за лампата на таблото(ще го познаеш когато си на контакт и прекъснеш единият,а после и другият.Този който ти е прекъснат,а лампата на таблото свети значи е за фаровете) 5.Взимаш кабела за фаровете,прекъсваш го,изолираш го и........................нямаш вече автоматични фарове. Само не виждам смисъл в тая работа.Тези фарове все пак са си екстра,особено за есенно-зимния сезон.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

<br /><br /><br /> Защо искаш да махаш дневната светлина?Ако те дразни толкова много,опитай следното: 1.Дръпни ръчната спирачка и след това запали двигателя.Би трябвало фаровете да не светнат(поне при мен е така) 2.Ако гореописаното е така и при теб,извади лоста на ръчната спирачка. 3.След като направиш и тази маниполация,ще видиш минимум два кабела. 4.Единият е за лампата на таблото(ще го познаеш когато си на контакт и прекъснеш единият,а после и другият.Този който ти е прекъснат,а лампата на таблото свети значи е за фаровете) 5.Взимаш кабела за фаровете,прекъсваш го,изолираш го и........................нямаш вече автоматични фарове. Само не виждам смисъл в тая работа.Тези фарове все пак са си екстра,особено за есенно-зимния сезон.

 

Принципно идеята за ауто фаровете не е лоша, но на мен не ми харесва че не може да се управлява (т.е. да си я активирам и спирам). Иначе мерси за идеята, сега ще пробвам дали и при мен ще сработи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно идеята за ауто фаровете не е лоша, но на мен не ми харесва че не може да се управлява (т.е. да си я активирам и спирам). Иначе мерси за идеята, сега ще пробвам дали и при мен ще сработи.

 

Какво стана,колега,получи ли се?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана,колега,получи ли се?

 

Мдааа. :icon_dance: Номера с ръчната спирачка работи и при мен и това ми е достатъчно. Значи все пак са помислили за това когато си на място да не се включват светлините.

Мерси колега, за споделения опит. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още ли не сте разбрали, че тази кола е по-умна от нас? :icon_doh: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М-даааа видях Лансера на Ценов и много ми хареса - май след Галанта ще скоча и аз на Лансерче, особено ме изкефи на един клип тук от форума дето едни полицаи на някакво шоу правеха дрифт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...