Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Aвтоматично включване на светлините


scratch

Препоръчано мнение

Привет на всички.

От скоро съм собственик на новия Lancer и имам следното питане: Има ли начин да се спре автоматичното включване на светлините при стартиране на мотора?

Извинете ме предварително ако въпроса ми е ламерски, но не намерих никъде отговор, та затова реших да попитам и тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Завърти ръчката на най-ниското положение и няма да се включват автоматично.Но като стартираш двигателя трябва да си ги включиш сам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Завърти ръчката на най-ниското положение и няма да се включват автоматично.Но като стартираш двигателя трябва да си ги включиш сам

 

Ами по принцип ръчката си е в най-ниско положение "off", обаче фаровете пак си се палят когато стартирам мотора.

Не разбрах колегата по-горе който каза да махна режима "АУТО". Как става това? Огледах ръчката от всякъде, но нищо не открих.

Колата е внесена от USA и е с мотор 2.0 GTS, ако това има някакво значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами по принцип ръчката си е в най-ниско положение "off", обаче фаровете пак си се палят когато стартирам мотора.

Не разбрах колегата по-горе който каза да махна режима "АУТО". Как става това? Огледах ръчката от всякъде, но нищо не открих.

Колата е внесена от USA и е с мотор 2.0 GTS, ако това има някакво значение.

На Ценов лансера(USA) и той включва автоматично фаровете след запалване. Предполагам, че Лансерите ги правят еднакви за Канада(целогодишно задължително каране на фарове/DRL) и Щатите(не е задължително). Същия проблем го имат и хора със General Motors коли и в американските форуми се описва как се изключват на повечето модели.

Не знам защо искаш да махнеш фабричния DRL- аз колко си играх да сложа нефабричен DRL на Галанта... :) Но все пак всеки си има предпочитания.

Намерих това по американско- Solution to bypass the DRL и това Disable DRL-Evoforums обаче нещо не ми харесва идеята да прекарваш кабели, релета, освен това говореха и за сваляне на предна броня...

 

Дано има някой колега, който знае по-лесен начин- като репрограмиране на компютъра да работи като европейски лансер например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, определено не ми се правят тия каваци с жици, релета и т.н. Ще пробваме по-интелигентно с компютър или пък ще си я караме така...

Редактирано от scratch
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

<br />Мдаа, определено не ми се правят тия каваци с жици, релета и т.н. Ще пробваме по-интелигентно с компютър или пък ще си я караме така...<br />
<br /><br /><br /> Защо искаш да махаш дневната светлина?Ако те дразни толкова много,опитай следното: 1.Дръпни ръчната спирачка и след това запали двигателя.Би трябвало фаровете да не светнат(поне при мен е така) 2.Ако гореописаното е така и при теб,извади лоста на ръчната спирачка. 3.След като направиш и тази маниполация,ще видиш минимум два кабела. 4.Единият е за лампата на таблото(ще го познаеш когато си на контакт и прекъснеш единият,а после и другият.Този който ти е прекъснат,а лампата на таблото свети значи е за фаровете) 5.Взимаш кабела за фаровете,прекъсваш го,изолираш го и........................нямаш вече автоматични фарове. Само не виждам смисъл в тая работа.Тези фарове все пак са си екстра,особено за есенно-зимния сезон.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

<br /><br /><br /> Защо искаш да махаш дневната светлина?Ако те дразни толкова много,опитай следното: 1.Дръпни ръчната спирачка и след това запали двигателя.Би трябвало фаровете да не светнат(поне при мен е така) 2.Ако гореописаното е така и при теб,извади лоста на ръчната спирачка. 3.След като направиш и тази маниполация,ще видиш минимум два кабела. 4.Единият е за лампата на таблото(ще го познаеш когато си на контакт и прекъснеш единият,а после и другият.Този който ти е прекъснат,а лампата на таблото свети значи е за фаровете) 5.Взимаш кабела за фаровете,прекъсваш го,изолираш го и........................нямаш вече автоматични фарове. Само не виждам смисъл в тая работа.Тези фарове все пак са си екстра,особено за есенно-зимния сезон.

 

Принципно идеята за ауто фаровете не е лоша, но на мен не ми харесва че не може да се управлява (т.е. да си я активирам и спирам). Иначе мерси за идеята, сега ще пробвам дали и при мен ще сработи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно идеята за ауто фаровете не е лоша, но на мен не ми харесва че не може да се управлява (т.е. да си я активирам и спирам). Иначе мерси за идеята, сега ще пробвам дали и при мен ще сработи.

 

Какво стана,колега,получи ли се?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана,колега,получи ли се?

 

Мдааа. :icon_dance: Номера с ръчната спирачка работи и при мен и това ми е достатъчно. Значи все пак са помислили за това когато си на място да не се включват светлините.

Мерси колега, за споделения опит. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още ли не сте разбрали, че тази кола е по-умна от нас? :icon_doh: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М-даааа видях Лансера на Ценов и много ми хареса - май след Галанта ще скоча и аз на Лансерче, особено ме изкефи на един клип тук от форума дето едни полицаи на някакво шоу правеха дрифт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...