Премини към съдържание

Смяна на термостат


pafkataaa

Препоръчано мнение

Въпросът ми се вижда от заглавието на темата.Именно, някой сменял ли е термостат и ако е лесно ли е или е нужен специалист.Обезвъздушаването как става.

Моля помогнете. :please: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако поне беше споменал какъв е двигателя......Иначе се сменя за две минути и е нужно около 300гр антифриз за доливане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една подробност обаче, на термостата има едно висящо "клапанче", което трябва винаги да е най горе, иначе трудно ще се обезвъздуши ситемата...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодара МНОГО.Утре ще направя упражнението ,дано да е успешно ,че тази температура направо ме побърка.А възможно ли е оборотите да се влияят от температурата,щото нещо ги мени ,но това не оказва влияние на работата на колата,оборотите де. :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не капаче а клапанче.....на самия термостат е . Така да се каже една съчма има там.......монтира се нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как нагоре?Нагоре към кое?

Извинявай за въпросите ,но не съм много в тези неща.

ами нагоре към ........капака на мотора примерно..........като си купиш термостат ще го видиш на новия ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за помоща.Днес осъществих смяната,УСПЕШНО.Оборотите се управиха ,да не повярваш,точно както майстора ми каза.Отново БЛАГОДАРЯ :drag: :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а къде се намира термостата на ГДИ? На долия или на горния маркуч. И каква е посоката на движението на антифриза: според мен е от двигателя през горния маркуч - радиатор - долен маркуч - двигател. Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

ами нагоре към ........капака на мотора примерно..........като си купиш термостат ще го видиш на новия ..........

Колега има модели термостат за каризма без клапанче

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега има модели термостат за каризма без клапанче

 

Е ми при моята печка съм ги събрал няколко термостата и са все без клапанче. Но после пробвах първо с малък отвор на самия термостат, за евентуално обезвъздушаване на системата, че доста ми се втърдяваха големите маркучи към радиатора. Но така пък по трудно загрява двигателя и малкия кръг, дето е и парното. Сега на термостата с който съм - му направихме нещо като клапанче и така двигателя се чувствува най добре. И това е специалитет на батко ви Марин. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това дали ще има клапанче или няма да има,няма кой знае какво значение,важното е термостата да си работи когато трябва.Този клапан единствената му цел е да обезвъзушиш системата(няма всеки ден да я обезвъздушавам) :D.На повечето си има фабрични пропчици за по лено обезвъздушаване :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...