pafkataaa Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Въпросът ми се вижда от заглавието на темата.Именно, някой сменял ли е термостат и ако е лесно ли е или е нужен специалист.Обезвъздушаването как става.Моля помогнете. :please: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Ако поне беше споменал какъв е двигателя......Иначе се сменя за две минути и е нужно около 300гр антифриз за доливане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafkataaa Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Carizma 1.8 97г. бенз.Нещо по-конкретно ,по-точно за обезвъздушаването Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Няма обезвъздушаване.......наливаш и караш. Важно е да се следи и нивото в преливното казанче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Една подробност обаче, на термостата има едно висящо "клапанче", което трябва винаги да е най горе, иначе трудно ще се обезвъздуши ситемата........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafkataaa Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Благодара МНОГО.Утре ще направя упражнението ,дано да е успешно ,че тази температура направо ме побърка.А възможно ли е оборотите да се влияят от температурата,щото нещо ги мени ,но това не оказва влияние на работата на колата,оборотите де. :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafkataaa Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Къде по-точно е това капаче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Не капаче а клапанче.....на самия термостат е . Така да се каже една съчма има там.......монтира се нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafkataaa Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Как нагоре?Нагоре към кое?Извинявай за въпросите ,но не съм много в тези неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Как нагоре?Нагоре към кое?Извинявай за въпросите ,но не съм много в тези неща.ами нагоре към ........капака на мотора примерно..........като си купиш термостат ще го видиш на новия .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafkataaa Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 БЛАГОДАРЯ МНОГО :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafkataaa Публикувано 9 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2010 Благодаря на всички за помоща.Днес осъществих смяната,УСПЕШНО.Оборотите се управиха ,да не повярваш,точно както майстора ми каза.Отново БЛАГОДАРЯ :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Колеги, а къде се намира термостата на ГДИ? На долия или на горния маркуч. И каква е посоката на движението на антифриза: според мен е от двигателя през горния маркуч - радиатор - долен маркуч - двигател. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 ами нагоре към ........капака на мотора примерно..........като си купиш термостат ще го видиш на новия ..........Колега има модели термостат за каризма без клапанче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 2 февруари 2011 Сподели Публикувано 2 февруари 2011 Колега има модели термостат за каризма без клапанче Е ми при моята печка съм ги събрал няколко термостата и са все без клапанче. Но после пробвах първо с малък отвор на самия термостат, за евентуално обезвъздушаване на системата, че доста ми се втърдяваха големите маркучи към радиатора. Но така пък по трудно загрява двигателя и малкия кръг, дето е и парното. Сега на термостата с който съм - му направихме нещо като клапанче и така двигателя се чувствува най добре. И това е специалитет на батко ви Марин. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 3 февруари 2011 Сподели Публикувано 3 февруари 2011 Това дали ще има клапанче или няма да има,няма кой знае какво значение,важното е термостата да си работи когато трябва.Този клапан единствената му цел е да обезвъзушиш системата(няма всеки ден да я обезвъздушавам) :D.На повечето си има фабрични пропчици за по лено обезвъздушаване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.