Yavors Публикувано 1 януари 2010 Сподели Публикувано 1 януари 2010 (редакция) Здравейте и ЧНГ на всички.Става въпрос за Carisma 1.9TD 97г. От известно време когато дам на контакт, докато подгряват свещите се чува една щракане или цъкане от помпата .Него прави всеки път но забелязах че и при студен и топъл двигател си го има. Помпата е Lucas.Имам и още един проблем. Не ми държи оборотите най вече като е студена, играят постоянно с 20-30 оборота нагоре надоло. А като загрее аз вече сам в двицение примерно карам на 4-та и пускам педала на гаста и започва да предърпва се едно ще изгасне. Редактирано 1 януари 2010 от Yavors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 януари 2010 Сподели Публикувано 1 януари 2010 Клапана за гасене ти прави номера...Скоро ще се наложи да го сменяш сигурно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 януари 2010 Сподели Публикувано 2 януари 2010 Вероятно имаш този проблем.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 2 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2010 Незнам дано не е от него.Проблема при мен започна от преди 6 месеца след къто ми сменяха гарнитура на главата.Колата започна да пуши много, не вървеше като хората, и се получи някакъв резонанс от 2300 до 2500 оборота.Тогава писах тук в форума. Ходих на майстор и той ми прави някаква центровка и колата се оправи.Но се указа че са ми зацепели помпата с 1 зъб напред. Оправиха ми ремъка и сега си почна пак да пуше обаче като я паля има някакво закаснение в паленето, не пали както преди и се получи това щракане. Иначе колата си пали и на минус 10 (малко по трудно ама пали).А колко струва въпросния клапан и дали ще мога сам да се справя с подмяната или да ходя на майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 януари 2010 Сподели Публикувано 2 януари 2010 (редакция) А колко струва въпросния клапан и дали ще мога сам да се справя с подмяната или да ходя на майстор.Оригиналният е доста скъп 150-180 лв.но хубавото е че можеш и сам да си го смениш...Има и по 30 -40 лв. клапани, но както е описал Пламен в темата дето е постнал, трябва да се правят преработки на инсталацията, заради вграденият чип на имобилайзера, в оригиналният клапан.. П.П.Ето така изглежда оригиналният ...http://media.snimka.bg/5219/016693142-big.jpg Редактирано 2 януари 2010 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 януари 2010 Сподели Публикувано 2 януари 2010 (редакция) Оригиналният е доста скъп 150-180 лв.но хубавото е че можеш и сам да си го смениш...Има и по 30 -40 лв. клапани, но както е описал Пламен в темата дето е постнал, трябва да се правят преработки на инсталацията, заради вграденият чип на имобилайзера, в оригиналният клапан.. П.П.Ето така изглежда оригиналният ...http://media.snimka.bg/5219/016693142-big.jpgНе е този бре...........това е авансаторния клапан, а този ,с който се гаси мотора и на него е имобилайзера , е като отвориш снимката, както е помпата, по вдясно е ,под златистата планка и отгоре му минава кабела на ТПС-а..........пак над него има винтче с пломба или пък до него седи входния маркуч с фланеца на горивото ,на него отгоре му има пробка за обезвъздушаване..........Ето така изглежда със срязаната планка и новия клапан........http://media.snimka.bg/1773/009800501.jpg Ето и общия изглед на помпата ,снимана отгоре........http://media.snimka.bg/5219/016693142-big.jpg Редактирано 2 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 10 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2010 (редакция) Оказа се, че не е от този клапан а от Авансатора(мисля че така се казваше). До това мнение стигнах, като извадих буксичката която е на кабелчето което влиза в авансатора. Като дадох на контакт го нямаше това щракане. Като си сложа пак буксата и дам на контакт си щрака. Като го замерих се оказва, че щрака до като вдигне напрежението до 12 волта за точно 4 секунди ( и 4 сек. е щракането). На всичкото отгоре, има и теч от кабелчето което влиза в авансатора. Подлежи ли на ремонт този клапан или да се ориентирам към нов? И ако може някои да ми обясни какво точно прави този авансатор, защото някъде четох, че от него може да се получат доста от проблемите които имам - пушене, придърпване, двигателя ми се струва, че работи тежко и трудно пали сутрин... Редактирано 10 януари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Правене на диагностика по метода с вадене на разни букси е много некомпетентно........Явно самия клапан си е здрав( щом все пак щрака), но трябва да се намери какво го кара да се държи така.......Явно с откачане на букси нямя да се разбере. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 10 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2010 Аз несъм палил колата просто на контакт за да се уверя,че е от него, иначе сега вече помпата щеше да изглежда като на първата снимка която е показал DJ Tymbi .Целта беше да се уверя че е от авансатора а не от този клапан за гасене. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 И ако може някои да ми обясни какво точно прави този авансатор, защото някъде четох, че от него може да се получат доста от проблемите които имам - пушене, придърпване, двигателя ми се струва, че работи тежко и трудно пали сутрин...Този авансатор прави точно тези номера, дето си описал...Пали трудно и с повече газ, пуши бяло, мени оборотите даже понякога и сама изгасва ...Сменяй клапана който съм ти посочил на снимката и ще се оправи колата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Трябва да се определи от какво е проблема, аванс коректора е нормално при даване на контакт да "жужи" няколко секунди, това обаче не означава че всико работи нормално. Как проверихте зацепването на ангренажа?Зацепването ми го правиха в сервиз.Когато са го зацепили погрешно са гледали някакви грешни белези.Когато ходих и им казах че е зацепена помпата с един зъб напред ми казаха даже че ако било верно даже нямало да запали.Прегледа го и установи че наистина е така и го зацепи пред мен по белезите на ремъка.А цената на клапана 200лв. ли е или има и по евтин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 14 април 2010 Автор Сподели Публикувано 14 април 2010 Този авансатор ако не работи трябва ли да се движе отвътре буталцето,защото моя го свалихме и се вижда че се движи буталцето.От кабела тече доста нафта.Как мога да се уверя, че е за смяна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 15 април 2010 Автор Сподели Публикувано 15 април 2010 Ще го раскапсоловам и ще видя О-прастена сигорно е заминал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 25 април 2010 Автор Сподели Публикувано 25 април 2010 Смених Всички уплатнения на клапана и сега си е 6.Няма теч и всичко става точно за 50 стотинки.Ако някой се интересува може да покажа и снимки на разглобен клапан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H-a-T-e-R-s Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Извинявам се че, пиша в стара тема.Но възможно ли е Авансатора, да не е завит както трябва. :icon_hmm: И от това, като е студено да пали трудно колата, и да пуши бяло-сив димпонеже като гледам другите авансатори, и като гледам моя, има голяма разлика.Ето и един линк, как изглежда моя авансаторhttp://h-a-t-e-r-s.hit.bg/ffg-big.jpgблагодаря ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Но възможно ли е Авансатора, да не е завит както трябва. :icon_hmm: И от това, като е студено да пали трудно колата, и да пуши бяло-сив димпонеже като гледам другите авансатори, и като гледам моя, има голяма разлика.Ето и един линк, как изглежда моя авансаторhttp://h-a-t-e-r-s.hit.bg/ffg-big.jpgблагодаря ви.Ако не е завит както трябва клапана, ще го усетиш направо ще бълва нафта от там ..А това на линка, все ми се струва, че не е точно твоят авансов клапан, а на един колега от Чирпан ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H-a-T-e-R-s Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Ако не е завит както трябва клапана, ще го усетиш направо ще бълва нафта от там ..А това на линка, все ми се струва, че не е точно твоят авансов клапан, а на един колега от Чирпан ..:D Да, на линка не е моя клапан, но исках да покажа как изглежда в момента моя. Кабелите сочат точно така на долу, както на снимката в линка. Според мен би трябвало да е като на снимките горе, които си показал, понеже си мисля, че тези клапани са стандарт и би трябвало да се завиват еднакво. Така ли е? Не мога да намеря друга причина за трудно палене в студените сутрини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 ноември 2010 Сподели Публикувано 11 ноември 2010 Според мен би трябвало да е като на снимките горе, които си показал, понеже си мисля, че тези клапани са стандарт и би трябвало да се завиват еднакво. Така ли е? Не мога да намеря друга причина за трудно палене в студените сутрини.А според мен, няма значение на къде сочи кабелът (може и надолу , може и у лЕво :D), важното е клапанът да работи ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H-a-T-e-R-s Публикувано 12 ноември 2010 Сподели Публикувано 12 ноември 2010 А според мен, няма значение на къде сочи кабелът (може и надолу , може и у лЕво :D), важното е клапанът да работи ..:icon_thumbup: :D Ами не им разбирам много много.Все пак съм дърводелец-мебелист :icon_dance: и щом си купих хипер мега яки подгревни свещи, последен писък на модата-13лв бройката, :D :D смятай колко разбирам от клапани,двигатели,свщи и т.н. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H-a-T-e-R-s Публикувано 12 ноември 2010 Сподели Публикувано 12 ноември 2010 А също така искам да те питам. нормално ли е, като я запаля сутрин оборотите са около 960, а като поработи 2-3 мин. се вдигат на около 1100-1200? :icon_hmm: че нещто тез Варненски бошовски майсторчета ме самняват.Също така,ми прави впечатление че едното жило беше хлабаво преди,а сега е опънато яко.Ако знаех , че ще имам проблем след ремонта на ГНП-то щях да вържа една косервена кутия там да сабира нафтата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi utd Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Смених Всички уплатнения на клапана и сега си е 6.Няма теч и всичко става точно за 50 стотинки.Ако някой се интересува може да покажа и снимки на разглобен клапан.дай да ги видим бе колега,че и аз го имам тоз проблем.мерси предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 (редакция) дай да ги видим бе колега,че и аз го имам тоз проблем.мерси предварително!По добре му пиши на лични колега,че тази тема е старичка. :D Редактирано 17 октомври 2011 от n67 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi utd Публикувано 18 октомври 2011 Сподели Публикувано 18 октомври 2011 Смених Всички уплатнения на клапана и сега си е 6.Няма теч и всичко става точно за 50 стотинки.Ако някой се интересува може да покажа и снимки на разглобен клапан.дааа аз искам,публикувай ги,моля! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.