Здравейте колеги. Искам да споделя, и прикача снимки. Аз как направих, неработещите си копчета работещи. След като, не успях да намеря панели, реших да си ги направя сам. Купих си бутони от on-line магазин, и с поялник и малко дърводелска работа, се сборих. Прикачам няколко снимки! http://edfs.hit.bg/DSCN0679.JPG http://edfs.hit.bg/DSCN0680.JPG http://edfs.hit.bg/DSCN0681.JPG
Няма да се плашиш, аз карам така вече 5 месеца. След като си купих обикновена крушка, каквато е за пепелника и запалката, и я "насецах" в цокъла, Малко трудно се маха крушката от цокъла, но клещите вършат чудесна работа. Мисля че, нарочно е направена така, когато включиш фаровете, да не ти блести много.
А също така искам да те питам. нормално ли е, като я запаля сутрин оборотите са около 960, а като поработи 2-3 мин. се вдигат на около 1100-1200? :icon_hmm: че нещто тез Варненски бошовски майсторчета ме самняват. Също така,ми прави впечатление че едното жило беше хлабаво преди,а сега е опънато яко. Ако знаех , че ще имам проблем след ремонта на ГНП-то щях да вържа една косервена кутия там да сабира нафтата.
:D Ами не им разбирам много много.Все пак съм дърводелец-мебелист :icon_dance: и щом си купих хипер мега яки подгревни свещи, последен писък на модата-13лв бройката, :D :D смятай колко разбирам от клапани,двигатели,свщи и т.н. :rolleyes:
Да, на линка не е моя клапан, но исках да покажа как изглежда в момента моя. Кабелите сочат точно така на долу, както на снимката в линка. Според мен би трябвало да е като на снимките горе, които си показал, понеже си мисля, че тези клапани са стандарт и би трябвало да се завиват еднакво. Така ли е? Не мога да намеря друга причина за трудно палене в студените сутрини.
Извинявам се че, пиша в стара тема. Но възможно ли е Авансатора, да не е завит както трябва. :icon_hmm: И от това, като е студено да пали трудно колата, и да пуши бяло-сив дим понеже като гледам другите авансатори, и като гледам моя, има голяма разлика.Ето и един линк, как изглежда моя авансатор http://h-a-t-e-r-s.hit.bg/ffg-big.jpg благодаря ви.
И аз имам почти същият проблем, само че, на мене ми протече помпата и ми сменяха, гарнитура и някакви си гумички там. И сега сутрин паля 5-6 мин. и то след като подам малко газ. И оборотите са много ниски. А като загрее подържа 1000 оборота. И забелязах също че, като включа фаровете или климатика понякога падат оборотите а по някога не. незнам какво да правя. Модела на Каризмата ми е същият 1.9 ТД 90кн. двигател рено.