skochobahn Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 От няколко дни гледам тези зверове и се обедих че искам да купя такъв. Та искам да попитам има ли някъкви проблеми по автомобила за които да гледам при закопуването. благодарско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Премисли добре дали наистина си готов да имаш такава кола,да я поддържаш и тн.Тука части няма(или на безумни цени),само от USA с поръчка...Приеми го като съвет,за да не вземеш прибъразано решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Части може и да се намират по-трудно (те и мен като си взех мицито така ме плашиха), но пък може и да ти се налага много по-рядко да ги търсиш. Ако човека има тръпка към тази невероятна кола и може да си позволи гивизелъка, смело напред! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Абе, човекът пита какви кусури да гледа, а не дали са скъпи частите Не го плашете, че и без това сме малко. Да го придърпаме към бесните коли пък после ще го мислим :) Иначе за слаби места не знам. Гледай да са наред скоростите, раздатката, диференциялите (които са много здрави като цяло), алтернатора дали зарежда читаво... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 И не напоследно място ТУРБИНИТЕ!!!За толкова стар автомобил, ако не са били подменяни, със сигурност ще "луфтят" (както чух така да се изразява един майстор наскоро) Абе, кОпувай, после ще го мислим. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skochobahn Публикувано 12 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2009 И не напоследно място ТУРБИНИТЕ!!!За толкова стар автомобил, ако не са били подменяни, със сигурност ще "луфтят" (както чух така да се изразява един майстор наскоро) Абе, кОпувай, после ще го мислим. :icon_thumbup: хе-хе-хе! човек искам да купя кола която да мога да карам. Ако дам 10 палки за кола която ще влезне в бокса след месец мисля, че няма смисъл. Идеята ми е да я купя и да не я мисля чак толкова. Пък ако кефа не оправдава цената просто няма смисъл да се захващам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 12 декември 2009 Сподели Публикувано 12 декември 2009 Ето видяхте ли,че бях прав. :icon_dance: Познато ми е това чувство,просто съм минал по този път.Когато бях на 18 и майка ми ме попита каква кола искам аз и казах бмв е30 е да ама накрая е34 взехме и няма да ви казвам филма,в който се вкарах.Така,че приятел купи си един еклипс 1г,ще си го караш всеки ден,а и за части няма да отделяш много пари.Успех от мен. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 12 декември 2009 Сподели Публикувано 12 декември 2009 хе-хе-хе! човек искам да купя кола която да мога да карам. Ако дам 10 палки за кола която ще влезне в бокса след месец мисля, че няма смисъл. Идеята ми е да я купя и да не я мисля чак толкова. Пък ако кефа не оправдава цената просто няма смисъл да се захващам. Човек, ако наистина искаш да караш такава уникална кола, то да речем виещо лагерче или тропащ носач няма да те спрат!!! Ние споменахме кои са най-важните неща на тази кола, а именно трансмисията и турбините, и разбира се мотора. Другото всичко поне аз го определям като консумативи, които няма как да не подмениш, ако са тръгнали. Все пак купуваш 17 годишна кола. Просто съдя по себе си. Аз исках ТОЧНО колата която имам в момента. Вярно, отне ми около година докато си я намеря, но не съжалявам. И до момента съм и аз на 10 палки сигурно, и за тва не съжалявам. Именно и затова се изразих така, гледай най-важните работи, пазари се и купувай!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 13 декември 2009 Сподели Публикувано 13 декември 2009 Колега, ако найстина имаш възможност, взимаи го този самолет и въобще не го мисли. Това без спорно е едно от най-красивите Мицубишита :icon_thumbup: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
falcone Публикувано 25 декември 2009 Сподели Публикувано 25 декември 2009 Колега, ако найстина имаш възможност, взимаи го този самолет и въобще не го мисли. Това без спорно е едно от най-красивите Мицубишита :icon_thumbup: ! мхъм :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 4 септември 2010 Сподели Публикувано 4 септември 2010 (редакция) Скоростната кутия (Гетраг) е слабият линк на тези коли и резервните части за нея са почти невъзможни за намиране. Сьщо така, трябва да внимаваш колко бьрзо караш, защото ако я пробваш на максимална скорост, така наречения transfer case ще се прецака. Иначе трябва да питаш дали турбините имат луфт и дали колата пуши, когато я запалиш и постои около 10 минути. Ако пуши, това означава, че така наречените valve stem seals са се прецакали и ще трябва да ги смениш, а това е доста играчка и ще ти струва скъпо, освен ако не можеш да го направиш сам. И може би наи-важното е да се увериш, че препоръчаня от Митсубиши тунинг (60 000 и 120 000 мили) е бил направен, за да не се налага да го правиш ти. Ако не е бил направен, ти трябва да го направиш, защото иначе ангренажният ремьк ще се скъса и ще огъне клапаните. Редактирано 5 септември 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.