dido varna Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 ЗА СЪВЕТ КЪМ ВСИЧКИ НА КОИТО ИМ СЕ ПОЧИСТВА НЕЩО.....За втори път го правя това, но този път мисля че си беше по успеното почистване на стъпковото моторче и дроселовата клапа и всички елементи и въздушни канали около тях. Усещях я забита колата, като загрееше и оборотите падаха много. Предприех отново да ги разглобя и изчистя тия елементи, но този път подбрах по качествени спрейчета, преди беше само с Вд-40. СЕга взех спрей за почистване на карбуратури и смазващ спрей на основа молибден. Между корпусите на моторчето и дросела имаше едно гумено уплътнение, което като махнах се беше разширило доста и при повторно слагане едва ли щеше да си върши работата. За целта го замених с термоустойчив силикон (червен), който уплътнява отлично..Смених и старата гарнитурка между дросела и самия въздушен колектор, направих си нова такава от глингерит. СЕга се радвам на по стабилни ниски обороти и по голяма динамика. Ако не сте го почиствали тоя елемент от въздушната система, съвет от мен да го направите, усеща се разлика.... :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Аз също лятото си поиграх, но почистих дросела, стъпковото моторче и всмукателния колектор! Също както казваш, колега, със спрей за карбуратори и се получи идеално. Този спрей чисти уникално, прочетох, че бил на ацетонова основа! Също така изчистих и дюзите с ултразвук и устеих коренна промяна! Разхода ми намаля с 15%! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 16 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Аз също лятото си поиграх, но почистих дросела, стъпковото моторче и всмукателния колектор! Също както казваш, колега, със спрей за карбуратори и се получи идеално. Този спрей чисти уникално, прочетох, че бил на ацетонова основа! Също така изчистих и дюзите с ултразвук и устеих коренна промяна! Разхода ми намаля с 15%! :mitsu-smiley: Действително си има ефект, а може би още по голям както казваш и всмукателния колектор. А него за да го почистиш сваляш ли го, видях че беше доста набит с мазнотия и моя, но ми се стори голяма игра да го съборя. А за инжекторите, това ще е следващото нещо което ще направя, щя намеря някой дето почиства. Ако можеш кажи за всмукателния колектор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencito Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 А тази процедура дали я правят някаде срещу заплащане, понеже не разбирам и ме е страх да пипам... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Инжекторите може да ги занесеш в ТУ-Варна, там знам че имат ултразвук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 (редакция) След като си свалил дросела и имаш достъп колектора излиза за 15 мин! Успех :icon_thumbup: Редактирано 17 ноември 2009 от kris_kn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 17 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2009 След като си свалил дросела и имаш достъп колектора излиза за 15 мин! Успех :icon_thumbup: Къде точно в Ту варна, Емо, аз пет години си блъсках главата там , е инженер съм де.. Ако може да ме насочиш по конкретно. А към колегата Крис , искаш да кажеш да пръсна вътре в всмукателния колектор със спрея ли, къде ще отиде тая мизерия, ще я изгори ли мотора ? Дай по подробни инструкции. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Дидо пиши на лични на колегата 26800 той ще ти каже. Преди време когато мислех да чистя мойте, точно той ми беше споменал за там, даже и цена ми беше казал, но сега не се сещам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Къде точно в Ту варна, Емо, аз пет години си блъсках главата там , е инженер съм де.. Ако може да ме насочиш по конкретно. А към колегата Крис , искаш да кажеш да пръсна вътре в всмукателния колектор със спрея ли, къде ще отиде тая мизерия, ще я изгори ли мотора ? Дай по подробни инструкции. Колега сваляш целия колектор. И цял спрей няма да те оправи за почистване, затова взимаш кореселин и действаш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dandata Публикувано 26 април 2012 Сподели Публикувано 26 април 2012 Здравейте колеги!!!И аз като вас притежам едно Колт-че от което съм много доволен!!Чета с интерес форума и доста неща научих и аз от вас!!Та да дойда и аз на въпроса си!Можете ли да ми кажете или покажете как точно изглежда това стъпково моторче за да го почистя?Забелязвам само хубави мнения от вас след почистването му,та искам и аз да направя тази операция!!А забравих да спомена Колта е 1.3 12v 1997г. Благодаря ви предварително и пожелавам много безавариини километри!Живи и здрави :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim&Tar Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 И аз се интересувам от абсолютно същото нещо И последващия ми въпрос е: Каква може да е причината колата да "глъхне" или с други думи да губи сила в средните и съответно високите обороти...колата е Колт 1.3 1998 г...Имам съмнения в запушен катализатор, "прецакано" стъпково моторче и от там на сетне нищо...проверих свещите ( тей като има едно лико придръпване в началото на самите скорости и то най вече на 1-ва и 2-ра) порцелана им вътре е чист-като нов. Та да въпроса ми всъщност е къде се намира това стъпково моторче като за начало и дали то може да е причината за това "глъхнене"? Благодаря П.П. Ще се радвам на снимков материал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юни 2014 Сподели Публикувано 14 юни 2014 Те свещите може да са наред ама кабелите дали са наред.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иксата Публикувано 7 септември 2019 Сподели Публикувано 7 септември 2019 Колеги здравейте , темата е стара но имам нужда от помощ. Имам Звезден ездач 1.8 , когато е студена няма проблем , но покарам ли я , като загрее кракът ми винаги е на газта , падат постоянно оборотите и гасне , чистиш съм дросела само веднъж , но не се оправи както трябва , кое точ о е стоковото моторче и тези колектори за които говорите , за да си поиграя и аз да ги изчистя, че вече ми е мъка с такова каране , благодаря предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 27 септември 2019 Сподели Публикувано 27 септември 2019 (редакция) Имам Звезден ездач 1.8 , когато е студена няма проблемАко е X-Wing освен почистването виж и потенциометъра на дросел-клапата (някой да не го е разместил, или пък да е разместил клапата спрямо него).Когато е студена сама си подава повече газ, понеже се опитва да държи над 1000 об., което ме навежда на мисълта, че моторчето работи. Редактирано 27 септември 2019 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.