Ivan Zdravkov Публикувано 26 януари 2006 Сподели Публикувано 26 януари 2006 EAGLE TALON 2.0 TURBO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 27 април 2006 Сподели Публикувано 27 април 2006 това наръка написано GTI какво трябва да означава. Тия ламаринки отстрани са излишни, колата си е красива и без тях. Харесва ми, че изглежда доста запазена, обаче модификациите са много непрофесионално направени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 28 април 2006 Автор Сподели Публикувано 28 април 2006 това наръка написано GTI какво трябва да означава. Тия ламаринки отстрани са излишни, колата си е красива и без тях. Харесва ми, че изглежда доста запазена, обаче модификациите са много непрофесионално направени.Разбира се,че са непрофесионални-всичко е правено саморъчно ,за мен там е тръпката.Но по важно е какво има под капака-вече е TSI,и то доста по-TSI от серийния модел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 април 2006 Сподели Публикувано 28 април 2006 Разбира се,че са непрофесионални-всичко е правено саморъчно ,за мен там е тръпката.Но по важно е какво има под капака-вече е TSI,и то доста по-TSI от серийния модел с GTI ми прилича на Голф от Перник MIVEC, GDI, V6, V8, V12 е по-така :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 28 април 2006 Сподели Публикувано 28 април 2006 Разбира се,че са непрофесионални-всичко е правено саморъчно ,за мен там е тръпката.Но по важно е какво има под капака-вече е TSI,и то доста по-TSI от серийния модел Наистина под капака е най-важно. Само един съвет по снимката - веднага изхвърли въздушния филтър и сложи там един К&Н, a кутията я срежи за да влиза повече въздух. Погледни снимката на моя двигател и ще видиш за какво става дума: http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...vehicle&CID=738 а като казваш "вече е TSI" какво имаш предвид? Дай повече инфо какво е правено ако нямаш нищо против ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 30 април 2006 Автор Сподели Публикувано 30 април 2006 Наистина под капака е най-важно. Само един съвет по снимката - веднага изхвърли въздушния филтър и сложи там един К&Н, a кутията я срежи за да влиза повече въздух. Погледни снимката на моя двигател и ще видиш за какво става дума: http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...vehicle&CID=738а като казваш "вече е TSI" какво имаш предвид? Дай повече инфо какво е правено ако нямаш нищо против ;)Прав си за филтъра(и моя е такъв)-но трябва да го изолираш от двигателяДвигателят беше 4G63 non turbo-този е 4g63-T:пълен осн ремонт с части от USA.полирана глава,клапани и биели;турбо-TD04HL 13G(ново);интерколер-2 пъти по-голям челно разположен.Щом на 10 psi сток съединителя буксува...,а не съм свършил с ъпгреида Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 30 април 2006 Автор Сподели Публикувано 30 април 2006 с GTI ми прилича на Голф от Перник MIVEC, GDI, V6, V8, V12 е по-така :DКолега,там да му е проблема на EAGLE-на 230-350кс мога да напиша и АЗЛК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 1 Май 2006 Сподели Публикувано 1 Май 2006 a да, съединителя бързо заминава на тия, аз моята я взех обаче направо със спортен и съм нямал проблеми. А защо турбото е 13G, стандартното е 14B (по-голямо), а с ъпгрейдите дето си писал можеш да си позволиш още по-голямо (само че ще трябва да подобриш и горивната система). 13G турбо стандартно имат автоматиците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 2 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2006 a да, съединителя бързо заминава на тия, аз моята я взех обаче направо със спортен и съм нямал проблеми. А защо турбото е 13G, стандартното е 14B (по-голямо), а с ъпгрейдите дето си писал можеш да си позволиш още по-голямо (само че ще трябва да подобриш и горивната система). 13G турбо стандартно имат автоматиците.Автом-е са с TD04-13G и 390сс инжектори,а с ръч.ск.кутия-450сс и 9В или 11G /ако не се лъжа/14В/ТД04/ не се слага на митсубиши до 95г/по едни таблици/Забележи,моята е TD04HL-13G-нищо общо TD04-слагат я Volvo след 95гЗа горивото си прав-за това съм още на 0,7бара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 2 Май 2006 Сподели Публикувано 2 Май 2006 Автом-е са с TD04-13G и 390сс инжектори,а с ръч.ск.кутия-450сс и 9В или 11G /ако не се лъжа/14В/ТД04/ не се слага на митсубиши до 95г/по едни таблици/Забележи,моята е TD04HL-13G-нищо общо TD04-слагат я Volvo след 95гЗа горивото си прав-за това съм още на 0,7бара Освен да има разлика в европейските и тукашните модели, но '90-94 с ръчна стандартното турбо е 14B. Не е даже въпрос на дискусия това, вервай ми На '95-'99 са Garrett Т25. Какви таблици гледаш? Ето даже линкhttp://members.shaw.ca/costall/1000Q/answe....htm#whatisa14B vfaq.com ПС за горивото, аз имам datalogger който ми чете показанията от компютъра и при 16PSI, което е някъде 1.1 бар, над 6000 оборота инжекторите (стандартните 450сс) стигат, че и минават 100% натоварване. Само горивната помпа ми е сменяна. Затва засега избягвам да вдигам над 5500 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 2 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2006 Май си прав за турбините-явно се бъркам с GT 3000Ако увеличиш наляган-о на бензина с друг регулатор няма ли да вкараш повече бензин С тази помпа имаш дебит,но регулатора не го задържа в системата Дебита на инжек-е зависи от наляганетоАко на 36,6psi имат 450сс-на 47,6psi ще имат 513сс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 2 Май 2006 Сподели Публикувано 2 Май 2006 Може би си прав, смятах да вземам 550сс по някое време, но ще помисля за регулатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 3 Май 2006 Сподели Публикувано 3 Май 2006 ами помислих :D само че и двата варианта изискват някакъв fuel management, иначе ще се дави. Така че ще изчакам докато събера кеш за цялостен ъпгрейд (EVO III 16G + FMIC + 550сс) и тогава ще си сглобя един Megasquirt. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 3 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2006 http://www.geocities.com/vttalon/tech.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 22 август 2006 Сподели Публикувано 22 август 2006 колеги кажете каде мога да намеря да купя бутала за еклипс турбо 4g63 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.