Премини към съдържание

Eagle Talon 2.0 Turbo


Препоръчано мнение

  • преди 3 месеца ...

това наръка написано GTI какво трябва да означава.

 

Тия ламаринки отстрани са излишни, колата си е красива и без тях.

 

Харесва ми, че изглежда доста запазена, обаче модификациите са много непрофесионално направени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това наръка написано GTI какво трябва да означава.

 

Тия ламаринки отстрани са излишни, колата си е красива и без тях.

 

Харесва ми, че изглежда доста запазена, обаче модификациите са много непрофесионално направени.

Разбира се,че са непрофесионални-всичко е правено саморъчно ,за мен там е тръпката.Но по важно е какво има под капака-вече е TSI,и то доста по-TSI от серийния модел

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че са непрофесионални-всичко е правено саморъчно ,за мен там е тръпката.Но по важно е какво има под капака-вече е TSI,и то доста по-TSI от серийния модел

 

 

с GTI ми прилича на Голф от Перник

 

MIVEC, GDI, V6, V8, V12 е по-така :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че са непрофесионални-всичко е правено саморъчно ,за мен там е тръпката.Но по важно е какво има под капака-вече е TSI,и то доста по-TSI от серийния модел

 

Наистина под капака е най-важно. Само един съвет по снимката - веднага изхвърли въздушния филтър и сложи там един К&Н, a кутията я срежи за да влиза повече въздух. Погледни снимката на моя двигател и ще видиш за какво става дума:

 

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...vehicle&CID=738

 

 

а като казваш "вече е TSI" какво имаш предвид? Дай повече инфо какво е правено ако нямаш нищо против ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина под капака е най-важно. Само един съвет по снимката - веднага изхвърли въздушния филтър и сложи там един К&Н, a кутията я срежи за да влиза повече въздух. Погледни снимката на моя двигател и ще видиш за какво става дума:

 

http://www.tuning.bg/forum/garage.php?mode...vehicle&CID=738

а като казваш "вече е TSI" какво имаш предвид? Дай повече инфо какво е правено ако нямаш нищо против ;)

Прав си за филтъра(и моя е такъв)-но трябва да го изолираш от двигателя

Двигателят беше 4G63 non turbo-този е 4g63-T:пълен осн ремонт с части от USA.полирана глава,клапани и биели;турбо-TD04HL 13G(ново);интерколер-2 пъти по-голям челно разположен.

Щом на 10 psi сток съединителя буксува...,а не съм свършил с ъпгреида

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

с GTI ми прилича на Голф от Перник

 

MIVEC, GDI, V6, V8, V12 е по-така :D

Колега,там да му е проблема на EAGLE-на 230-350кс мога да напиша и АЗЛК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

a да, съединителя бързо заминава на тия, аз моята я взех обаче направо със спортен и съм нямал проблеми.

 

А защо турбото е 13G, стандартното е 14B (по-голямо), а с ъпгрейдите дето си писал можеш да си позволиш още по-голямо (само че ще трябва да подобриш и горивната система).

 

13G турбо стандартно имат автоматиците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

a да, съединителя бързо заминава на тия, аз моята я взех обаче направо със спортен и съм нямал проблеми.

 

А защо турбото е 13G, стандартното е 14B (по-голямо), а с ъпгрейдите дето си писал можеш да си позволиш още по-голямо (само че ще трябва да подобриш и горивната система).

 

13G турбо стандартно имат автоматиците.

Автом-е са с TD04-13G и 390сс инжектори,а с ръч.ск.кутия-450сс и 9В или 11G /ако не се лъжа/

14В/ТД04/ не се слага на митсубиши до 95г/по едни таблици/

Забележи,моята е TD04HL-13G-нищо общо TD04-слагат я Volvo след 95г

За горивото си прав-за това съм още на 0,7бара

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автом-е са с TD04-13G и 390сс инжектори,а с ръч.ск.кутия-450сс и 9В или 11G /ако не се лъжа/

14В/ТД04/ не се слага на митсубиши до 95г/по едни таблици/

Забележи,моята е TD04HL-13G-нищо общо TD04-слагат я Volvo след 95г

За горивото си прав-за това съм още на 0,7бара

 

Освен да има разлика в европейските и тукашните модели, но '90-94 с ръчна стандартното турбо е 14B. Не е даже въпрос на дискусия това, вервай ми :) На '95-'99 са Garrett Т25. Какви таблици гледаш?

 

Ето даже линк

http://members.shaw.ca/costall/1000Q/answe....htm#whatisa14B

 

vfaq.com

 

ПС за горивото, аз имам datalogger който ми чете показанията от компютъра и при 16PSI, което е някъде 1.1 бар, над 6000 оборота инжекторите (стандартните 450сс) стигат, че и минават 100% натоварване. Само горивната помпа ми е сменяна. Затва засега избягвам да вдигам над 5500 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май си прав за турбините-явно се бъркам с GT 3000

Ако увеличиш наляган-о на бензина с друг регулатор няма ли да вкараш повече бензин

С тази помпа имаш дебит,но регулатора не го задържа в системата

 

Дебита на инжек-е зависи от налягането

Ако на 36,6psi имат 450сс-на 47,6psi ще имат 513сс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами помислих :D само че и двата варианта изискват някакъв fuel management, иначе ще се дави. Така че ще изчакам докато събера кеш за цялостен ъпгрейд (EVO III 16G + FMIC + 550сс) и тогава ще си сглобя един Megasquirt.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...