Премини към съдържание

Проблем в скоростната кутия


VladkoCFH

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Първо да се похваля - от тази неделя се присъединих към клуба и съм на 7-то небе :icon_thumbup: Моя красавец е Galant 99г., комби 2.0 дизел (не сам го снимал още) с фейс лифта от 2000г. Но нещо ме притесни днес като го изкарах да му се порадвам. Колата върви перфектно, проблема е, че като връщам от 3-та на 2-ра не влиза. Говорих с един приятел и той каза, че вариантите са два - или повреда или синхронизатор, който не позволява при дадена скорост да се върне втора. Не знам какво е, ама сигурно е счупено с моя късмет :icon_crying: Интересното е, че само от 3-та го прави тоя проблем, от 1-ва няма никакви проблеми. И другото, което ми направи впечатление е, че стоповете на задната постоянно светят. А иначе за втората като намаля доста (под 20 км/ч) си влиза (колата не е автоматик). Благодаря за сега, аз отивам да и се радвам :mitsu-smiley:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито за колата и със здраве да си я караш! :)

 

 

Трябва да се свали кутията според мен и да ти се видят синхронизаторите. Те са им болка на Галантите доколкото знам. Но лошото е, че това не е ефтина процедура. Другото което е, че трябва да имаш готовност ако сваляте кутията и евентуално ти е заминал съединителя е хубаво да смени, защото повторното отваряне е = на още пари на вятъра. Заслушай се също дали на празен ход на място се чува едно характерно къркорене, което при натиснат педал на съединителя изчезва, за да си подготвен да смениш евентуално и лагерите на първичния вал, които също са болест при Галантите. :)

 

П.П. Не искам да те плаша, напротив гледам да ти спестя по - нататъшни ядове и главоболия.

Редактирано от GeorgieV
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги първо да се похваля от тази неделя се присъединих към клуба и съм на 7-то небе :icon_thumbup: . Моя красавец е Galant 99г. комби 2.0 дизел (не сам го снимал още) с феис лифта от 2000г. Но нещо ме притесни днес като го изкарах да му се порадвам , колата върви перфектно ,проблема е ,че като връштам от 3-та на 2-ра не влиза. Говорих с един приятел и тои каза че варянтите са два или повреда или синхронизатор които не позволява при дадена скорост да се върне втора. Нз какво е ама сигорно е счупено с моя късмет :icon_crying: ,интересното е че само от 3-та го прави тоя проблем от 1-ва няма никакви проблеми, и другото което ми направи впечатление е , че стоповете на задната постоянно светят. А иначе за втората като намаля доста (под 20) си влиза (колата не е автоматик). Благодаря за сега , аз отивам да и се радвам :mitsu-smiley:

Ами че това си е стандартния проблем на Галант с дизелов мотор или по точно на ЕА6 сериите, при мен са идвали поне 50-тина такива с този проблем в близките две години и е прав твоя колега че е синхронизатор , ако е само синхронизатор ще е добре ,но обикновенно освен тях може би ще се наложи да се смени и муфата ,а в най тежкия случай - и хъба, което като цифра прескача 4-рицифрена сума,.............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така и предполагах ,DJ Tymbi аз утре ще я регистрирам в кат и ще доида да я видиш (само ми кажи каде е сервиза де :icon_hmm: )

Редактирано от VladkoCFH
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така и предполагах ,DJ Tymbi аз утре ще я регистрирам в кат и ще доида да я видиш (само ми кажи каде е сервиза де :icon_hmm: )

Без значение в кой сервиз ще я караш, но трябва да е някой, който е правил такива кутии че съм имал и такива случаи, в които нищо не са направили ,ами и са я довършили тотално.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз като човек със същия проблем да попитам колко излиза приблизително смяната на този синхронизатор на 2-рата предавка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са прави за синхронизаторите.

 

Започни от най-лесните неща:

 

1. Виж дали ще можеш да превключиш с междинна газ или с двойно натискане на съединителя.

 

2. Натегни съединителя малко /това става от педала/

 

3. Скоростно масло - това от митсубиши е известно да прави проблеми, не винаги но прави проблеми. Не знам какви масла има в БГ, но ако намериш Синхромеш или Синхрошифт са много добри. Аз използвам Синхрошифт 1 и съм доволен, само където 2-ра ми е трудна когато колата е студена. Нямаше кой да ми каже, че това масло е температурно зависимо, но като се стопли всичко е ОК. Този проблем е отстранен в Синхрошифт 2, което е напълно синтетично. Мисля че ти за нужни 2.2 литра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами че това си е стандартния проблем на Галант с дизелов мотор или по точно на ЕА6 сериите, при мен са идвали поне 50-тина такива с този проблем в близките две години и е прав твоя колега че е синхронизатор , ако е само синхронизатор ще е добре ,но обикновенно освен тях може би ще се наложи да се смени и муфата ,а в най тежкия случай - и хъба, което като цифра прескача 4-рицифрена сума,.............. :icon_blush:

Пацо ти тези 4-ри цифрени суми за нищо ги нямаш, да не ремонтираш Бентли, Мазерати или Ферари?!!

Май тебе деноминацията още не те е хванала? :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пацо ти тези 4-ри цифрени суми за нищо ги нямаш, да не ремонтираш Бентли, Мазерати или Ферари?!!

Май тебе деноминацията още не те е хванала? :icon_clap:

Ники, не ме разбра правилно............под 4 цифрена сума имам прдвид че ще прескочи 1000 лв. ремонта му, тъй като частите са скъпи,може би едни от най скъпите части са това, освен това тези неща са само предположения , за да стане ясно , трябва да се отвори ,да се разглоби и види ,тогава вече ще стане ясно колко ще му струва на човека ............. :icon_bye: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники, не ме разбра правилно............под 4 цифрена сума имам прдвид че ще прескочи 1000 лв. ремонта му, тъй като частите са скъпи,може би едни от най скъпите части са това, освен това тези неща са само предположения , за да стане ясно , трябва да се отвори ,да се разглоби и види ,тогава вече ще стане ясно колко ще му струва на човека ............. :icon_bye: :rolleyes:

Така е Пацо, ама като пишете така ''хипотетично'' преди да е локализиран проблема и хората се плашат, а и някак звучи несериозно !

То по тази логика може и кормилна рейка и катализаторите да смени с нови и отиде над 2000 лева, нали ?! А ако е много скъп ремонта, звънка на Алекс 2511 и се оправя човека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е Пацо, ама като пишете така ''хипотетично'' преди да е локализиран проблема и хората се плашат, а и някак звучи несериозно !

То по тази логика може и кормилна рейка и катализаторите да смени с нови и отиде над 2000 лева, нали ?! А ако е много скъп ремонта, звънка на Алекс 2511 и се оправя човека.

Ами аз още в началото казах че това е хипотетично,не реално и сумата може да стигне тази цифра.........не ме тълкувайте грешно.........

Иначе си много прав , втора ръка ск. кутия и си свирка колегата,обаче лошото е,че за да се разбере какво що е, трябва да се отвори........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе си много прав , втора ръка ск. кутия и си свирка колегата,обаче лошото е,че за да се разбере какво що е, трябва да се отвори........
Е ти нали вече си му поставил диагноза... :P

Направо да си търси друга кутия човека, а тази ако иска да ми я подари... :)

Аз като си взема такъв галант (когато порасна), ще и сменя маслото с някое чуждоземско и ще си я карам така, още 5-6 години... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ти нали вече си му поставил диагноза... :P

Направо да си търси друга кутия човека, а тази ако иска да ми я подари... :)

Аз като си взема такъв галант (когато порасна), ще и сменя маслото с някое чуждоземско и ще си я карам така, още 5-6 години... :lol:

Ами не съм му поставял диагноза и няма как, без да съм видял колата, просто споделих опита ми с тези кутии ,но това не значи че и при него ще е така.............освен това дай някаква марка на това масло......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че е синхронизатор. Имах същия проблем - започна да влиза трудно от трета на втора, после влизаше само с междинна газ, след това изключи нацяло втората и проблема беше от синхронизатор. Ама както казват колегите - без да се види, не може да се каже точно какво й има :mitsu-smiley:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито за колата и със здраве да си я караш! :)

 

 

Трябва да се свали кутията според мен и да ти се видят синхронизаторите. Те са им болка на Галантите доколкото знам. Но лошото е, че това не е ефтина процедура. Другото което е, че трябва да имаш готовност ако сваляте кутията и евентуално ти е заминал съединителя е хубаво да смени, защото повторното отваряне е = на още пари на вятъра. Заслушай се също дали на празен ход на място се чува едно характерно къркорене, което при натиснат педал на съединителя изчезва, за да си подготвен да смениш евентуално и лагерите на първичния вал, които също са болест при Галантите. :)

П.П. Не искам да те плаша, напротив гледам да ти спестя по - нататъшни ядове и главоболия.

Ако може и аз да се включа. При мен се наблюдава това къркорене а при натиснат съедин изчезва. За смяна на лагери ли съм вече???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може и аз да се включа. При мен се наблюдава това къркорене а при натиснат съедин изчезва. За смяна на лагери ли съм вече???

 

Мдам, за смяна си вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Пак да попитам:Колко струва смяната на синхронизатора на 2-рата предавка с оригинални части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак да попитам:Колко струва смяната на синхронизатора на 2-рата предавка с оригинални части.

По спомен за 1-ва пред. е около 260-280 лв. ,следващите са доста по евтини.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням Ратолските цени, синхронизатора на първата е около 90лв, на втора е 230лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням Ратолските цени, синхронизатора на първата е около 90лв, на втора е 230лв.

Там някъде беше ..............спомням си че едната ( дали 1 или 2 ) беше драстично по скъпа от другите.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...