todor Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 ....и тоя VW-дизел ме притеснява....Иначе много го харесвам Грандиса още откакто излезе! :icon_thumbup:Мотора си е екстра. Питай във ФВ или Ауди форумите...Не всички 2.0 тди горят масло, а и разход от 1л на 10 000км, не ми се струва кой-знае какъв проблем. за сметка на това динамиката е много добра, а разхода на гориво перфектен. Помпа-дюза е много добра технология. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Мотора си е екстра. Питай във ФВ или Ауди форумите...Не всички 2.0 тди горят масло, а и разход от 1л на 10 000км, не ми се струва кой-знае какъв проблем. за сметка на това динамиката е много добра, а разхода на гориво перфектен. Помпа-дюза е много добра технология.Да бе, вЕрвай си .......Точно този мотор си похапва много масло, около 2 литра, а не 1 л. но и това не е ясно за колко км. ги похапва, защото при мен са идвали различни коли с този мотор ,и все различно количество разход на масло, явно зависи как се кара - дали спокойно или на "ръчка"............Второ- помпа-дюзата не е много добра технология, те и за това се върнаха на комън рейл системата освен това този мотор е комън рейл.........Мотора е на Фоксваген и е германски, но е доста шумен ,в сравнение с бензиновия мотор...........По принцип динамика има, доускорение също, но разлика с бензиновия не е голяма ,по скоро минимална............Разхода му е около 10-11л./100км. софийско градско , а извънградско е около 6-7 л./100км. (това са показания на клиенти , не мои).......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
грандис мен Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Да бе, вЕрвай си .......Точно този мотор си похапва много масло, около 2 литра, а не 1 л. но и това не е ясно за колко км. ги похапва, защото при мен са идвали различни коли с този мотор ,и все различно количество разход на масло, явно зависи как се кара - дали спокойно или на "ръчка"............Второ- помпа-дюзата не е много добра технология, те и за това се върнаха на комън рейл системата освен това този мотор е комън рейл.........Мотора е на Фоксваген и е германски, но е доста шумен ,в сравнение с бензиновия мотор...........По принцип динамика има, доускорение също, но разлика с бензиновия не е голяма ,по скоро минимална............Разхода му е около 10-11л./100км. софийско градско , а извънградско е около 6-7 л./100км. (това са показания на клиенти , не мои)..........Мерси и на двамата! А като поведение на пътя и здравина на окачването, как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Да бе, вЕрвай си .......Точно този мотор си похапва много масло, около 2 литра, а не 1 л. но и това не е ясно за колко км. ги похапва, защото при мен са идвали различни коли с този мотор ,и все различно количество разход на масло, явно зависи как се кара - дали спокойно или на "ръчка"............Зависи с какво масло се кара...След определена година този проблем е решен. Колегата казва за 15К км- 1.5л...е тва за турбо мотор е почти нормално...Второ- помпа-дюзата не е много добра технология, те и за това се върнаха на комън рейл системата освен това този мотор е комън рейл......... Не са се връщали , а създадоха комън-рейл. Изоставиха помпа-дюза, защото е с по-висока себестойност и заради Еко-норми, а не защото не я бива. Вземете изяснете мотора на Грандис и този на Лансер какви са, защото в една тема е Помпа Дюза в друга Комън Рейл...По принцип ПД е по-шумния мотор , но е и по-динамичния...Мотора е на Фоксваген и е германски, но е доста шумен ,в сравнение с бензиновия мотор........... Все едно да кажеш, че бензиновия е много шумен...в сравнение с електрически :D По принцип динамика има, доускорение също, но разлика с бензиновия не е голяма ,по скоро минимална............Разхода му е около 10-11л./100км. софийско градско , а извънградско е около 6-7 л./100км. (това са показания на клиенти , не мои)..........Около 2 литра на 100 би трябвало да е разликата с бензина...по думи на собственици на Лансер с такъв мотор 2.4 - 13 градско и 8-9 извън... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Мерси и на двамата! А като поведение на пътя и здравина на окачването, как е?Ами моя е на 100 хил. км вече и не съм му пипал окачването ,а само аз съм навъртял 35 хил. км по нашите страшни пътища......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Зависи с какво масло се кара...След определена година този проблем е решен. Колегата казва за 15К км- 1.5л...е тва за турбо мотор е почти нормално... Не са се връщали , а създадоха комън-рейл. Изоставиха помпа-дюза, защото е с по-висока себестойност и заради Еко-норми, а не защото не я бива. Вземете изяснете мотора на Грандис и този на Лансер какви са, защото в една тема е Помпа Дюза в друга Комън Рейл...По принцип ПД е по-шумния мотор , но е и по-динамичния... Все едно да кажеш, че бензиновия е много шумен...в сравнение с електрически :D Около 2 литра на 100 би трябвало да е разликата с бензина...по думи на собственици на Лансер с такъв мотор 2.4 - 13 градско и 8-9 извън...До колкото знам, комън рейла е създаден много преди ФВ да създадат Помпа Дюзата , и не са го създали те, те създават ПД като отговор на комън рейла...........М/у Лансер и Грандис правиш ли разлика??Грандиса ми харчи 12 градско и около 8 изънградско........а вчера ми даде 7.5л. с гръцкия бензин..........ЗА останалото си прав......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 До колкото знам, комън рейла е създаден много преди ФВ да създадат Помпа Дюзата , и не са го създали те, те създават ПД като отговор на комън рейла...........М/у Лансер и Грандис правиш ли разлика??Грандиса ми харчи 12 градско и около 8 изънградско........а вчера ми даде 7.5л. с гръцкия бензин..........ЗА останалото си прав.........Той и за това е прав, не само за останалото ..Тодор казва че не са се върнали към комънрейла, а са преминали на тази система, защото преди ПД не са били на комънрейл ..Апък за разхода е абсолютно прав, колкото и да ти е мъчно, винаги си с 2 л. над дизела (и това минимум) :P а 2 литра са си 5 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Апък за разхода е абсолютно прав, колкото и да ти е мъчно, винаги си с 2 л. над дизела (и това минимум) :P а 2 литра са си 5 лв........сметкаджия си на дребно, а колко ще се изръсиш за един катализатор за твърди частички??? А колко за нова турбинка?? А колко за нови инжектори ,ааа......забравих че ти нафтата я купуваш на далавера от държавния резерв......там нафтата е супер ,само за котли става ,ама карай нали гори все пак............ :lol: :P Ти що не си купиш такава кола с такъв мотор???? :P :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Момчета, едно въпросче относно дизеловия мотор на грандиса, 2.0 di-d къде е произведен? Искам да си купя грандис, но ме притеснява , че гори много масло! Става въпрос за нова кола и ако някой може да пиши за слабите и места и на колко километра се появяват, че са си пари и все още имам избор между нея и версо!Колега, ако си купуваш чисто нов Граднис, който ще го караш 5 години и не повече от 150 хил. км. то купи си дизелов ,но ако си го купуваш втора ръка и на над 150 хил. км. то по добре си вземи бензиновия мотор............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
грандис мен Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Колега, ако си купуваш чисто нов Граднис, който ще го караш 5 години и не повече от 150 хил. км. то купи си дизелов ,но ако си го купуваш втора ръка и на над 150 хил. км. то по добре си вземи бензиновия мотор............За нов иде реч, а аз по-принцип искам дизел и то грандис, ама пък на версото 2.0 дизел е много здрав мотор и това ме кара да се двоумя ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 (редакция) За нов иде реч, а аз по-принцип искам дизел и то грандис, ама пък на версото 2.0 дизел е много здрав мотор и това ме кара да се двоумя !Е ,тогава дизел .............Версо е по малък автомобил от Грандис, но с малко .......все пак обаче ако имаш възможност се качи и на двата, единия е модел от 2003 година, а другия е модел от 2009 година, и може би ще откриеш голяма пропаст м/у двата...........но Тойотата е по "пластмасова" ........... Редактирано 17 март 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 .......сметкаджия си на дребно, а колко ще се изръсиш за един катализатор за твърди частички??? А колко за нова турбинка?? А колко за нови инжектори ,ааа......Kолко да се изръси като ДПФ директно се маха и пада разхода и се увеличава динамиката...Нова турбинка не е задължително, както и нови инжектори...Тези мотори са произведени в милионен тираж, така че за части втора ръка или нови проблеми никакви, дори ще стават все по-евтини. За нов иде реч, а аз по-принцип искам дизел и то грандис, ама пък на версото 2.0 дизел е много здрав мотор и това ме кара да се двоумя !На твое място бих погледнал Мазда 5...ако няма да е Грандис . Всъщност Тойота отдавна са просто една ширпотреба, която нито е здрава, нито блести с комфорт или динамика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Kолко да се изръси като ДПФ директно се маха и пада разхода и се увеличава динамиката...Ела при мен и ми махни ДПФ-а на един Аутлендър че аз се опитвах, но той ми се опъва и казва " цт, не стаа брато по българе "........и си влиза там в некъв негов си режим там и така....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Ще ти дам координати, искат и малко пари...прави се софтуерно ,но пък забравяш после за сервизни режими, запушен филтър, разхода леко пада и динамиката се подобрява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Ти що не си купиш такава кола с такъв мотор???? :P :DЗащото съм тарикат :P и знам кои са най здравите дизели, а това определено не са коНУмрейл, нито помпа дюза ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
грандис мен Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 На твое място бих погледнал Мазда 5...ако няма да е Грандис . Всъщност Тойота отдавна са просто една ширпотреба, която нито е здрава, нито блести с комфорт или динамика.Във форума на Мазда има много негативни коментари относно петицата, а и не ме кефи самата марка! Мерси на всички за коментарите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Пламене,каква е разликата между моя и твоя мотор, освен визуалната?...........или дай номера на двг.,аз сам ще видя! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Пламене,каква е разликата между моя и твоя мотор, освен визуалната?...........или дай номера на двг.,аз сам ще видя! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifНикаква, само в това че твоята е за щатския пазар и електрониката е малко по различна и то в областта на "екологията".... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio4 Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Като собственик на Grandis 2.0 D-ID, къде бихте ме насочили за резервни части!? Определено представителстовото на Балканстар бих го подминал, за сега си мисля за ebay.com там обаче нямаш шанс да върнеш купеното ако нещо нестава. Отделно мисля че не е нормално да купувам един въздушен филтър за близо 90 лв. от Балканстар. До сега не съм пробвал с Ратола но не ми вдъхват много надежда и те... Относно до другите - като цяло колата ми е супер! Много съм доволен с голямо семейство съм и определено е супер мултифункционална. Ако ще си купувам "нова" кола това ще е някоя друга без да си продавам грандиса! Харчи масло но това зависи как го юркаш - карам на масло Castrol - дадено за този тип двигател (ако искате ще ви дам повече инфо)На дълго го карам около 140 - 160 км/ч и ми дава около 10 л. - градско 10 със сигурност - дори не падам под 10 л.Окачването е железно - сега е на 65 000 км нямам никакви ядове - за да избягам задръстванията редовно минавам по някоя вътрешна "калдаръмена" уличка и натоварването му е голямо но се справя идеално що се отнася за ремонти за сега - нямам нищо конкретно като забележка - освен консумативиСложил съм във фаровете bi-xenon прожектори и що годе свети вече добре - иначе не ми харесваше как свети вечер преди да си купя грандиса гледах мазда 5 - но определено бързо я забравих след покупката на грандиса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Като собственик на Grandis 2.0 D-ID, къде бихте ме насочили за резервни части!? Определено представителстовото на Балканстар бих го подминал, за сега си мисля за ebay.com там обаче нямаш шанс да върнеш купеното ако нещо нестава. Отделно мисля че не е нормално да купувам един въздушен филтър за близо 90 лв. от Балканстар. До сега не съм пробвал с Ратола но не ми вдъхват много надежда и те... Относно до другите - като цяло колата ми е супер! Много съм доволен с голямо семейство съм и определено е супер мултифункционална. Ако ще си купувам "нова" кола това ще е някоя друга без да си продавам грандиса! Харчи масло но това зависи как го юркаш - карам на масло Castrol - дадено за този тип двигател (ако искате ще ви дам повече инфо)На дълго го карам около 140 - 160 км/ч и ми дава около 10 л. - градско 10 със сигурност - дори не падам под 10 л.Окачването е железно - сега е на 65 000 км нямам никакви ядове - за да избягам задръстванията редовно минавам по някоя вътрешна "калдаръмена" уличка и натоварването му е голямо но се справя идеално що се отнася за ремонти за сега - нямам нищо конкретно като забележка - освен консумативиСложил съм във фаровете bi-xenon прожектори и що годе свети вече добре - иначе не ми харесваше как свети вечер преди да си купя грандиса гледах мазда 5 - но определено бързо я забравих след покупката на грандисаЧестито колега, моя е вече на 106 хил. км. и по окачването нищо,само едни накладки, ремъци и ролки и маслата.........по отношение на Мазда 5............тук има хора ,които хвалят Маздата, но те или не са се качвали на нея ,или на Грандис за да дават сравнения.........Мазда 5 е като Астра Комби пред Грандиса, а за возия и т.н. просто няма смисъл да давам мнение.......По отношение на разхода, аз отодавна спрях да сравнявам, защото за мен този мотор не е въобще това ,което приказват за него , легенди колко бил здрав, колко малко харчел и т.н. ..........тъй като тъй като аз като сервиз ,подържам и двата типа мотори, и мога да ви кажа че 2.4 МИВЕК мотора дава почти същия разход от немската нафта ,но е къде къде по безшумен и комфортен.........и най вече , не гори грам масло ,за разлика от великия немски мотор ,къде трябва да мъкнеш тубичките с масло в багажника да доливаш.......типично по български карайки 30 годишна жигула........... :D Иначе части имам за него ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 24 март 2011 Сподели Публикувано 24 март 2011 Не се мъчете, вземете си масло Eneos да ви е мирна главата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tencho Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 Като собственик на Grandis 2.0 D-ID, къде бихте ме насочили за резервни части!? Определено представителстовото на Балканстар бих го подминал, за сега си мисля за ebay.com там обаче нямаш шанс да върнеш купеното ако нещо нестава. Отделно мисля че не е нормално да купувам един въздушен филтър за близо 90 лв. от Балканстар. До сега не съм пробвал с Ратола но не ми вдъхват много надежда и те... Относно до другите - като цяло колата ми е супер! Много съм доволен с голямо семейство съм и определено е супер мултифункционална. Ако ще си купувам "нова" кола това ще е някоя друга без да си продавам грандиса! Харчи масло но това зависи как го юркаш - карам на масло Castrol - дадено за този тип двигател (ако искате ще ви дам повече инфо)На дълго го карам около 140 - 160 км/ч и ми дава около 10 л. - градско 10 със сигурност - дори не падам под 10 л.Окачването е железно - сега е на 65 000 км нямам никакви ядове - за да избягам задръстванията редовно минавам по някоя вътрешна "калдаръмена" уличка и натоварването му е голямо но се справя идеално що се отнася за ремонти за сега - нямам нищо конкретно като забележка - освен консумативиСложил съм във фаровете bi-xenon прожектори и що годе свети вече добре - иначе не ми харесваше как свети вечер преди да си купя грандиса гледах мазда 5 - но определено бързо я забравих след покупката на грандисаЗдравей Valio 4 Аз карам Grandis 2.0 DID от 5 години и вече е на 190000 до последната смяна на масло не съм видял за харченето което казвате.Аз карам с Motul спецификация за VW мотори или 504 00 507 00.Последния път сложих пак Motul 5W30 300V Power Racing като си мислех че ще е за добро от от него започна да консумира масалце.Моя грандис е 2006 и от тогава до сега не е имал проблем с маслото макар че преди година и полвина забелчзах че има омасляване около отдушника за маслото.За разхода на гориво моя го чипнах и освен че стана близо 170 коня градския разход ми падна много дори и по показания на бордовия компютър.От 7 до 9 е градско.Знаеш че е относително все пак.Как си със спирачките?Аз моите предни апарати и дискове ги смених с такива от EVO. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.