Премини към съдържание

valio4

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

За valio4

  • Рожден ден 02/02/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Grandis 2.0 D-ID

valio4's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. valio4

    Грандис

    Като собственик на Grandis 2.0 D-ID, къде бихте ме насочили за резервни части!? Определено представителстовото на Балканстар бих го подминал, за сега си мисля за ebay.com там обаче нямаш шанс да върнеш купеното ако нещо нестава. Отделно мисля че не е нормално да купувам един въздушен филтър за близо 90 лв. от Балканстар. До сега не съм пробвал с Ратола но не ми вдъхват много надежда и те... Относно до другите - като цяло колата ми е супер! Много съм доволен с голямо семейство съм и определено е супер мултифункционална. Ако ще си купувам "нова" кола това ще е някоя друга без да си продавам грандиса! Харчи масло но това зависи как го юркаш - карам на масло Castrol - дадено за този тип двигател (ако искате ще ви дам повече инфо) На дълго го карам около 140 - 160 км/ч и ми дава около 10 л. - градско 10 със сигурност - дори не падам под 10 л. Окачването е железно - сега е на 65 000 км нямам никакви ядове - за да избягам задръстванията редовно минавам по някоя вътрешна "калдаръмена" уличка и натоварването му е голямо но се справя идеално що се отнася за ремонти за сега - нямам нищо конкретно като забележка - освен консумативи Сложил съм във фаровете bi-xenon прожектори и що годе свети вече добре - иначе не ми харесваше как свети вечер преди да си купя грандиса гледах мазда 5 - но определено бързо я забравих след покупката на грандиса
  2. valio4

    Грандис

    Здравейте, проблема с маслото е същия и при мен. Купих си Грандис дизелов с на VW двигател от балкан стар и е каран предимно градско. проблема на тези коли е горенето на малсо - фабрично имат проблем с турбото както и са направени да харчат масло - което за мен е абсурдно. Това бе едно от обясненията на мой приятел техник в Мицубиши. Карам с Кастрол масло - както каза колегата по-горе да сменя с Арал но мойте уважения Арал кога почнаха да правят масло? Кастрола е с много хубави защити - истински е директно от вносителя го взимам ... но си е скъпо удоволствие. Последния път ми обясниха в Балканстар за проблем в EGGER-a, той бил прецакан от някаква мембрана в следствие от турбото - така че смяната на EGGER-a e 1700 лв. а за да е "читаво" всичко да сменя и турбото ... (за него не питах цената но предполагам ще е толкоз колкото си го помислиш умножено по две) Така че като цяло колата "яде" много бой от мен - карам я като за последно и не се съобразявам със пътните проблеми. Карам я 2 години и освен консумативи с друго не съм се занимавал. Ако има въпроси бихме дискотирали на драго сърце.
×
×
  • Създаване...