rodgerss Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) Някой може ли да ми каже къде се произвежда Мицубиши Грандис? Редактирано 30 септември 2009 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 някой може ли да ми каже къде се произвежда мицубиши грандис?В Япония, ако е с дизелов мотор , купето го правят в Япония , от там в Холандия за монтирането на мотора ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CTAH Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Мисля,че някъде бях срещнал информация,че използват два дизелови двигателя от WV. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 КОЛТ И АУТЛЕНДЕР ГИ ПРАВЯТ В ХОЛАНДИЯ, ЛАНСЪР-В ГЕРМАНИЯ, НО ЗА ГРАНДИС НЕ НАМИРАМ НИЩО В ИНТЕРНЕТ.НЯКОЙ ДА ИМА РЪКОВОДСТВО ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ГРАНДИС С ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ НА АНГЛИЙСКИ ? ИЛИ ДА МИ ПОСОЧИ КЪДЕ ДА ГО НАМЕРЯ В ИНТЕРНЕТ.ИНТЕРЕСУВА МЕ СЛЕДНОТО: В БЪЛГАРСКОТО РЪКОВОДСТВО НА СТР. 8-8 ПИШЕ ЧЕ РАЗХОДА НА МАСЛО МОЖЕ ДА ДОСТИГНЕ 1Л НА 1000( ХИЛЯДА ) км, В ЗАВИСИМОСТ ОТ НАТОВАРВАНЕТО И КАРАНЕТО?????ПЪЛЕН АБСУРД-КАРАМ 18ГОДИШНО АУДИ100 НА НЕИЗВЕСТНО КОЛКО СТОТИН ХИЛ.КМ И НЕ МИ ХАРЧИ ПО-ВЕЧЕ ОТ 1Л. НА 10ХИ. км. ТЕЗИ ДВИГ. 2000КУБ. НА ФОЛКСВАГЕН ДА НЕ СА ОТ БРАКУВАНИТЕ В ГЕРМАНИЯ?ЗА ТОВА ТЪРСЯ РЪКОВОДСТВО НА НЕМСИ ИЛИ АНГЛИЙСКИ ЗА ДА ВИДЯ И ТАМ ЛИ ПИШЕ СЪЩОТОАми сърдете се на Фолкцфаген тогава, този разход на масло е всеизвестен от много време насам и великите немци не го признават това ..............но хората си го купуват ,въпреки този "малък" недостатък..........Знам цялата история около този проблем, ако ви интересува,ще я напиша......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rodgerss Публикувано 30 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2009 (редакция) интересува ме много сериозно, защото ако е така - това си е измама-продаваш на клиенти некачествена стока. ЗАЩОТО РАЗХОДА НА МАСЛО НЕ Е МАЛКО ПО-ВЕЧЕ, ТОЙ Е ПО ВЕЧЕ ОТ 20 ГОДИШЕН ДИЗЕЛ С НАД 2 МИЛИОНА КМ ПРОБЕГ. Admin: Моля, не пишете с главни букви! Редактирано 30 септември 2009 от Big Boss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 интересува ме много сериозно, защото ако е така - това си е измама-продаваш на клиенти некачествена стока. ЗАЩОТО РАЗХОДА НА МАСЛО НЕ Е МАЛКО ПО-ВЕЧЕ, ТОЙ Е ПО ВЕЧЕ ОТ 20 ГОДИШЕН ДИЗЕЛ С НАД 2 МИЛИОНА КМ ПРОБЕГ.Ами ок..............проблема на Цвагените е ,че са проектирали буталата или по скоро челата им не правилно спрямо цилиндрите, натоварванео в/у буталата и т.е. в резултат на което при малко по натоварен режим на работа почва маслото да минава прес сегмантите и съответно да го гори...............Фолцвагените се усещат ,но късно ,тъй като вече са били произведени много бройки мотори, и съответно ще им е доста скъпичко да ги връщат обратно за отстраняване на проблема.............работата е стигнала до там , че те се обръщат към Арал ( или някоя другга компания ,не помня вече ) да им разработят специалното масло, коет ода намали поне този разход на гориво.........наистина ако сложите VW -ново масло разхода пада ,ако обаче сложите друго масло, примерно Кастрол , то той се увеличава............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B.Borisov Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Здравейте колеги Току що ми се изясни една много досадна ситуация и ще обясня точно за какво става въпрос.Много благодаря на DJ Tymbi за обяснението.Вече 3-4 месеца карам Grandis 2,0 DI-D, наследих го от колегата ми по работа, който повече от внимателно пази колите които кара в момента. Колата е лизингова от Балкан Стар (сега Alianz Leasing...). Както знаете на 15 000 км. се сменя маслото на двигатела в сервиза им. Какво ме притесни многоооо... за този период между смяна на маслото ми гори повече от 1,5 литра масло. Е това ме притеснява много!Според мен има нещо повече от нередовно, дори от обяснението на DJ Tymbi, не мисля че трябва да гори толкова много. Колата е карана 50/50% градсно и извънградско и в момента е на 58 000 км. Да кажеш че не е разработен двигател... ама вече не е.Та ще съм благодарен ако някой сподели дали това е повече нормално или си признак на нередовен двигател.Колата все още е в гаранционен период и ми се иска да остранят проблема до като е време, че след това... майка плаче в 'перфектния' им сервиз с 'перфектното' им обслужване. До колкото разбрах маслото което използват е Castrol Magnatec.И още нещо любопитно (в неприятния смисъл), оказа се че този модел Grandis фабрично нямал датчик за отчитане нивото на маслото в двигателя, няма такава простотия!!! Та как може кола за над 50 000 лв. да няма такъв. Та в забавния смисъл сега аз съм се превърнал в липсващия датчик ))) както и да е това се преживява, казвам го само за информация.Ако някой има подобни проблеми с горене на маслото нека да пише.Поздрави... P.S. И само да добавя, че не съм калпав шофьор и за мен здравата кола си е приоритет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Този Кастрол го гори на всякакви дизелови мотори...Според мен проблема е в него. Мотора е доста добър и икономичен , но наистина при определена серия от него се среща този проблем с увеличения разход на масло. Пробвай с Арал...или друго истинско масло. Аз в своя кола Кастрол не слагам повече, откакто на 4000км след смяната в Ратола с Кастрол ми светна лампата на Галанта за нивото... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Здравейте колеги Току що ми се изясни една много досадна ситуация и ще обясня точно за какво става въпрос.Много благодаря на DJ Tymbi за обяснението.Вече 3-4 месеца карам Grandis 2,0 DI-D, наследих го от колегата ми по работа, който повече от внимателно пази колите които кара в момента. Колата е лизингова от Балкан Стар (сега Alianz Leasing...). Както знаете на 15 000 км. се сменя маслото на двигатела в сервиза им. Какво ме притесни многоооо... за този период между смяна на маслото ми гори повече от 1,5 литра масло. Е това ме притеснява много!Според мен има нещо повече от нередовно, дори от обяснението на DJ Tymbi, не мисля че трябва да гори толкова много. Колата е карана 50/50% градсно и извънградско и в момента е на 58 000 км. Да кажеш че не е разработен двигател... ама вече не е.Та ще съм благодарен ако някой сподели дали това е повече нормално или си признак на нередовен двигател.Колата все още е в гаранционен период и ми се иска да остранят проблема до като е време, че след това... майка плаче в 'перфектния' им сервиз с 'перфектното' им обслужване. До колкото разбрах маслото което използват е Castrol Magnatec.И още нещо любопитно (в неприятния смисъл), оказа се че този модел Grandis фабрично нямал датчик за отчитане нивото на маслото в двигателя, няма такава простотия!!! Та как може кола за над 50 000 лв. да няма такъв. Та в забавния смисъл сега аз съм се превърнал в липсващия датчик ))) както и да е това се преживява, казвам го само за информация.Ако някой има подобни проблеми с горене на маслото нека да пише.Поздрави... P.S. И само да добавя, че не съм калпав шофьор и за мен здравата кола си е приоритет.Абе не мислите, ама си е толкова, даже пак е постижение да гори "само" 1.5 литра............За тази екстра за датчик за нивото на маслото - хехе, това да не е :mitsu-smiley: това е цваген ,как ще гори масло ,абсурдно е.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio4 Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Здравейте, проблема с маслото е същия и при мен. Купих си Грандис дизелов с на VW двигател от балкан стар и е каран предимно градско. проблема на тези коли е горенето на малсо - фабрично имат проблем с турбото както и са направени да харчат масло - което за мен е абсурдно. Това бе едно от обясненията на мой приятел техник в Мицубиши. Карам с Кастрол масло - както каза колегата по-горе да сменя с Арал но мойте уважения Арал кога почнаха да правят масло? Кастрола е с много хубави защити - истински е директно от вносителя го взимам ... но си е скъпо удоволствие. Последния път ми обясниха в Балканстар за проблем в EGGER-a, той бил прецакан от някаква мембрана в следствие от турбото - така че смяната на EGGER-a e 1700 лв. а за да е "читаво" всичко да сменя и турбото ... (за него не питах цената но предполагам ще е толкоз колкото си го помислиш умножено по две) Така че като цяло колата "яде" много бой от мен - карам я като за последно и не се съобразявам със пътните проблеми. Карам я 2 години и освен консумативи с друго не съм се занимавал. Ако има въпроси бихме дискотирали на драго сърце. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Здравейте, проблема с маслото е същия и при мен. Купих си Грандис дизелов с на VW двигател от балкан стар и е каран предимно градско. проблема на тези коли е горенето на малсо - фабрично имат проблем с турбото както и са направени да харчат масло - което за мен е абсурдно. Това бе едно от обясненията на мой приятел техник в Мицубиши. Карам с Кастрол масло - както каза колегата по-горе да сменя с Арал но мойте уважения Арал кога почнаха да правят масло? Кастрола е с много хубави защити - истински е директно от вносителя го взимам ... но си е скъпо удоволствие. Последния път ми обясниха в Балканстар за проблем в EGGER-a, той бил прецакан от някаква мембрана в следствие от турбото - така че смяната на EGGER-a e 1700 лв. а за да е "читаво" всичко да сменя и турбото ... (за него не питах цената но предполагам ще е толкоз колкото си го помислиш умножено по две) Така че като цяло колата "яде" много бой от мен - карам я като за последно и не се съобразявам със пътните проблеми. Карам я 2 години и освен консумативи с друго не съм се занимавал. Ако има въпроси бихме дискотирали на драго сърце.Е че какво има да дискутираме, освен VW-ия мотор ,че по него има проблеми :D Иначе колата си е супер ,особено на дълги разстояния............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragnipur Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Е че какво има да дискутираме, освен VW-ия мотор ,че по него има проблеми :D Иначе колата си е супер ,особено на дълги разстояния............Абе имал съм и по удобни коли за дълги разстояния ,с грандиса сутринта тръгвам за София ,вечерта се връщам и чуствам напрежение в кръста .Седалките не са от най удобните,а и волана не се регулира по вертикала -поне примене е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Абе имал съм и по удобни коли за дълги разстояния ,с грандиса сутринта тръгвам за София ,вечерта се връщам и чуствам напрежение в кръста .Седалките не са от най удобните,а и волана не се регулира по вертикала -поне примене е така.ааа.............значи не си от стандартните........ :D или си много дълъг, или си нисвък ,или не знам.........единствено седалките на Галанта са ми добре освен на Грандиса........... :D :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragnipur Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 ааа.............значи не си от стандартните........ :D или си много дълъг, или си нисвък ,или не знам.........единствено седалките на Галанта са ми добре освен на Грандиса........... :D :good:Ами едва ли това е от значение ,аз съм 1,72 висок ,но баща ми е 1,83 и той се оплаква от същото.Твойте седалки регулират ли се електроно във всички посоки?Мойте само във височина и то с ръчка ,което никак не е удобно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Ами едва ли това е от значение ,аз съм 1,72 висок ,но баща ми е 1,83 и той се оплаква от същото.Твойте седалки регулират ли се електроно във всички посоки?Мойте само във височина и то с ръчка ,което никак не е удобно .На интенз модела е ръчно регулирането,на моята също, но за мен си е много удобно.........640 км. на един "дъх" както се казва и все едно не съм карал........виж, на инстайл модификацията там е друго, освен че седалките се движат във всички посоки ( вкл. да се въртят на 360 градуса ) и то електрически, има и много други екстри,включително и 4х4 ,но не ги продават в европа май...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 ааа.............значи не си от стандартните........ :D или си много дълъг, или си нисвък ,или не знам.........единствено седалките на Галанта са ми добре освен на Грандиса........... :D :good:Брееей,хора,ми аз съм точно 2 метра!Ще ме баде ли в този Grandis,че то ако е кофти на дълъг път с място и удобство,да не скачам в Grandis,че не е малко парички!А ми е на сърцето,пустият....Само една кола би го заместила,но тя е за друг форум......(Toyota Previa),но пък те са по-стари,все на доста км,и по-малко екстри.Не знам,дилемата е голяааама..... :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Брееей,хора,ми аз съм точно 2 метра!Ще ме баде ли в този Grandis,че то ако е кофти на дълъг път с място и удобство,да не скачам в Grandis,че не е малко парички!А ми е на сърцето,пустият....Само една кола би го заместила,но тя е за друг форум......(Toyota Previa),но пък те са по-стари,все на доста км,и по-малко екстри.Не знам,дилемата е голяааама..... :unsure:1. Тойотата пред Грандиса направо си е дървена.......освен това е малко "изчанчена" от към техническа част, само за сведение ще ти кажа че алтернатора й се върти от..........кардан......... :icon_n_furious: :lol: Освен това е много кофти подръжката, на Грандиса с лекота ги правиш неащата( не че се прави кой знае какво ,но )а там са едни засукани истории, все едно правя Рено Еспас с 3 литровия мотор .......... :icon_n_furious: 2. Грандиса е доста по балансирана от страна на екстри иудобства кола,не че при тойотата не е така, но е въпрос на вкус........3. И самоп като застанеш до двете и ги видишп...........едното прилича на сом ,а другото на акула ,както се изрази един колега в друга тема..........Ако искаш да пробваш ,можеш да минеш през мен и да ти покажа нагледно за какво става въпрос........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 ааа.............значи не си от стандартните........ :D или си много дълъг, или си нисвък ,или не знам.........единствено седалките на Галанта са ми добре освен на Грандиса........... :D :good:Брееей,хора,ми аз съм точно 2 метра!Ще ме баде ли в този Grandis,че то ако е кофти на дълъг път с място и удобство,да не скачам в Grandis,че не е малко парички!А ми е на сърцето,пустият....Само една кола би го заместила,но тя е за друг форум......(Toyota Previa),но пък те са по-стари,все на доста км,и по-малко екстри.Не знам,дилемата е голяааама..... :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 1. Тойотата пред Грандиса направо си е дървена.......освен това е малко "изчанчена" от към техническа част, само за сведение ще ти кажа че алтернатора й се върти от..........кардан......... :icon_n_furious: :lol: Освен това е много кофти подръжката, на Грандиса с лекота ги правиш неащата( не че се прави кой знае какво ,но )а там са едни засукани истории, все едно правя Рено Еспас с 3 литровия мотор .......... :icon_n_furious: 2. Грандиса е доста по балансирана от страна на екстри иудобства кола,не че при тойотата не е така, но е въпрос на вкус........3. И самоп като застанеш до двете и ги видишп...........едното прилича на сом ,а другото на акула ,както се изрази един колега в друга тема..........Ако искаш да пробваш ,можеш да минеш през мен и да ти покажа нагледно за какво става въпрос........Аз все нещо "изчанчено" ще харесам,ама к'во да правя-харесва ми и Previa-та.Много широка отвътре,много голям багажник(м/у другото Grandis-а с два реда седалки колко литра багажник има,че така и не открих инфо) Иначе,с удоволствие бих наминал,но ще е малко по-нататък,че сега съм доста далеч от БГ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 1. Тойотата пред Грандиса направо си е дървена.......освен това е малко "изчанчена" от към техническа част, само за сведение ще ти кажа че алтернатора й се върти от..........кардан......... :icon_n_furious: :lol: Освен това е много кофти подръжката, на Грандиса с лекота ги правиш неащата( не че се прави кой знае какво ,но )а там са едни засукани истории, все едно правя Рено Еспас с 3 литровия мотор .......... :icon_n_furious: 2. Грандиса е доста по балансирана от страна на екстри иудобства кола,не че при тойотата не е така, но е въпрос на вкус........3. И самоп като застанеш до двете и ги видишп...........едното прилича на сом ,а другото на акула ,както се изрази един колега в друга тема..........Ако искаш да пробваш ,можеш да минеш през мен и да ти покажа нагледно за какво става въпрос............и тоя VW-дизел ме притеснява....Иначе много го харесвам Грандиса още откакто излезе! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Аз все нещо "изчанчено" ще харесам,ама к'во да правя-харесва ми и Previa-та.Много широка отвътре,много голям багажник(м/у другото Grandis-а с два реда седалки колко литра багажник има,че така и не открих инфо) Иначе,с удоволствие бих наминал,но ще е малко по-нататък,че сега съм доста далеч от БГ! :mitsu-smiley: с малко превъзхожда Превията..........и като обем , и като мотор ,мощност и т.н. На :mitsu-smiley: е с 3 реда по 2 единични седалки,като най задните се сгъват и вадят от багажника.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 :mitsu-smiley: с малко превъзхожда Превията..........и като обем , и като мотор ,мощност и т.н. На :mitsu-smiley: е с 3 реда по 2 единични седалки,като най задните се сгъват и вадят от багажника..........Ясно,че e с 3 реда,но ме интересува при сгънат 3-ти ред колко литра е багажника,че сме като костенурки,все мн.багаж... :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Ясно,че e с 3 реда,но ме интересува при сгънат 3-ти ред колко литра е багажника,че сме като костенурки,все мн.багаж... :icon_confused:Ми при сгънати седалки на третия ред си се освобождава едно доста голямо пространство от около 600 литра обем,това е минималния обем, иначе ако се сгънат или махнат и втория ред седалки,.............дават го 2450 литра обем..........аз в моя товаря детската количка ,която е доста голяма, кошара, и няколко торби и сакове багаж и кората отгоре се затваря без да се изгърбва или криви, а това е 1/2 от багажното само ...............не се притеснявай, ще ти хареса..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scooby doo Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Ми при сгънати седалки на третия ред си се освобождава едно доста голямо пространство от около 600 литра обем,това е минималния обем, иначе ако се сгънат или махнат и втория ред седалки,.............дават го 2450 литра обем..........аз в моя товаря детската количка ,която е доста голяма, кошара, и няколко торби и сакове багаж и кората отгоре се затваря без да се изгърбва или криви, а това е 1/2 от багажното само ...............не се притеснявай, ще ти хареса.....Благодаря за инфото :thx: Дано стане моята работа и скоро да се похваля с мечтаната кола! :mitsu-smiley: :wub: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
грандис мен Публикувано 17 март 2011 Сподели Публикувано 17 март 2011 Момчета, едно въпросче относно дизеловия мотор на грандиса, 2.0 di-d къде е произведен? Искам да си купя грандис, но ме притеснява , че гори много масло! Става въпрос за нова кола и ако някой може да пиши за слабите и места и на колко километра се появяват, че са си пари и все още имам избор между нея и версо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.