ipj Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 От доста време дядо Галант неще да върви добре на бензин, сега реших да почистя инжекторите, да сменя филтъра и ефекта пак 0 :( . Снощи един младеж ми каза да откача клемата на дебитомера и ...чудо колата заработи чудесно на бензин( малко на празен ход мени оборотите ), казаха ми да го извадя и почистя със спрей за почистване на карбуратори,направих го но ефекта е почти никакъв..., и пак шах.Та въпроса ми е дали се ремонтира това чудо?Проблем ли е ,че свети чека?И дали има значение,че компа е от Лансър 1.5?ПП Само да добавя ,че в същата комбинация Иво от Рубин преди 3 г успя да я подкара на бензин . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 Аз имах проблем с дебитомера но не беше точно такъв. При мен се прецака решетката която предпазва самия датчик на дебитомера от завихряне на въздуха, слагайки нова решетка се оправи.Четох някъде из форума че ги правят, стига да не в "мамата" от гърмежи на газовата уредба.Каква ти е газовата уредба, обикновенна или газов инжикцион? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 26 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2009 (редакция) Аз имах проблем с дебитомера но не беше точно такъв. При мен се прецака решетката която предпазва самия датчик на дебитомера от завихряне на въздуха, слагайки нова решетка се оправи.Четох някъде из форума че ги правят, стига да не в "мамата" от гърмежи на газовата уредба.Каква ти е газовата уредба, обикновенна или газов инжикцион?Обикновена е .... ама е Виале и не е гърмяла , така ,че всичко си е като ново по него .Трябва се произнесат капацитетите , аз не разбирам Редактирано 26 септември 2009 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Като го откачиш, щом работи по-добре, значи нещо не работи в логиката за смесообразуването, но не че е точно дебитомера. Като влезе в авариен режим игнорира много датчици... Може и от дебитомера да, може и въздух да влиза от някъде и затова да не работи правилно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2009 Та въпроса ми е дали се ремонтира това чудо?Проблем ли е ,че свети чека?И дали има значение,че компа е от Лансър 1.5?ПП Само да добавя ,че в същата комбинация Иво от Рубин преди 3 г успя да я подкара на бензин . Ремонтира се, но зависи колко е голяма повредата.Проблем е, че свети чека. Щом сте извадили буксата, веднага компютъра дава грешка.Иво може да я е подкарал, но как е работила е друг въпрос. Много дебитомери на Мицубиши са еднакви и може да се взаимстват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 Ясно,че дава грешка, но мисълта ми има линякакво значение, след като тоя комп управлява само и единствено инжекторите ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2009 Не те разбрах нещо. Как управлява само инжекторите? Има код грешка на дебитомера и тя си стои, но проблема не е разрешен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 Не те разбрах нещо. Как управлява само инжекторите? Има код грешка на дебитомера и тя си стои, но проблема не е разрешен.Разбирам те, но имах предвит .. тази грешка ако не влияе на работата на мотора ... неми пречи, защото моя модел няма нищо друго свързано с компа .., а и на газ си е с емулатор .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2009 Грешката е натрупана и си остава. Индиректно на работата на мотора ти влияе съотношението на въздуха, който влиза.Или ти искаш само да палиш на бензин и после да караш основно на газ, а пък лампата нека си свети. Така ли да разбирам?Няма отношение тука емулатора. Той е за друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Грешката е натрупана и си остава. Индиректно на работата на мотора ти влияе съотношението на въздуха, който влиза.Или ти искаш само да палиш на бензин и после да караш основно на газ, а пък лампата нека си свети. Така ли да разбирам?Няма отношение тука емулатора. Той е за друго.Ами да доубесня, значи даже и да е включен дебитомера , тя си пали на бензин и държи обороти докато позагрее, но неможе да се кара, после си вкл. на газ и всичко е ок, но аз искам да си карам и на бензин, ако не друго поне като резервен вариант . А това става и си върви добре като изключа дебитомера и тогава ми свети чека, а като обърна на газ и той изгася , но си върви добре и на бензин и на газ, само свети лампата като съм на бензин , това е . Редактирано 27 септември 2009 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2009 Разбрах те.Ако искаш да си караш на бензин, трябва да оправиш дебитомера. Не толкова заради това, че ти дава грешка, колкото бърка гориво-въздушната смес. Това от една страна. От друга се получава така, че когато е изключен се получава голям разход на бензин. Все си мисля, че има въздух от някъде.Провери ли дали самия дебитомер е изправен? Трябва да се локализира от какво е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Е как ще управлява само дюзите......А искрата , предварението кой ги управлява. С изключен дебитомер не разчитай на нормална работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 Разбрах те.Ако искаш да си караш на бензин, трябва да оправиш дебитомера. Не толкова заради това, че ти дава грешка, колкото бърка гориво-въздушната смес. Това от една страна. От друга се получава така, че когато е изключен се получава голям разход на бензин. Все си мисля, че има въздух от някъде.Провери ли дали самия дебитомер е изправен? Трябва да се локализира от какво е проблема?[/quotРазбирам те, но чак такъв специалист несъм, иначе няма видими повреди по дебитомера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Е как ще управлява само дюзите......А искрата , предварението кой ги управлява. С изключен дебитомер не разчитай на нормална работа.Но е факт,че работи и върви добре като е изключен , незнам по кви причини. А и затова пиша , защото нещо немога да вържа нещата ........ Редактирано 27 септември 2009 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Единственния факт в случая е че ти трябва добър маистор....... Всичко останало японците са го предвидили софтуерно и хардуерно мнооого отдавна. Не е нормално една кола да работи и да се кара така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 Единственния факт в случая е че ти трябва добър маистор....... Всичко останало японците са го предвидили софтуерно и хардуерно мнооого отдавна. Не е нормално една кола да работи и да се кара така.Разбирам, но .... трябва някой наистина разбиращ да го види Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2009 Но е факт,че работи и върви добре като е изключен , незнам по кви причини. А и затова пиша , защото нещо немога да вържа нещата ........ Няма начин да работи добре. Мени обороти, защото въздуха не достига. Регистрира и софтуерна грешка. Това трябва да се види.Може да е незначителен проблема, но може и да е сериозен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 На празен ход малко ги мени, но после се успокояват, а иначе не прекъсва върви си и си ускорява добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 На празен ход малко ги мени, но после се успокояват, а иначе не прекъсва върви си и си ускорява добре Като изключиш дебитомера, мотора се включва в авариен режим (Go home) и игнорира голяма част от датчиците, за да може да те върне у вас, но при това положение разхода на бензин ще е осезателно по-висок. Което означава, че проблема може въобще да не е в дебитомера, а в някой от другите игнорирани по този начин датчици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 27 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) Като изключиш дебитомера, мотора се включва в авариен режим (Go home) и игнорира голяма част от датчиците, за да може да те върне у вас, но при това положение разхода на бензин ще е осезателно по-висок. Което означава, че проблема може въобще да не е в дебитомера, а в някой от другите игнорирани по този начин датчици.Напълно съм съгласен, но и преди беше така, закачаха го на тестер и нямаше проблем, после .....незнам как Иво го подкара и си вървеше....после спрях да го карам на бензин и несъм чистил и инжекторите от 2-3 години, сега ги почистих и реших да го подкарам на бензин и .... всичко друго съм го написал Редактирано 27 септември 2009 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Ясно,че дава грешка, но мисълта ми има линякакво значение, след като тоя комп управлява само и единствено инжекторите .....Освен инжекторите, този комп управлява доста други неща............ако искаш,мини да видим каква грешка поне вади.Имай напредвид че твоя компютър не записва грешки в паметта и при от качане на клемите на акумулатора се трият....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 Освен инжекторите, този комп управлява доста други неща............ако искаш,мини да видим каква грешка поне вади.Имай напредвид че твоя компютър не записва грешки в паметта и при от качане на клемите на акумулатора се трият.......За сега няма за кво да откачам клемите, така, че грешката няма да се изтрие . Дано да покаже нещо,че вече почвам да се чудя дали може да се оправи това ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 Току що я тествах отново .... като студена работи добре и се форсира също , без никви грижи, и като стигне до нормална работна температура край.... направо си гасне , или работи само на празен ход около 500-600 оборота и неможе да се подаде газ, подадеш ли изгася ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NaRaYaNa Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Абе и на мен майстора ми каза че имам проблем с дебитомера за това и влязах да прочета 1 2 реда ... но ще ти кажа, че колата ми работеше добре само като е студена и на мен и се оказа... БУШОН ... които беше наполовина скъсан да го наречем... когато е студена си работи (проводник знаете как е ) а когато стигне работна температура ... КРАЙ ... Колкото до проблема с дебитомера ... и на газ и на бензин (Виалле) над 3000 оборота колата не вдига особенно ако натиснеш педала на газта до краи ако го напражиш плавно вдига много много бавно оборотите ... а и колата издава звук на спукано гърне... Майстора каза дебитомер, но нещо не мога да намеря такъв... Ако някой има ... ще се радвам ако напише телефон за връзка или нещо такова Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Абе и на мен майстора ми каза че имам проблем с дебитомера за това и влязах да прочета 1 2 реда ... но ще ти кажа, че колата ми работеше добре само като е студена и на мен и се оказа... БУШОН ... които беше наполовина скъсан да го наречем... когато е студена си работи (проводник знаете как е ) а когато стигне работна температура ... КРАЙ ... Колкото до проблема с дебитомера ... и на газ и на бензин (Виалле) над 3000 оборота колата не вдига особенно ако натиснеш педала на газта до краи ако го напражиш плавно вдига много много бавно оборотите ... а и колата издава звук на спукано гърне... Майстора каза дебитомер, но нещо не мога да намеря такъв... Ако някой има ... ще се радвам ако напише телефон за връзка или нещо такова Не си написал какъв Галант караш, но ако е след 97-ма - обади се на Alex2511, той има всякакви дебитомери. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.