Премини към съдържание

Проблем с дебитомера.....


ipj

Препоръчано мнение

От доста време дядо Галант неще да върви добре на бензин, сега реших да почистя инжекторите, да сменя филтъра и ефекта пак 0 :( .

Снощи един младеж ми каза да откача клемата на дебитомера и ...чудо колата заработи чудесно на бензин( малко на празен ход мени оборотите ), казаха ми да го извадя и почистя със спрей за почистване на карбуратори,направих го но ефекта е почти никакъв..., и пак шах.Та въпроса ми е дали се ремонтира това чудо?Проблем ли е ,че свети чека?И дали има значение,че компа е от Лансър 1.5?

ПП Само да добавя ,че в същата комбинация Иво от Рубин преди 3 г успя да я подкара на бензин .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с дебитомера но не беше точно такъв. При мен се прецака решетката която предпазва самия датчик на дебитомера от завихряне на въздуха, слагайки нова решетка се оправи.

Четох някъде из форума че ги правят, стига да не в "мамата" от гърмежи на газовата уредба.

Каква ти е газовата уредба, обикновенна или газов инжикцион?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с дебитомера но не беше точно такъв. При мен се прецака решетката която предпазва самия датчик на дебитомера от завихряне на въздуха, слагайки нова решетка се оправи.

Четох някъде из форума че ги правят, стига да не в "мамата" от гърмежи на газовата уредба.

Каква ти е газовата уредба, обикновенна или газов инжикцион?

Обикновена е .... ама е Виале и не е гърмяла , така ,че всичко си е като ново по него .Трябва се произнесат капацитетите , аз не разбирам Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като го откачиш, щом работи по-добре, значи нещо не работи в логиката за смесообразуването, но не че е точно дебитомера. Като влезе в авариен режим игнорира много датчици... Може и от дебитомера да, може и въздух да влиза от някъде и затова да не работи правилно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Та въпроса ми е дали се ремонтира това чудо?Проблем ли е ,че свети чека?И дали има значение,че компа е от Лансър 1.5?

ПП Само да добавя ,че в същата комбинация Иво от Рубин преди 3 г успя да я подкара на бензин .

 

  1. Ремонтира се, но зависи колко е голяма повредата.
  2. Проблем е, че свети чека. Щом сте извадили буксата, веднага компютъра дава грешка.
  3. Иво може да я е подкарал, но как е работила е друг въпрос.

 

Много дебитомери на Мицубиши са еднакви и може да се взаимстват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,че дава грешка, но мисълта ми има линякакво значение, след като тоя комп управлява само и единствено инжекторите .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не те разбрах нещо. Как управлява само инжекторите? Има код грешка на дебитомера и тя си стои, но проблема не е разрешен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах нещо. Как управлява само инжекторите? Има код грешка на дебитомера и тя си стои, но проблема не е разрешен.
Разбирам те, но имах предвит .. тази грешка ако не влияе на работата на мотора ... неми пречи, защото моя модел няма нищо друго свързано с компа .., а и на газ си е с емулатор ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Грешката е натрупана и си остава. Индиректно на работата на мотора ти влияе съотношението на въздуха, който влиза.

Или ти искаш само да палиш на бензин и после да караш основно на газ, а пък лампата нека си свети. Така ли да разбирам?

Няма отношение тука емулатора. Той е за друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е натрупана и си остава. Индиректно на работата на мотора ти влияе съотношението на въздуха, който влиза.

Или ти искаш само да палиш на бензин и после да караш основно на газ, а пък лампата нека си свети. Така ли да разбирам?

Няма отношение тука емулатора. Той е за друго.

Ами да доубесня, значи даже и да е включен дебитомера , тя си пали на бензин и държи обороти докато позагрее, но неможе да се кара, после си вкл. на газ и всичко е ок, но аз искам да си карам и на бензин, ако не друго поне като резервен вариант . А това става и си върви добре като изключа дебитомера и тогава ми свети чека, а като обърна на газ и той изгася , но си върви добре и на бензин и на газ, само свети лампата като съм на бензин , това е .

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Разбрах те.

Ако искаш да си караш на бензин, трябва да оправиш дебитомера. Не толкова заради това, че ти дава грешка, колкото бърка гориво-въздушната смес. Това от една страна. От друга се получава така, че когато е изключен се получава голям разход на бензин.

Все си мисля, че има въздух от някъде.

Провери ли дали самия дебитомер е изправен? Трябва да се локализира от какво е проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как ще управлява само дюзите......А искрата , предварението кой ги управлява. С изключен дебитомер не разчитай на нормална работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те.

Ако искаш да си караш на бензин, трябва да оправиш дебитомера. Не толкова заради това, че ти дава грешка, колкото бърка гориво-въздушната смес. Това от една страна. От друга се получава така, че когато е изключен се получава голям разход на бензин.

Все си мисля, че има въздух от някъде.

Провери ли дали самия дебитомер е изправен? Трябва да се локализира от какво е проблема?

[/quot

Разбирам те, но чак такъв специалист несъм, иначе няма видими повреди по дебитомера

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как ще управлява само дюзите......А искрата , предварението кой ги управлява. С изключен дебитомер не разчитай на нормална работа.

Но е факт,че работи и върви добре като е изключен , незнам по кви причини.

А и затова пиша , защото нещо немога да вържа нещата ........

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственния факт в случая е че ти трябва добър маистор....... Всичко останало японците са го предвидили софтуерно и хардуерно мнооого отдавна. Не е нормално една кола да работи и да се кара така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственния факт в случая е че ти трябва добър маистор....... Всичко останало японците са го предвидили софтуерно и хардуерно мнооого отдавна. Не е нормално една кола да работи и да се кара така.

Разбирам, но .... трябва някой наистина разбиращ да го види

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Но е факт,че работи и върви добре като е изключен , незнам по кви причини.

А и затова пиша , защото нещо немога да вържа нещата ........

 

Няма начин да работи добре. Мени обороти, защото въздуха не достига. Регистрира и софтуерна грешка. Това трябва да се види.

Може да е незначителен проблема, но може и да е сериозен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход малко ги мени, но после се успокояват, а иначе не прекъсва върви си и си ускорява добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход малко ги мени, но после се успокояват, а иначе не прекъсва върви си и си ускорява добре
Като изключиш дебитомера, мотора се включва в авариен режим (Go home) и игнорира голяма част от датчиците, за да може да те върне у вас, но при това положение разхода на бензин ще е осезателно по-висок. Което означава, че проблема може въобще да не е в дебитомера, а в някой от другите игнорирани по този начин датчици.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като изключиш дебитомера, мотора се включва в авариен режим (Go home) и игнорира голяма част от датчиците, за да може да те върне у вас, но при това положение разхода на бензин ще е осезателно по-висок. Което означава, че проблема може въобще да не е в дебитомера, а в някой от другите игнорирани по този начин датчици.

Напълно съм съгласен, но и преди беше така, закачаха го на тестер и нямаше проблем, после .....незнам как Иво го подкара и си вървеше....после спрях да го карам на бензин и несъм чистил и инжекторите от 2-3 години, сега ги почистих и реших да го подкарам на бензин и .... всичко друго съм го написал

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,че дава грешка, но мисълта ми има линякакво значение, след като тоя комп управлява само и единствено инжекторите .....

Освен инжекторите, този комп управлява доста други неща............ако искаш,мини да видим каква грешка поне вади.Имай напредвид че твоя компютър не записва грешки в паметта и при от качане на клемите на акумулатора се трият.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен инжекторите, този комп управлява доста други неща............ако искаш,мини да видим каква грешка поне вади.Имай напредвид че твоя компютър не записва грешки в паметта и при от качане на клемите на акумулатора се трият.......

За сега няма за кво да откачам клемите, така, че грешката няма да се изтрие . Дано да покаже нещо,че вече почвам да се чудя дали може да се оправи това .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що я тествах отново .... като студена работи добре и се форсира също , без никви грижи, и като стигне до нормална работна температура край.... направо си гасне , или работи само на празен ход около 500-600 оборота и неможе да се подаде газ, подадеш ли изгася ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен майстора ми каза че имам проблем с дебитомера за това и влязах да прочета 1 2 реда ... но ще ти кажа, че колата ми работеше добре само като е студена и на мен и се оказа... БУШОН ... които беше наполовина скъсан да го наречем... когато е студена си работи (проводник знаете как е ) а когато стигне работна температура ... КРАЙ ... Колкото до проблема с дебитомера ... и на газ и на бензин (Виалле) над 3000 оборота колата не вдига особенно ако натиснеш педала на газта до краи ако го напражиш плавно вдига много много бавно оборотите ... а и колата издава звук на спукано гърне... Майстора каза дебитомер, но нещо не мога да намеря такъв... Ако някой има ... ще се радвам ако напише телефон за връзка или нещо такова

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен майстора ми каза че имам проблем с дебитомера за това и влязах да прочета 1 2 реда ... но ще ти кажа, че колата ми работеше добре само като е студена и на мен и се оказа... БУШОН ... които беше наполовина скъсан да го наречем... когато е студена си работи (проводник знаете как е ) а когато стигне работна температура ... КРАЙ ... Колкото до проблема с дебитомера ... и на газ и на бензин (Виалле) над 3000 оборота колата не вдига особенно ако натиснеш педала на газта до краи ако го напражиш плавно вдига много много бавно оборотите ... а и колата издава звук на спукано гърне... Майстора каза дебитомер, но нещо не мога да намеря такъв... Ако някой има ... ще се радвам ако напише телефон за връзка или нещо такова

Не си написал какъв Галант караш, но ако е след 97-ма - обади се на Alex2511, той има всякакви дебитомери.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...