Tenev68 Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Здравейте,интересува ме някой сменял ли е антифриз на Спейс Стар с двигател 4G13? От задната страна на блока на двигателя има пробка, за която в инструкцията пише, че трябва да се развие, за да се източи антифриза от блока. След това, обаче е посочено, че се уплътнява с "Nut Locking Part No4171" на 3М. Предполагам, че това е нещо от рода на Loctite за уплътняване на резбови съединения, обаче не можах да го намеря на сайта на 3М (поне в българския). Някой сблъсквал ли се е с проблема и какво е решението? Между другото пробката е на доста неприятно място под инжекциона и достъпа и видимостта са силно затруднени, поради което не ми се иска да експериментирам на сляпо.Предварително благодаря за съдействието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 При мен майстора отви някаква тапа на радиатора /от страната на ремъците/ и източи, но ми направи впечатление, че неможа да се оттече цялата течност-вода. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r_stanev Публикувано 3 октомври 2009 Сподели Публикувано 3 октомври 2009 При мен майстора отви някаква тапа на радиатора /от страната на ремъците/ и източи, но ми направи впечатление, че неможа да се оттече цялата течност-вода. :mitsu-smiley:Здравейте,Според мен първо се замерва антифриза и се определи точка на замръзване и чак тогава ако има нужда се източва примерно литър два след което се долива концентрат и така проблема се решава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 октомври 2009 Сподели Публикувано 3 октомври 2009 (редакция) Антифриза се сменя независимо от точката на замръзване. Освен другото трябва и да смазва и пази от ръжда и т.н. На 2-3 години е нормално да се смени.Вероятно е да не е необходимо да се сваля пробката на двигателя, ще остане 2 л примерно ама чак пък толкоз... После като промиваш ще остане вода, доливаш концентрат антифриз и правиш сметката като знаеш колко е общо. Редактирано 3 октомври 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 27 октомври 2009 Сподели Публикувано 27 октомври 2009 И колко литра е на 1.3 водната система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 27 октомври 2009 Сподели Публикувано 27 октомври 2009 Хайде,че трябва утре на баща ми антифриза да сменям. :icon_blush: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 октомври 2009 Сподели Публикувано 27 октомври 2009 (редакция) Черпиш гледам, да не е с антифриз Книжка на колата няма ли или е по-лесно така?Ето ти, ако няма http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...20potrebitelia/ Редактирано 27 октомври 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 27 октомври 2009 Сподели Публикувано 27 октомври 2009 (редакция) Мерси. :good: 6.3литра е,да не се ровите излишно. Редактирано 27 октомври 2009 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanesok Публикувано 27 октомври 2009 Сподели Публикувано 27 октомври 2009 А аз си мислех,че оня ден съм сменил антифриза.Майстора разви пробката на радиатора и изтече има-няма 2 литра,когато го попитах не е ли малко,ми каза,че в блока има най много още литър.Добре,че долях само концентрат.Ще трябва да премеря тази точка на замръзване. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.